Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtilahja 9v pojalle?

07.10.2007 |

Kummipoikani täyttää 9v ja kyselen oisko olemassa jotain lehteä joka tuon ikäistä voisi kiinnostaa? Itsellä on vajaa 2v tyttö, ei kovin paljon kokemusta poikien maailmasta..

No juu, ei ehkä ole tälle palstalle tämä mutta ehkä täälläkin tuon ikäisten vanhempia liikkuu..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisi ajatella Lemmikki-lehteä. Jos on musiikista ja julkkiksista kiinnostunut poika niin tilaisin Suosikin. Koululainen-lehti on kolmas ehdotukseni.

Vierailija
2/3 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun taitaa olla about Suomen laajalevikkisin lehti... ;o) No, ehkei sentään, mutta ainakin Aku Ankan suosio tällä haavaa kuulemma huipussaan.

Mulla on 9- ja 12-vuotiaat (ja 5v) pojat, jotka on totaalisia Akkari-faneja!! Eli joka keskiviikko melkein tapellaan, että kumpi sen saa lukea ensin... ;-) No, se lienee tavallista, mutta niin Akkari-friikkejä ovat, että olen sortunut tilaamaan myös (meillä ihan yhtä suositun!!) Roope-setä -lehden. Siinä tosin on lahjalehdeksi se tylsä puoli, että tulee vain kerran kuussa...

Noin äkkipäätään en itse asiassa keksi kovin montaa hyvää lehteä juuri tuon ikäisille pojille - niitä on kyllä turhan vähän. Sitten on tietty Koululainen-lehti, mutta itse olen niin tympeä, että se on minusta paitsi vähän liian teini (?), myös liikaa muotivirtausten mukaan menevä. :-/ Mutta siinä tietty yksi idea - joskin riippuu pojasta itsestään, millainen tyyppi on.

Tosiaan nuo harrastukset on sitten yksi näkökulma - eli mitä poika harrastaa, jos mitään? On myös Luonto-lehti (julkaisee Luonto-liitto??) ja taitaa olla joku futis-lehtikin jne.

Sanottakoon vielä, ettäminusta lahjalehtitilaus on ihan älyttömän hyvä idea!! Iloa koko vuodeksi eikä vain pieneksi hetkeksi. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululainen lehti kuulemma tuleekin, kysyin pojan isosiskolta asiasta. Harrastuksia ei juurikaan ole niin että sen puolesta voisin/osaisin lehteä tilata. Ajattelin tuota lehteä tosiaan just sen takia että siitä sitten iloa pidemmäksi aikaa. Vaatetta ei oikein osaa sovittamatta ostaa vaikka koon tietäiskin ja pelejä tms on jo aika lailla kahden lapsen perheessä.

Aku ankka voisi olla vaihtoehto, kysynpä sitäkin, jos sitä ei tule niin se vois olla hyvä.