Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna mun kaikki kestää :D Mistä näitä hoppuaatuja oikein sikiää tuonne Huutonettiin? ov

Vierailija
06.10.2007 |

Multa sulkeutui muutama kohde ke-to välisenä yönä ja oma kuvauksessani oli viesti, että olen poissa koneen äärestä to-pe (tuli yksi yllärimeno, josta en tiennyt aikaisemmin) ja laitan huutajille tilitiedot perjantai-iltana tai lauantaina.

Yksi huutaja laittoi ensimmäisen viestinsä heti, kun kohde oli sulkeutunut, 2. viesti tuli to aamuna, 3. viesti tuli to päivällä, 4. viesti tuli to illalla, 5. viesti tuli to-pe välisenä yönä ja sama määrä viestejä tuli eilen. Tänä aamuna, kun menin laittamaan huutajille tilitietoni, ostaja oli jättänyt mulle negan, koska mulla ei kuulemma ole tavaraa ja en halua sitä myydä sen takia jne. jne. jne. Olen kuulemma myös huijari. Ja hän oli myös laittanu aika törkeän viestin..

Kohteet olivat auki 14 päivää ja sain tietää tuosta menosta vasta tiistaina. Vakioviestiä en käytä, koska mulla on huonoja kokemuksia siitä (tyypit kyselee siitä huolimatta joko tilinumeroa ja/tai yhteissummaa, vaikka kohteissa on aina postikulut ilmoitettu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi