Auttakaa! Miten pukeutua tyylikkäästi?
Olen 35v kahden lapsen äiti. Pituus/paino 164cm/63kg. Lasten jäljiltä on painoa tullut lisää ja vaatekaappi pullistelee pieneksi jääneitä vaatteita. Teen siistiä sisätyötä. Tähän asti olen suosinut farkkuja ja t-paitoja/neuleita, mutta jotenkin tuntuu, että tyyli kaipaisi päivittämistä.
Ongelmani on isohko rintavarustus (DD75). En halua käyttää muotoni paljastavia vaatteita, toisaalta telttapukeutuminenkaan ei käy.
Antakaas pukeutumisvinkkejä! Olen kotonani rennoissa vaatteissa, jotka eivät kiristä, purista, hierrä eivätkä kierrä.
Ai niin, lempivärejäni ovat perusvärit punainen ja sininen sekä luonnonvalkoinen ja tummanharmaa.
Kiitos!
Kommentit (7)
Satsaa kivaan laukkuun. Sitaiset kauniin huivin tai kaulaliinan kaulaan. Siinä yksi rento ja tyylikäs vinkki. Lisää?
runsaspoviselle. Tekevät lihavannäköiseksi. Käytä minimizer-rintaliivejä ja muutenkin aina hyviä rintsikoita. Älä osta turhan lötköjä toppeja, ihan kunnollisia ja napakoita. Ja sitten istuva neule, jakku, villatakki, liivi tms siihen päälle.
Suurissa tavarataloissa on pukeutumisneuvojia, käytä heidän ammattitaitoaan.
Ryhdikkäästä kankaasta tehty leveähelmainen puolihame, mustat sukkikset/legginsit + saapikkaat, puseroksi tyköistuva poolo tai muu paita, nätit helmet kaulaan.
Tai:
Pitkä ja kaunis hame, tunika, ja vyötärölle leveä vyö.
Jos kangas laskeutuu isoilta rinnoilta suorana pötkönä, tulos on se, että näyttää tasapaksulta.
Suuremmista liikkeistä löytyy ja toki erikoisliikkeissäkin neuvovat
V-muotoinen kaula-aukko on parempi, kuten joku jo sanoikin. Liehuvat helmat ja saappaat, tyköistuva yläosa.
Mun rinnat ovat paljon suuremmat, enkä juuri mieti rintojani pukeutumisessa. Tai siis sen verran, että ei taskuja paidoissa rintojen kohdalle, v-päänaukko paras jne.
Unohda ne lempivärit ja etsi ne värit, mitkä sopivat sinulle. Sininen on todella hankala väri, ei sovi useimmille.