Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies menee TAAS...

Vierailija
06.10.2007 |

illalla työpaikan saunailta.

Alkuviikon oli työmatkalla ja muuten tehnyt töissä pitkää päivää. Viime lauantain oli töissä. Sitä edellisenä meillä kävi viikonlopun vieraita. Sitä edellisenä oli juomassa ja firman juhlissa. Sitä edellisenä juomassa ja häissä mun kanssa (ilman lapsia). Sitä edellisenä katsoi lapsia kun mulla oli ekan kerran vuoteen menoa, tulin kyllä 10 kotiin. Sitä edellisenä oli polttareissa. Sitä edellisenä juomassa.

Viikolla on töissä, tekee ylitöitä ja vähintään kerran viikossa on reeneissä.

Yritin tossa laskeskella, että se on ollut kotona niin, että oltais oltu viikonloppu ihan perheen kesken, ilman vieraita, tai ryyppyreissuja niin varmaan tuolla heinäkuun lopussa....

Olen asiasta puhunut ja on sanonut ymmärtävänsä ja muuttavansa tapoja ja tässähän tämä nähtiin.

Eilen kysyin, että oletko menossa, niin totesi, että kyllähän se on pakko mennä, kun olen jo livannnut... meinasin todeta että eikö niille voi sanoa, että olen nyt kotona vaimon kanssa, ennenkuin se jättää....

Jäipä sanomatta. Toisaalta ei jaksa haastaa riitaa, mutta kyllä mua taas vituttaa!!!

Plussana vielä se, että auto on rikki ja miehen piti tänään se korjata vihdoin, että oltais päästy käymään kaverin luona niin eipähän se mennyt. En tiedä miksi. Ollaan siis jumitettu kotona jo koko viikko kun se auto on rikki kun on pitänyt sitä ja tätä.

Että mitäs tässä tekis nyt sitten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kauempana totuutta :)

Ironista kyllä, kun alettiin olemaan yhdessä, minä menin ja mies halusi olla kotona. Ekan lapsen jälkeen mentiin molemmat sopivasti mutta oltiin myös yhdessä kotona. Nyt toisen jälkeen ainoastaan mies menee.. viimeisen puoli vuotta juossut, pari kuukautta oli tässä välissä, mutta keväällä meni ja nyt taas.... yhdessä oltu 5 vuotta...

Vierailija
2/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on hieman samanlainen, tosin ei ole työmatkoilla, treeneissä ja todella harvoin sen pari tuntia ylitöissä... Mutta nyt ei onnex käy kun joinain viikonloppuina tossa lähiöbaarissa kun kaikki sen bilefrendit muutti ihan tähän meijän viereen asuu... ja yx niistä sai just toisen lapsen joten se tuskin bilettää ny joka viikonloppu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelet miehen lapsenhoitotaitoja, vaikka mitään varsinaista vikaa ei ole? Mies ehkä tuntee itsensä ulkopuoliseksi omassa perheessään.

Vierailija
4/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en yhtään ihmettelisi jos tuntee olonsa ulkopuoliseksi, ku on jäänyt itse pois meidän jutuista noilla ainaisilla poissaoloilla.... nytkin kun kaikki oltais kotona, mies nukkuu.

Vierailija
5/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko ihmetellä että miten se menee näin, että kun mies on poissa ja juoksee, niin suurinsyy alkaa heti etsimään minusta vikaa???

Ei se mies mikään pyhmiys ole!

Vierailija
6/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä että minussakin on vikaa, olen keskittynyt aika paljon tähän kuopukseen, joka vasta 4kk, eikä meidän elämässä nyt ole ollut eritysesti kahdenkeskisiä menoja, mutta tätähän tämä pienten lasten kanssa eläminen on!

mies halusi perheen kanssani ja sitä aikaa kyllä löytyy taas enemmän kunhan lapset kasvaa.

enkä siis tarkoita mitään että ei ikinä kahdestaan, mutta se on sitä että ollaan kotona vaan, kun lapset nukkuu...