Tinderistä on tullut paikka jossa varatut miehet
etsii ilman kasvokuvia seksiseuraa, todella surullista. Itse olen sinkkunainen, enkä tuollaiseen lähtisi mutta ei monikaan taida parisuhdettaan enää arvostaa.
Kommentit (16)
Et sitten ole katsonut miltä tinderi näyttää miehen perspektiivistä?
Kunhan pillua saan, lähden vaikka Hervantaan.
Sellaista se on kun komeatkin miehet joutuvat tyytymään rumiin ja yksinhuoltajiin. Jos oliai kaunis ja miestään kunnioittava eukko kotoa, eikä siis pihtaileva pirttihirmu, niin ei tarttis käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olen, montakin kertaa ja kuulen tästä kyllä päivityksiä tasaiseen tahtiin mieskavereilta jotka siellä pyörii, heitä useampi =)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun komeatkin miehet joutuvat tyytymään rumiin ja yksinhuoltajiin. Jos oliai kaunis ja miestään kunnioittava eukko kotoa, eikä siis pihtaileva pirttihirmu, niin ei tarttis käydä vieraissa.
Eikös se ole vain omaa heikkoutta jos tyytyy mieheen / naiseen jota ei oikeasti halua? Vieraissa käynti on itsekkyyttä ja omaa heikkoutta sekin kun ei ole miestä / naista olemaan parisuhteessa jonka on itse valinnut, aina siitä voi myös lähteä ja etsiä sen omasta mielestään paremman kumppanin.
Ai jaa että miehen pettäminenkin on naisen vika. Niin miehillähän ei ole itse vastuuta mistään?
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän, että Tinderissä ei ole pakko olla?
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut lihatiski.
Miehet kuvittelevat niin
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa että miehen pettäminenkin on naisen vika. Niin miehillähän ei ole itse vastuuta mistään?
Ei liian herkullista ja taitavaa vokottelijaa pysty vastustamaan.
Jos minua huijataan niin menen kertomaan miehen vaimolle, että sen mies sekstaili mun kanssa.
Varattu mies kelpaa naiselle. Sinkkumies ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut lihatiski.
Ei ollut vielä vuosia sitten kun viimeksi siellä tuli hetki oltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liian herkullista ja taitavaa vokottelijaa pysty vastustamaan.
Tämän kommentin täytyy tulla jonkun todella heikon tyypin syystä. Miehet pystyy vastustamaan, pojat ei.
Ite oon huomannu että paljon myös huijareita liikkeellä. Ihan turhaa kuvitella löytävänsä mitään normaalia tyyppiä parisuhteeseen.