Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain eksän takaisin! Tässä paras vinkki muille!

Vierailija
12.03.2013 |

Siis olemme palanneet avioimieheni kanssa takaisin yhteen reilu kuukausi sitten. Mies halusi erota, koska ei enää rakastanut minua eikä nähnyt mitään mahdollisuutta enää koskaan rakastavansakaan muuten kuin lastensa äitinä ja ystävänä. Tästä on nyt reilu 6 kk aikaa. Olin aivan murtunut, tuntui kun maailmaltani olisi vedetty pohja, lapsetkin ovat vielä todella pieniä. Tein kaikkeni, vannoin rakkautta, anelin, itkin ja rukoilin, lähettelin rakkauskirjeitä ja viestejä ym ym todella epätoivoista..

Luin paljon netistä erotarinoita ja etsin vinkkejä, miten voittaisin miehen sydämen takaisin. Kunnes jotain kautta pääsyin sivulle, jossa kerrottiin englannin kielisestä nettikirjasta nimeltä "the magic of making up". Ostin sen ja tallensin koneelleni (jotain 31 euroakohan oli hinta). Alkuun oli todella vaikeaa noudattaa ohjeita, koska ihan alkuun pitäisi lopettaa kaikki yhteydenpito ja ruokutus eksän suuntaan. Piti näytellä, että ero on minullekin ok ja että alan nyt rakentaa omaa tulevaisuuttani ym. Mutta alkukankeuksien jälkeen pääsin vauhtiin ja tein juuri niin kuin oppaassa kerrotaan. Jopas jotakin, alkoi eksää vaivata ja kiinnostaa, miksi en enää lähettele viestejä ja palvovia rakkaudentunnustuksia..

Halusin vain tulla tänne kertomaan, että voin suositella tuota nettikirjaa todella! Löytyy Googlesta, kun haette tuolla kirjan nimellä. En siis halua mainostaa, mutta kun kirjaa ei aikaisemmin minulle tullut vastaan missään suomenkielisissä erokeskusteluissa ajattelin, että jospa monelta jää tämä kirja huomaamatta juuri englanninkielisyyden takia.

Enkä ole mikään epätoivoinen, joka kaikin keinon halusi eksän takaisin. Ihan lasten ja perheemme vuoksi halusin yrittää kaikkeni. Siis halusin, että mieheni rakastuu minuun uudelleen, minä edelleen kovin häntä rakastin ja rakastan edelleen. Eikä meillä ollut mitään sen vakavampia syitä erolle kuten pettämistä, päihdeongelmia, väkivaltaa tms. Vain tunteiden kuoleminen mieheni puolelta.

Kuten sanoin, tämän kirjan neuvot todella pelastivat avioliittoni! Jos siellä on joku toinen samassa tilanteessa kanssani, eipä ole paljon pistää 31 euroa kirjaan ja katsoa onnistuisitko sinäkin pelastamaan avioliittosi. Ainakin mielestäni jos on ihan pieniä lapsia kannattaa avioliitto todella yrittää pelastaa.

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän vaikuittaa siltä, että nämä, jotka julistavat: "Eron jälkeen tajusin, kuinka paljon rakastan, enkä voi elää ilman häntä," ovat oikeasti läheisriippuvaisia. He eivät edes tiedä, mitä oikea rakkaus on. Ei heitä kiinnosta pätkääkään, miten se "rakas" voi, kunhan omat tarpeet tulee tyydytettyä.

Silloinhan ne tulee takaisin itkemään, kun nyksän kanssa ei mene kaikki putkeen. Eli joku kun on vaan oltava ja nyt hädissään sitten vaikka se exä takaisin ettei yksin joudu olemaan ja olisi joku ihailemassa. Rakkaudesta eivät tosiaankaan tiedä mitään ja viljelevät sitä termiä varsin kevyesti, koska tietävät että se on kelpo koukutus- ja manipulointiväline.

Vierailija
162/193 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän vaikuittaa siltä, että nämä, jotka julistavat: "Eron jälkeen tajusin, kuinka paljon rakastan, enkä voi elää ilman häntä," ovat oikeasti läheisriippuvaisia. He eivät edes tiedä, mitä oikea rakkaus on. Ei heitä kiinnosta pätkääkään, miten se "rakas" voi, kunhan omat tarpeet tulee tyydytettyä.

Enkä tällä nyt tarkoita välttämättä juuri AP:tä, vaan lähinnä joitakin tähän ketjuubn vastanneita.

Tuo on ihan totta. Minulla on yksi tuollainen ex. Kun ei muita taas saa niin on siirtynyt existään vonkaamaan minua ja minulla olisi taas parisuhdevelvollisuus olla hänen kanssaan. Edellinen vaimo on tunkemassa sitä lähes minne tahansa kunhan ei sinne mene. No ei tännekään. Hitto noille miehille pitäisi saada joku kierrätyskeskus missä niille joku tukityöllistetty seppo vaihtaa uuden kovalevyn niin että ne ei enää löydä entisiin osoitteisiinsa.

Asuin nuorempana miehen kanssa yhdessä. Jossain vaiheessa mies alkoi etääntymään, eikä suostunut kertomaan mikä vaivaa. Päätti sitten että meidän täytyy erota koska hän haluaa "jotain omaa elämää". En tosiaan tajunnut miten mä olisin tuota elämää estänyt ja koitin muutaman kuukauden puhua järkeä ja vakuutella, tuoda esiin ja pitää elossa niitä hyviä puolia. Mies kuitenkin pysyi päätöksessään ja pakko sitä oli uskoa ja erota. Mies halusi vielä pysyä kavereina :D minä en, joten jatkoin yhteydet että pääsen minäkin eteenpäin.

Parin kuukauden päästä olin just alkanut katselemaan muualle, koin ihastusta ja menin sänkyynkin toisen kanssa. No tässä vaiheessa sit ex alkoi kinuamaan takaisin, sanoi tajunneensa minkälainen oli ja miten haluaa pitää musta parempaa huolta.

Tein sen virheen, että otin takaisin. Se loppui taas puolentoista vuoden päästä. Ja mies oli sitä mieltä, että olin häntä pettänyt eron aikana, vaikka mä olin se joka halusi jatkaa ja mies erota 🙄

Mikä niillä ulkoilla on,että suhteeseen ei panosteta silloin kun siinä ollaan? Jälkeenpäin saattaa olla mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä kateellisten valituksista! Onnea ja rohkeutta elämässä tarvitaan!

Vierailija
164/193 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni haluaisi exän takaisin ja vakuutettua jotenkin.

Itse nyt samassa tilanteessa ja tää on tuskaa kun toinen ei tunnu piittaa vaan mistään ja sitkeästi inttää, että mitään ei saa enää korjattua. Olis helpompi jos sanois edes että on joku muu, niin vois itse antaa olla eikä pyöritellä päässään mitä kaikkea olis tehtävänä. Itse kun tekis mitä vaan että kaikki korjaantuis jos vaan yritettäis, toinen ei halua enää.

Ei näihin suruihin ikinä taida turtua.

Vierailija
165/193 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaksi kertaa eronnut juuri siitä syystä, ettei toisella enää ollut omaa elämää, ei kavereita, ei harrastuksia, ainoastaan yhteinen elämä ja halu olla yhdessä 24/7.

Toisella kerralla elämänsä menettänyt oli mies ja toisella minä.

Nyt olen onnellisessa parisuhteessa. Emme asu yhdessä, emmekä koskaan yhteen muutakaan. 

Miehessäni rakastan yli kaiken sitä, että hän haluaa välillä painua viikoksi omiin harrastuksiinsa. Mä en ole hänen elämänsä tarkoitus, eikä hän minun, vaikka tärkeitä toisillemme olemmekin. 

Omat kaverit, harrastukset, mielenkiinnonkohteet ja menot. Oma tila! 

Musta kuulostaa aika brutaalilta jättää toinen sen takia, ettei hänellä ole kavereita.

Vierailija
166/193 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama opus, jota käytin 5 vuotta sitten. Tulihan se ex takaisin, mutta pari viikkoa sitä uudelleen katseltuani tajusin, että en haluakaan olla sellaisen tuuliviirin kanssa. Vieläkin välillä ottaa yhteyttä.

Vierailija
167/193 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: En ole mikään epätoivoinen, joka kaikin keinoin halusi eksän takaisin.

Myös ap: Tein kaikkeni, vannoin rakkautta, anelin, itkin ja rukoilin, lähettelin rakkauskirjeitä ja viestejä ym ym todella epätoivoista..

Miten voikaan ihminen olla epälooginen. Mutta omapahan on valintasi. Nyt mies tietää että voi taas vaan lähteä mutta aina pääsee takaisin sinun luokse ilman mitään seuraamuksia. 

Vierailija
168/193 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tepsi ihan kaikkiin tuo.

Onneksi olkoon kun olette onnellisia.

Vierailija
169/193 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin omassa avioliitossani ihan samanlainen kun sinä, tosin vain mies. Hukkasin itseni ja elin vaimoni kautta.

Nyt se vaimo sitten lähti kuukausi sitten. Tosin alkoi dokaamaan aika rankasti samalla. Olin vaan kököttänyt kotona, etähommia joskus tehden. Öyh. Kiitos että kannustit minuakin keskittymään nyt itseeni, olemaan sellainen kun suhteen alussa olin. Pidän itsestäni huolta ja nautin itsestäni. Nähtäväksi jää, miten käy avioliiton, tuleeko vaimo takaisin vai ei. Kuukausi oltu erossa..

Kiitos vielä paljon AP:lle jakamisesta.

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä..

Pääsin vasta nyt koneelle lukemaan kommentteja. Voi että kuinka moni on nyt ymmärtänyt aivan väärin tämän jutun :/. En todellakaan alkanut näytellä jotain seireeniä ja kulkea pitsialusvaatteilla samalla manipuloiden miestäni ympäri vuorokauden :D.

Tavallaan siinä kävi niin, että huomasin kirjan kautta, että minä olin muuttunut. En ollut enää nainen, johon mies rakastui, olin vain ja ainoastaan äiti ja kotiapulainen. Ja aivan omasta tahdostani. Koskaan ei miehen kanssa riidelty juuri mistään, joten mitkään riidatkaan eivät eroamme aiheuttaneet.

Mieheni nimenomaan haluaa olla MINUN kanssani, itse minä olin itseni hukannut ja lakannut olemasta minä. Itseasiassa, kun tajusin eroopn johtaneet syyt tarkemmin, oli jotenkin vaikeaa muistaa kukas minä olinkaan ennen lapsia. Ja jos sitä ei itsekään muista kuka on, mikä elämässä kiinnostaa, ei ole omia juttuja, omia intressejä, niin miten se mieskään voi muistaa. Olen varmaan teidän mielestänne säälittävä, mutta näin oli päässyt käymään. Äidin rooli, koti, perhe, velvollisuudet ja vastuu olivat imaisseet minut kitaansa kokonaan. Piti tavallaan opetella taas olemaan erillinen ja itsenäinen ihminen. Tämä nyt kuulostaa liioitellulta ja ehkä onkin, mutta pääpiirteittäin näin oli päässyt käymään. Haukkukaa vaan säälittäväksi.

Ei minun tarvinut opetella manipuloimaan miestäni ja alkaa pelaamaan jotain likaista peliä, aivopesemään jne. Minun piti opetella olemaan minä taas, keskittyä itseeni, tavata ihan minun omia ystäviäni ja tehdä omia juttujani ja saada taas pilke silmäkulmaan. Ja nyt, kun olen taas löytänyt sen naisen, joka oikeasti olen äitiyteni lisäksi, voin todella hyvin ja olen onnellinen. Onnellisuus tulee oman pään sisältä, ei muiden ihmisten taholta. Minun piti siis oppia myös, että voin olla onnellinen myös vain itseni kanssa, minä ja lapset.

Ei tämä kaikille varmaan toimikaan. Mutta voi sanoa, että rukoileminen, aneleminen, itkeminen, raivoaminen ja tarrautuminen ovat sellaisia asioita, ettei niistä seuraa mitään hyvää erotilanteessa. Mikään noista ei ole houkutteleva piirre. Kokeilin niitä kaikkia onnistumatta, eksä vain loittoni yhä kauemmas joka kerta kun räkä poskella itkin naama turvoksissa ja rukoilin takaisin epätoivoisena. Vielä kauemmas hän loittoni, kun huusin hänelle raivon vallassa, ettei hän VOI tehdä näin lastensa äidille.

Sanokaa mitä sanotte, kyllä olen todella tyytyväinen, että lapsillamme säilyi ehjä koti, löysin taas itseni ja tajusin, miten voin olla hyvä kumppani. Mieheni oli sitä minulle jo aikaisemmin. Hän huomioi minua aina, minä en huomioinut kun lapsemme.

Ap

Vierailija
170/193 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi järkyttyä kun jätetään? Tai vielä haluta takaisin jättäjän. Itselläni erot kuuluvat elämään ja niistä selvitää olankohautuksella.

Vierailija
171/193 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta itse löin välit total poikki eron jälkeen - enkä tod. halunnut miestä takaisin. Hän ei ole ollut eron jälkeen minuun yhteydessä.

Vaikka ap:n kirjan mukaan eksän olisi pitänyt alkaa vinkumaan takaisin. Ei onneks.

Mut mikä siis mättää ap:n kirjan teoriassa?

Vierailija
172/193 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi, I'm so happy to share this, I still can't thank you strong enough priest Ola,

My husband went to a younger woman because I couldn't give birth because of PCOS. I was so upset. I was lonely, I cried a lot, I even tried to take my life.

Then about 3 months ago a friend of mine told me about this great man, priest Ade, who helped him make his marriage perfect.

I went online and found out more about him. I wasn’t too sure, but I decided to give it a try, he told me not to worry that everything is going to be fine.

He told me everything I had to pay, which was a convenient payment, and I did and he did his job and sent me a video certificate and told me to wait 24 hours for him to come back.

I waited 24 hours and didn’t call and Shawn (my husband) didn’t show up. I felt betrayed when it was over 24 hours.

Two days later, I heard the doorbell early in the morning, and to my greatest surprise, Shawn, at my husband’s door, apologized to me for my betrayal.

I am so happy because we have a happier life than before. It doesn’t end there, I’m proud to say I’m 3 weeks pregnant. Thank you so much Priest Ade, I am forever grateful.

contact him by email: drola.banjo@gmail.com

WhatsApp +234 814 095 0088

Vierailija
173/193 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi, I'm so happy to share this, I still can't thank you strong enough priest Ola,

My husband went to a younger woman because I couldn't give birth because of PCOS. I was so upset. I was lonely, I cried a lot, I even tried to take my life.

Then about 3 months ago a friend of mine told me about this great man, priest Ade, who helped him make his marriage perfect.

I went online and found out more about him. I wasn’t too sure, but I decided to give it a try, he told me not to worry that everything is going to be fine.

He told me everything I had to pay, which was a convenient payment, and I did and he did his job and sent me a video certificate and told me to wait 24 hours for him to come back.

I waited 24 hours and didn’t call and Shawn (my husband) didn’t show up. I felt betrayed when it was over 24 hours.

Two days later, I heard the doorbell early in the morning, and to my greatest surprise, Shawn, at my husband’s door, apologized to me for my betrayal.

I am so happy because we have a happier life than before. It doesn’t end there, I’m proud to say I’m 3 weeks pregnant. Thank you so much Priest Ade, I am forever grateful.

contact him by email: drola.banjo@gmail.com

WhatsApp +234 814 095 0088

Vierailija
174/193 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspostaus kuulostaa aivan englannista kömpelösti suomeksi käännetyltä promotekstiltä.

Vierailija
175/193 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausloitsu voittaa miehesi takaisin toiselta naiselta, älä itke enää pappi adu on todellinen ja todellinen meedio Hän toi takaisin ex-mieheni 7 päivän sisällä jälleennäkemisestä, lähetä hänelle sähköposti tänään ja oma ihmeesi. https://solutiontemple.info priest@solutiontemple.info

Vierailija
176/193 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että minun mieheni on tuuliviiri? Ei hän ole kuin kerran halunnut erota. Ja todellakin tuossa kirjassa kerrotaan tarkkaan, miten liitosta tulee vielä parempi ja eheämpi, kuin ennen. Olen ymmärtänyt todella syytä, miksi mies lähti, kirjan ansiosta siis olen ymmärtänyt. En missään nimessä haluaisi takaisin sitä suhdetta, joka meillä oli ennen eroa. Nyt on todella paljon paremmin. Ne keinot, joilla sain miehen takaisin on myös niitä keinoja, joilla liitto pysyy hyvänä ja mies perheessä ja myös etten minä halua erota jossain vaiheessa.

Sähän luet sitä kirjaa kuin piru Raamattua. Ei kaikki käytännössä mene kuin oppikirjoissa. Turhaa maksoit kirjasta kun olisit itse voinut päätellä saman mitä kirjassa neuvottiin.

Vierailija
177/193 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen antaa miehelle hyvää seksiä eikä nalkuta niin mies pysyy. Jos seksiä ei ole niin mies lähtee. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
178/193 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri teki just noin. Mies oli jättänyt hänet vaikka oli kihlat vaihdettu ja hääpäivät ja kaikki sovittu. Kaveri oli tosi rikki kuukauden, kunnes alkoi elää omaa elämää, rakentaa uutta elämää, tapailla miehiä ja käydä baareissa. Hyvin pian anoi päästä takaisin. Alkoi vissiin ahdistaa, että muija ei paljon taakse katsele jos sille tällaisen tempun tekee.

Tähän verrattuna jokainen sellainen ero, jossa toinen on jäänyt ruikuttamaan, ei ole koskaan päätynyt yhteen paluuseen

Vierailija
179/193 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti kiitollinen pappi Adulle osoitteessa { https://solutiontemple.info } {priestadu@gmail.com}, hän teki jälleennäkemisen rakkausloitsun ja mieheni palasi luokseni. Minusta keskustellaan ikuisesti hänen kanssaan, hän on todella tuonut rauhan avioliittooni. Arvostan todella siitä, mitä olet tehnyt perheeni hyväksi...

Vierailija
180/193 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on ok jos hän on saanut nuorta pesää tällä välillä?