Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni sisko imetti vauvaani!

Vierailija
05.10.2007 |

Olen todella loukkaantunut, enkä ymmärrä miksi meni niin tekemään. Itse en enää imetä, hän imettää. Hänellä on myös vauva, pari kuukautta vanhempi kuin meidän.

Se on varmaan tosiaan idiootti.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kiukustut, jos joku tarjoaa lapsellesi parempaa ravintoa kuin itse tarjoat?

Vierailija
2/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan olis hyvä järjestely pidemmäksikin aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tilanne oli kyseessä? Mä ainakin kiehuisin raivosta.

Vierailija
4/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suosinkin imettämistä niin minun vauvaani kukaan muu kuin minä. Jotenkin inhottaa ajatuskin että joku muu vauvaani imettäisi.

Vierailija
5/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö tapahtuneen?

yök yök yök..

mitä miehesi tuumasi tästä?

Vierailija
6/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua että lastani imettää kukaan muu kuin minä, jos en siihen itse pysty niin korvikkeet on keksitty.

Mä kyllä antaisin kovaa palautetta miehen siskolle.

Vierailija
7/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en haluaisi että mieheni sisko imettäisi lastani, koska tämä polttaa, ja en haluaisi että mun lapselle annetaan nikotiini-maitoa.

Muuten ei mulla olis asiaa mitään vastaan.

Onhan ennen vanhaa ollut ihan imettäjätkin, eli mikäs siinä.

Vierailija
8/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi raivona! Vihastuin todella paljon. Jos en itse pysty imettämään, niin ei sitä kukaan muukaan tee. Yök, juuri niin.

Ja mitä teihin muihin ensimmäisiin vastaajiin tulee, niin yrittäkää löytää itsellenne muutakin elämää kuin rinnat ja imetys. Siis tämä toki vain siinä tilanteessa, että aivoista löytyy kapasiteettia.

Vierailija
9/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yökötti jo luovutettu äidinmaito, jota jouduin toiselle lapselle antamaan kaksi kertaa laitoksella. Joko oman äidin maito ja oman äidin rinta tai sitten pullo ja korvike.

Vierailija
10/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvalla ei ole allergioita ja sisko ei käytä mitään nikotiinia, alkoholia tms. Miksi niin teki? On minunkin tehnyt mieli imettää muiden vauvoja sillon kun olen itse imettänyt omaani. En ole silti imettänyt. (toisten) Vauvat olisivat kyllä tahtoneet, haistoivat tai vaistosivat jotenkin selvästi paidan läpi.

Vierailija
11/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei minun lapsilleni saa antaa luovutettua äidinmaitoa vaan korviketta. kuulostaa ihan luonnottomalta antaa toisen äidin maitoa omalle lapselleni. saati et joku toinen nainen työntäin oman tissin mun vauvan suuhun.

Vierailija
12/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotte lehmän tissistä tullutta maitoa. Kuinka kuvottavaa se on?

Antaakaa nyt ihmeessä vauvoillenne sitä parasta ravintoa mitä on, vaikka ette itse pysty imettämään. Oudot yökötyksen aiheet teillä.

Vierailija
13/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista kuvottaa toiset asiat ku toisia toiset ;)) menipä sekavaksi.

Vierailija
14/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain minä harrastan seksiä mieheni kanssa ja vain minä imetän vauvaani. Jos en jostain syystä pysty tai halua tehdä näistä jompaa kumpaa, en kaipaa apua ulkopuolisilta.

En tiedä mikä nykyään saa imettävät naiset sortumaan kummallisiin ylilyönteihin. Itse en ikinä kykenisi julkisesti arvostelemaan toisten pulloruokintaa. Sitä kuulee usein. Ja sitten vielä tällaista!

Vierailija
15/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siirrätte oman sisar-lesbisen fobianne koskemaan omaa lastanne. Äidinmaito - kenen tahansa naisen turvallinen maito - on luonnollinen ravinto vauvalle. Perversio ja yökötys tulee, kun joudutte ajattelemaan toisen naisen rintoja, niistä heruvaa maitoa, oman lapsenne suuta ja sitä, että tuota suuta hoidatte.

Vierailija
16/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään se äidinmaito ei todellakaan ole parasta ravintoa aina vauvalle. Se riippuu ihan siitä miten äiti hoitaa itseään, syökö tarpeeksi hyvin, juoko tarpeeksi nesteitä ja muut elämäntavat.

Hirveän moni tupakoi ja imettää, kauhea yhdistelmä!

Joten niin se vaan on että korvike on hyvin usein parempaa ravintoa vauvalle kun huonosti itseään hoitavan äidinmaito.

Vierailija
17/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vain minä harrastan seksiä mieheni kanssa ja vain minä imetän vauvaani. Jos en jostain syystä pysty tai halua tehdä näistä jompaa kumpaa, en kaipaa apua ulkopuolisilta.

En tiedä mikä nykyään saa imettävät naiset sortumaan kummallisiin ylilyönteihin. Itse en ikinä kykenisi julkisesti arvostelemaan toisten pulloruokintaa. Sitä kuulee usein. Ja sitten vielä tällaista!

Vierailija
18/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensinnäkään se äidinmaito ei todellakaan ole parasta ravintoa aina vauvalle. Se riippuu ihan siitä miten äiti hoitaa itseään, syökö tarpeeksi hyvin, juoko tarpeeksi nesteitä ja muut elämäntavat.

Hirveän moni tupakoi ja imettää, kauhea yhdistelmä!

Joten niin se vaan on että korvike on hyvin usein parempaa ravintoa vauvalle kun huonosti itseään hoitavan äidinmaito.

Vierailija
19/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä joku valistaa häntä siitä mikä on soveliasta ja mikä ei. Tämä siis, ellet itse kykene raivoltasi kohtaamaan häntä.

Vierailija
20/53 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsesi hoidossa heillä? Olitteko sopineet jotenkin että miehen sisko ruokkii lapsenne? Mistä hän tiesi että hänen maidosta ei tulisi esim. vatsanväänteitä? Ja kaikille ihmettelijöille, jokainen äiti päättää itse miten ja millä lapsensa ruokitaan!