Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ei HALUA jäädä hoitovapaalle,

Vierailija
05.10.2007 |

vaikka taloudellinen tilanne sen sallisikin?

Täällä saa keskusteluista sen kuvan, että kaikki haluavat jäädä hoitovapaalle. Keskustelut pyörivät sen ympärillä onko varaa jäädä kotiin vai ei. Mutta onko muita kaltaisiani, jotka eivät halua jäädä kotiin, vaikka talous sen sallisikin?

Ja huom! Tämähän ei silti tarkoita sitä, että lapsi joutuu kodin ulkopuolelle hoitoon, vaan esim. isovanhempien tai työaikajärjestelyjen avulla useissa perheissä vältetään liian aikainen hoitoonmeno.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kanssa rahatilanne ei antanut periksi. ja nyt kolmannen kanssa olen ja jään vielä pitkäksi aikaa.

vasta nyt olen tajunnut miten nopeasti aika menee ja lapset ovat pieniä vain hetken.

Vierailija
2/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten missään nimessä enää jaksa tai halua olla pelkkänä kotiäitinä!

Itse asiassa meidän talous kärsii tästä mun ratkaisusta. Koska lapsi on hoidossa, emme saa khh-tukea. Minulla taas ei vielä ole edes tuloja koska yritykseni ei vielä tuota voittoa kuin vasta talvella:(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa jäädä kotiin siihen asti hän täyttää 3 v. Olen ollut äitiyslomilla ja hoitovapailla esikoisen syntymästä lähtien, joten vapaaehtoisesti ja mielelläni palaan työelämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi