Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää eräs äiti puistossa

Vierailija
05.10.2007 |

Turhasta pitää avautua, mutta...

Tuo äiti on maidottomalla ja munattomalla dietillä, koska vauvalla epäillän allergiaa. Äiti ei halua mitään testejä, koska ei halua antaa vauvalle ollenkaan korviketta. Lääkäri oli sitten määrännyt äidille jotain öljyä 3 ruokalusikallista päivässä. Tämä äiti ei sitä voi ottaa, koska siitä tulee kuulemma tuhat kaloria lisää ja hän syö sen edestä mielummin karkkia...

Ja sitten pitää valitta, kun ei jaksa tehdä mitään, kun ei saa mitään syödä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi tietenkin hieman liiotellusti, että siitä tulee tuhat kaloria. Ei kuulemma suostu ottamaan sitä kuin yhden ruokalusikallisen, koska haluaa laihtua.

Ap.

Vierailija
2/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin maidottomalla dieetillä ekat kolme kuukautta ja sillä vauvan vatsavaivat tokeni. Sinänsä erityisdieetti on ok ja kannatettava ellei halua antaa korviketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin tuollaisella dieetillä 1,5v, kun imetin sen koko ajan allergista vauvaani...eikä mulle kyllä mitään öljyjä tms määrättty..ainoastaan käskettiin syömään kalsiumia purkista. Hiukset kyllä meinas silti lähteä päästä ja iho meni huonoksi, mutta se nyt oli pieni hinta vauvan terveyden puolesta.

Vierailija
4/4 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että kun allergiaa ei ole mitenkään tutkittu niin miksi äiti on noinkin radikaalilla dietillä eikä anna missään tapauksessa allergiatestejä tehdä ennen kuin imetys loppuu.

Eihän se vauva siihen kuole, jos maitoaltistuksessa saa sen muutaman millin maitoa...

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän