Suvi Linden aamu teeveessä, hänen tyttärensä on jo niin iso, 4v, että kaipaa päiväkotiin!?
Juu, ehkä sitten kun on ensin tottunut uusiin vanhempiinsa ja uuteen kotimaahansa, mutta että nyt heti pärjää jo ilman äitiä :((
Säälin todella tuota pientä tyttöparkaa, olisi nyt suvi edes osannut arvostaa lahjaa jonka sai. Ehkä kaikkia ei tosiaan ole tarkoitettu äidiksi.
Kommentit (61)
viikot muualla? Kuka muu muutti 600 kilsan päähän 5 päiväksi viikossa tunnettuaan lapsen muutaman kuukauden?
Haluan asua lasteni kanssa.
Olisiko maailmassa jotain muuta pahaa vielä jota voisi moralisoida!
Voi herran jee.
" Eikö sinusta sitten.. blaa blaa?" No ei ole minusta.
Tolla teidän ruikutuksella ei muutenkaan ole mitään väliä.
Eihän siinä näe kuin parhaat päältä, eikä tutustu lapseensa ikinä.
jälkiseurannassa. Toivottavasti sosiaaliviranomaisilla on selkärankaa (ja poliittisesti rauhoitettua tilaa) tehdä asianmukaiset ratkaisut tytön tilanteesta.
Ja ruikuti vaan. Luuletko että sinun heppoisella mutu-kannallasi on mitään merkitystä kenellekään??
Ei kenelläkään 4-vuotiaalla voi olla niin kova tarve päästä päiväkotiin ettei voisi olla edes kuukautta, paria ensin kotosalla. Kyllähän kaikki päiväkotilapset on vähintään sen kuukauden verran kesälomallakin!
Olen aina luulut että adoptiovanhempia syynätään tarkasti.
Minua hirvittää jo miten 2v lapseemme vaikuttavat isän kausittaiset n. viikon kestävät työmatkat (onneksi vain muutamia vuodessa) Selvästi kaipaa isäänsä ja odottaa hänen puheluitaan ym., vaikka onkin äidin poika ollut alusta asti. Silti on aina vähän loukkaantunut isille hänen palattuaan, mikä näkyy äidin voimakkaana suosimisena ym.
Eiks se oo lapselle huonoks, jos äiti hermostuu noin pienestä?
Tuo tetä-täte-tetekö?
Lapsen laiminlyöminen ei ole minusta pieni asia, mutta hei, minä olenkin psyykeltäni terve. Sinä et taida olla.
tosin kokopäiväisestä en ymmärrä (jos sellaisessa on)
Ei sun tarvi mulle tehdä selvitystä sun terveydentilastasi.
Eikö kotona tai puistossa tai kerhossa saa puhua?
Sotket nyt ihmisiä - tai mikä hän nyt lieneekään.
Taidat olla aika totisesti mukana tässä keskustelussa, sori että utelen?
johon jokaikinen empatiakykyinen ihminen suhtautuu tosissaan. Tässä on nyt tuon pienen lapsen elämä kyseessä - oletko todella niin tollo, ettet tajua sitä?
57
elämästä? Painotan ääni väristen sanoja pieni lapsi.
Vaaditaanko myönteiseen adoptiopäätökseen se, että vanhemmat yrittävät turvata edes vähimmillä mahdollisilla toimillaan sen, että lapsi saa mahdollisuuden niin normaaliin sosio-emotionaaliseen kehitykseen, kuin se nyt ylipäätään adoptiolapsella on mahdollista? Aikaisemminhan aadoption idea oli etsiä lapselle mahdollisimman hyvät vanhemmat ja perhe, jossa kehittyä tasapainoiseksi ihmiseksi. Nyt näyttäisi siltä, että adoption tarkoituksena on etsiä ensisijaisesti vanhemmille lapsi eikä toistepäin.
Siksi tämä on tärkeä yksittäistapaus!
(Kiitos Sinulle, joka tämän vinkin annoit!)
Käykää tekin, jotka olette tänne laittaneet hienoja kirjoituksia lapsen tarpeista jne.
Entä jos käy osa-aikaisesti hoidossa ja isä hoitaa muuten loput päivästä?
Uhraa lapselleen minimaalisen vähän aikaa, asuu 600 kilsan päässä ja repostaa lapsensa yksityiasiat alushousuja myöten nettiblogissa, jolla kalastelee itselleen suurinta mahdollista julkisuutta.
En voi enää tälle mielipiteelle mitään. Olen totaalisen typertynyt hänen typeryydestään ja itsekkyydestään. Pohjanoteeraus.