Seuraako joku ihan oikeasti vielä Kauniita ja rohkeita?
Satuin vaan maanantaina katsomaan siitä jotain 15min ja ihmettelin, miten kukaan enää viitsii sitä toljottaa säännöllisesti. Sama juoni pyörii toistuvasti ja näyttelijät persiistä.
Kommentit (9)
Ei voisi nykyään vähempää kiinnostaa.
vahingossa oli se kanava auki ja totesin vaan, että vieläkö tuo näkyy..Seurasin itse sarjaa noin 15 vuotta sitten...
Vierailija:
onkohan brooke vielä ridgen kanssa ja entäs macy ja thorne? se sallykin taisi kuolla kupsahtaa?
Entäs Taylor, joko on saatu hengiltä? Montaa kertaa oli jo kuollut, kun sarjaa joskus katsoin, mutta aina heräsi uudestaan eloon, ärsyttävää.
Vierailija:
onkohan brooke vielä ridgen kanssa ja entäs macy ja thorne? se sallykin taisi kuolla kupsahtaa?
Vierailija:
Eli olen koukussa edelleen, luen cbs:sän nettisivuilta mitä usa:n jaksoissa on tapahtunut..
Olenpas outo ;)
Ihan äimänä olin noista juonista kun eilen katsoin... Miksi Ridge haluaa Brooken? Miksei se ole Taylorin kanssa?
Ja miksi ihmeessä Sally vastasi Forresterilla puhelimeen?
Ja mikä se Dante oikeen on?
Kyllä muutamassa vuodessa huonolla katsomisella putoaa tehokkaasti kärryiltä noinkin hidadstempoisesta sarjasta.
Dante on joku uusi hahmo italiasta. Bridget oli kai hengaillut italian matkallaan Danten kanssa, Dante rakastui Bridgetiiin, tuli jossain vaiheessa jenkkeihin ja alkoi vonkaamaan Bridgettiä itselleen. Mutta silloinhan Bridget oli vielä Nickin kanssa (joka nyt siis Bridgetin äidin Brooken kanssa).
Sitten mukaan ilmestyy Felicia lapsen kanssa ja selviää että myös Felicia oli tavannut jollain lomallaan Danten ja yhden illan jutusta syntyi poika. Eli Dante on Felician pojan isä, pojan jonka äidiksi Bridget nyt haluaa kun selvisi, että Felicia ei kuollutkaan (yllätys yllätys).
Mitäs muuta kyselitkään... Niin Sally on nykyisin jonain assistenttina forrestereilla.