Onko muka jollain joku vitun Gucci laukku. Rahan haaskausta.
Kommentit (10)
On se todellakin rahan haaskausta jos ei muuten elä oikeissa piireissä, siis niissä joissa Cuccia kutsutaan käsilaukuksi eikä Cucciksi eikä Zara merkitse muuta kuin kaunista tytän etunimeä.
Juuri teidän kaltaisten ihmisten takia tämä maailma kusee, ihmisoikeusrikkomuksia, luonnonvarat loppuun käytetty, että MINÄ saan jonkun laukun. Materiaa, materiaa, materiaa. Muusta ette ymmärräkään. Joku heitti, että ennemmin rahat guccin laukkuun kun pankkitilillä seisottaa, niin miten olisi vaihtoehto c, ennemmin solidaarisuuden vuoksi rahat lahjoitettu hyväntekeväisyyteen kun käsilaukkuun. Teilläkin monella omia lapsia, tai sisaruksilla lapsia tms mutta olette valmiita itsenne "näyttävyyden" vuoksi orjuuttamaan kolmannen maailman lapsia. Idiotismia tuollaiset "merkki" laukut korostavat jos jotain! Käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2007 klo 15:39"]
[/quote] Usko pois, ei se sun naamas tai itsetuntos parane jollain veskalla yhtään!
guccin laukut on muuten ihan älyttömän rumia, kamala halvannäköinen logokuosi, kauppakassi Keski-Suomalaisessa citymarketissa tulee siitä kuosista mieleen. Niitä ostaa yleensä juuri ne joilla ei muuten ole tyylitajua tai hyvää makua, rahalla yritetään sitten kompensoida.
jonkin tutkimuksen mukaan naiset, jotka ovat epävarmoja parisuhteesta, ostavat kalliita merkkituotteita. kallis merkkilaukku kun viestii ympärilleen, että heidän parisuhteensa on vakaalla pohjalla tjsp. ne on siis näpit irti mun miehestä -laukkuja. =D
http://www.iltalehti.fi/muoti/2013072917305277_mu.shtml
jos jollain on rahaa niin se on kaikille parempi että hän laittaa sen kiertoon. Suurelle osalle se on yks ja sama onko hemmolla Gucci-laukku vai Prisman adidas-härpäke. Suokaamme niille joita kiinnostaa se ilo että omistaa jonkin merkkituotteen
ei sinne paljoa mahdu mutta nätti on!!!
Aitoudesta nyt ei voi ehkä puhua. :P
Se oli sinänsä huvittavaa sillä siellä oli näitä piraattitavaran myyjiä vain muutaman sadan metrin päästä aidosta kaupasta. Olisi voinut hyvin käydä kuvaamassa itsensä " aidon" laukun kanssa Guccin liikkeen edessä. :D
Vierailija:
vitun Gucci laukku. Rahan haaskausta
Btw luuliks et kun ostan tänään Guccin laukun, heitän sen ensviikol kaatikselle? Ehei, toivon mukaan näitä laukkuja käyttävät myös tyttärentyttärentyttärentyttärentytär arvostaakseen laadukasta vintagea.
Minulla on yksi aito uutena ostettu ja yksi aito käytettynä ostettu ja erittäin tyytyväinen olen ostoksiini.