Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää eri rytmit puolison kanssa

Vierailija
03.06.2024 |

Asiallehan ei mitään voi. Ei omaa luontaista rytmiään voi muuttaa mutta kyl tää sieppaa kun toinen on aamu ja toinen iltaihminen niin asioiden tekeminen yhdessä on lähes mahdotonta. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan; sinä olet se aamuihminen ja valitat iltaihmisestä. Niinhän se yleensä menee.

Vierailija
2/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun mulla on aamulla omaa aikaa kun mies vielä nukkuu. Äskenkin tein kaikessa rauhassa aamujumpan ja nyt voin selata vauvaa ilman että hävettää. On siinä sitten illalla aikaa olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan; sinä olet se aamuihminen ja valitat iltaihmisestä. Niinhän se yleensä menee.

Olen aamuihminen mutta missä kohtaa näet minun valittavan iltaihmisistä? Olisin sellainen mielelläni. Valitan erilaista rytmeistä. Vähän lukutaitoa kiitos. 

Vierailija
4/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä on noin 4 tunnin ero rytmeissä. Kyllähän se alkuun otti päähän, mutta näin 20 v myöhemmin on tarpeeksi yhteistä aikaa muutenkin. (Toinen ei töissä lainkaan, toisen osittain.) Mulla on omaa aikaa aamulla ja miehellä illalla, molemmat tykkäävät.

Vierailija
5/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Olet ihminen joka kuvittelee että aina pitää olla vastakkain asettelua ja riitaa eikä asiat voi ärsyttää ihan neutraalisti kuvittelematta että toinen olisi toistaan parempi

Vierailija
6/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Olet ihminen joka kuvittelee että aina pitää olla vastakkain asettelua ja riitaa eikä asiat voi ärsyttää ihan neutraalisti kuvittelematta että toinen olisi toistaan parempi

Ei hän pitäne toista parempana, mutta onhan se tosiasia, että yhteiskunta on tehty aamuihmisille. Eikä tälle tehdä mitään, vaikka tutkimukset ovat osoittaneet, että esimerkiksi koulupäivät alkavat monelle lapselle ja nuorelle aivan liian aikaisin. 

Vierailija
7/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän pitäne toista parempana, mutta onhan se tosiasia, että yhteiskunta on tehty aamuihmisille. Eikä tälle tehdä mitään, vaikka tutkimukset ovat osoittaneet, että esimerkiksi koulupäivät alkavat monelle lapselle ja nuorelle aivan liian aikaisin. 

Ensiksi tuohon ap:lle. Mitä ette voi mukavtehdä yhdessä erilaisten rytmien vuoksi? 

Koulupäivät alkavat aikaisin, mutta harva olisi valmis niitä pidentämäänkään loppupäästä. Miten sitten lapsille täyteen buukattujen harrastusten kävisi?

Vierailija
8/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina itselleni aamupalan ja keitän kupillisen kahvia. Nautiskelen sen nauttien omasta rauhastani. Kun puoliso herää, hän saa tehdä omat aamupalansa ja keittää kahvinsa omaan tahtiin. Minä olen silloin jo töissä/ lenkillä.

Vierailija
9/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että eri rytmit tosiaan aiheuttavat monesti skismaa suhteessa. Onneksi miehelläni ja minulla on hyvin samanlaiset rytmit. En tiedä olisiko se varsinainen este yhdessäololle jos ei olisi, mutta kyllä se tekee elämästä helpompaa kun on.

Vierailija
10/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös eri rytmit. Mies on täysin aamuihminen ja herää klo 5-6 ja minä heräilen vasta klo 9-10.

Kun mies lähtee töihin niin minä vielä nukun ja kun minä pääsen töistä niin mies on jo nukkumassa.

Vierailija
11/11 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toki aikaisin heräävä parempi ihmisenä