Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Tuttavani luulee, että vikittelen hänen miestään!??

Vierailija
03.10.2007 |

Äitituttuni mies on mitä luultavimmin ihastunut minuun, merkit ovat aika selvät. Se ei minua sinänsä haittaisi, mutta nyt vaikuttaa siltä, että tämä äitituttuni suhtautuu minuun vaikeasti tämän takia (mikä on ymmärrettävää). Itsestäni tuntuu inhottavalle, että hän ehkä luulee, että minä olen ihastunut hänen mieheensä tai että itse jotenkin provosoin ihastusta tai flirttailen. Sen verran myönnän, että olen joskus ehkä hieman flirtti miesten kanssa, olen sellainen luonteeltani ja olen sellainen monien, jopa ihan vanhojen miesten kanssa, jos ns. kemiat (eikä välttämättä niin seksuaalisetkaan sellaiset) pelaavat. Joskus olen samanlainen naistenkin kanssa... Voi olla, että mies on käsittänyt omassa ' huumassaan' väärin normaalin ystävällisyyteni, kohteliaisuuteni ja lämpimyyteni. Ihastunut en ole todellakaan enkä omasta mielestäni ole tietoisesti flirttaillut. Mies on kivannäköinen ja mukava, tulemme hyvin toimeen sen vähän mitä olemme tekemisissä. Mutta that' s it. Minulla ei siis asiasta olisi ongelmaa muuten kuin sen kannalta mitä tämä äitituttuni minusta ajattelee... Olen itse naimisissa erittäin onnellisesti ja toivoisin todellakin että mitään sutinoita ei tulisi vieraiden miesten kanssa! En vaan voi sille mitään, että jos toinen on ihastunut niin kyllähän se tavallaan ' imartelee' ja sellaiseen ihmiseen suhtautuu lämpimästi vaikken sen enempää kiinnostunut olekaan. En haluaisi olla tyly kyseiselle miehelle (enkä toisaalta herättää turhia kuvitelmiakaan!) enkä hänen vaimolleenkaan. Ikäväkseni olen huomannut, että naisen jonkinlaiset epäilyt ja vaikea suhtautuminen vaikuttavat herkästi myös omaan suhtautumiseeni häneen ja saatan tavallaan vaikuttaa enemmän syylliseltä kuin olenkaan tämän takia. Tavallaan koen huonoa omaatuntoa jo siitä että hänen miehensä on (ilmeisesti) ihastunut minuun vaikka minkäs minä sille mahdan! Todella kiusallista joutua tällaiseen tilanteeseen. Ilmeisesti pitää tästä lähtien yrittää oikein tietoisesti olla mahdollisimman kylmä miehelle.

Kommentteja?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viilennä välejä ko. mieheen, ihan todella.

Vierailija
2/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on kiinnostunu. pönkitä oloas muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa riittää tarpeeksi miehiä muutenkin

Vierailija
4/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mistä näitä sikiää?

Vierailija
5/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin selventää että nimenomaan EN OLE flirtannut tietoisesti enkä vikitellyt ketään! Mutta syyhän on aina naisessa jos mies ei osaa olla asiallisesti... En lähde nyt mihinkään juupas-eipäs-väittelyyn asian tiimoilta. Ongelmani nimenomaan oli se, että nainen (ja mies) LUULEVAT että olisin ihastunut tai vikittelevä. Ja siihen ongelmaan ajattelin kysyä tukea/neuvoja täältä. Sepustin seikkaperäisesti siksi, että arvasin että täälläkin syy nähdään minussa. Mutta samapa tuo, kaikki kommentit ovat tervetulleita!

ap

Vierailija
6/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun ottaa asia puheeksi? Miten käytännössä sen teen?

ap

Vierailija
7/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miehille sitä ei tehdä. Kuka haluaa kaveerata naisen kanssa joka tiedostamattaan (?) flirttailee. En ole muuten tiennytkään, että sitä voi tehdä tietämättään. Ja sinunkin kirjoituksesi kyllä kertoo, että olet siitä tietoinen...

Vierailija
8/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei mitään " lämpöä" tms. enää, ei vaikka se olisi sinulle kuinka luontaista ja joutuisit toimivaan tapojesi vastaisesti. siis korostetusti ei mitään vitsailua, flirttailua, turhaa tuttavallisuutta tms.

jos mies puhuu jotain oikein asiaa, niin vastaa vaan mutta tiukan asiallisesti.

ihan tosi.

Vierailija
9/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä riittää se, että jatkat entiseen malliin etkä tee mitään.

Ihmiset ihastuvat toisiinsa riippumatta siitä ovatko suhteessa vai eivät. Toiset ihastuvat ehkä useammin ja toiset harvemmin, mutta jokainen ihastuu joskus. Miksi se pitäisi kieltää tai tehdä siitä ongelma?

Olet ihan oikeassa siinä että ihastuminen imartelee eikä minusta siinä ole mitään väärää että myöntää sen. Miksi ihmeessä pitäisi suhtautua johonkuhun kylmästi ja ankeasti vain siksi että tämä on ihastunut? Se jos mikä olisi törkeää käytöstä!

Kyllä se ihastus ajan kanssa haalenee ja kaverisikin huomaa ettet ole uhka hänen suhteelleen. Pikemminkin siitä että rupeat käyttäytymään eri tavalla voi tulla uhka ja särö teidän suhteeseenne, useampikin ihminen rupeaa miettimään ihan liikaa ja monimutkaisesti.

Ihastukset tulevat ja menevät ja ovat yksi elämän kivoista pikku asioista. Nauti elämästäsi ilman turhia syyllisyydentuntoja kun et kerran ole mitään tehnytkään.

Vierailija
10/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavallaanhan se voisi kertoa miehelle/naiselle, että asiassa on ollut jotain minun puolellani koska käytöksen muutos on selvä... eli että jotain peiteltävää, kuten ihastus, on?! Ja älkää please taas käsittäkö väärin. Kyllä minä voin lähteä yrittämään luonteeni vastaista käytöstä (käytökseni on ollut REAKTIOITA, ei siis tarkoituksellista, reaktioitaan on vaikea muuttaa!) mutta huolestuttaa vähän, miltä se sitten vaikuttaa. Eiköhän siitä viimeistään mies päättele, että olen häneen ihastunut kun oikein pakotan itseni tekoasialliseksi tai tekokylmäksi. Tosi vaikeaa säätää käytöstään juuri sopivaksi...

Toinen juttu on vielä tämän muistaminen. En todellakaan mieti tätä asiaa päivät pääksytysten, minulla on muutakin tekemistä. Tähän saakka olen yrittänyt olla miettimättä asiaa mahdollisimman paljon ja olla vain normaali huolimatta miehen käytöksestä.

ap

Vierailija
11/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan tunteen siitä että miehen ihailu ei ole sinun puoleltasi toivottua.

näin mun mielestä ihmiset yleensä luonnostaan toimii. että ensin ollaan normaalisti, mutta jos väliin tulee jotain ei-toivottua kuten yksipuolinen ihastus kaverin miehen taholta niin lyödään luukut kiinni, vetäydytään.

Vierailija
12/15 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tuttavapiirissä ollut sellainen oikein tyrkky, joka on ihan yrittänytkin mennä ihmisten väliin, tosin saanut lopulta vain muiden parisuhteiden jämiä.

Hän todennäköisesti kuvittelee myös olevansa tällainen kuin sinä, vaikka on yleisesti säälitty tyyppi.

Vierailija
13/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaisi yhtäkkiää välini kanssani, ei puhunut vuosiin. Ihmettelin tätä ja kun viimein sain hänet langan päähän kiinni, hän sanoi että ollaan erottu ja olet varmaan tosi onnellinen siitä. Suuttui aikoinaan siitä, että luuli minun vikittelevän hänen poikakaveriaan. Kun olin joskus laittanut hänelle pilekutsuja tekstarilla tai soitellut, kun en saanut ystävääni kiinni, soitin tyhmänä poikaystävälle jonka kautta saisin ystäväni kiinni. Olin tosi pahoillaan ja äimänkäkenä. Minusta hänen poikaystävänsä oli ruma, vastenmielinen ja erittäin lapsellinen, mutta sellainen jonka kanssa on helppo olla kaveria. Vähän harmittaa, mutta jos ystävyys on tuosta kiinni niin tuskin se kunnon ystävyyttä olikaan. Olipahan joku syy katkaista välit kerralla.

Vierailija
14/15 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
15/15 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi