K-team-juhlat/aviorikos?/seuraukset
Kommentit (62)
ja sen alkulähdettä yritetään selvittää. Tai kertoa ex-panoille, että hups, mulla olikin hiv enkä sillon tiennyt.
tilanne se, että pettäjämies on pettänyt tämän ystävänkin kanssa??? Ja ystävälläkin on nyt tauti?
Työkaveri vinkki, voisi muuten olla, mutta minun mies lyhyehkö, ja tämä mahdollinen pettäjä raamikas ja pitkä. Sinun vaatetusta en muista. Asia on kuitenkin tärkeä, joten jos apua kaivataan.
Ap
En taas ehkä pääse tänään, mutta vastaan kyllä heti taas kun paikalla piipahdan.
siitä, mutta mistä ihmeestä kyse?
mutta: What happens in Tampere, stays in Tampere. Mä olin kännissä, sitähän ei tunnetusti lasketa.
K-kaupasta Pirkkaa. Voiko aviorikoksen seuraukset tarttua sitä kautta?
ok sinä K-kirjain tyyppi, en muista nyt millä numeroilla kirjoitit. Uskon, että kyseessä olet juuri etsimänäni ihminen. Kerrotko minulle mitä tapahtui kuin lähditte tämän miehen kanssa pois ravintolasta missä porukalla olimme?kerro tiivistelmä mitä sitten tapahtui ja oliko tämä mies hulluna päissään jne.
Kun saan tiedon ja vahvistuksen niin haluan saattaa sinun tietoosi myöskin jotain hyvin tärkeää, ja sen asian arkaluonteisuuden vuoksi voin laittaa halutessasi tekaisemani sähköpostiosoitteen jossa jatkamme.
Kyllähän nyt meillä muillakin saippuaoopperan ystävillä on oikeus kauhistella täällä tarinan loppuhuipennusta. Nyt ei tekaista mitään osoitteita, vaan antakaa tulla päin av:ta, että MISSÄS SITÄ OLLAAN OLTU, KUINKA KAUAN, SATTUIKO ja ONKO KUPPAA KUMMEMPAA?
ap:lle: lopeta tän paskan jauhanta. Jos joku tuli paksuksi tai sai hivin (mitä tapahtuu tavan takaa esim. pikkujouluissa), niin mitä sää kiemurtelet täällä. Huoraa on maailma pullollaan, samaten niitä käyttäviä äijiä.
Tosi asiassa nyt vaan pelottaa mistä on kyse ja mietin ettei se ota jos ei annakaan. Onko nämä Hiv-epäilyt ap:n vai jonkun muun juttuja, en saanut oikein kiinni.
En osaa sanoa oliko mies pahasti otoksissa kun emme olleet tuttuja entuudestaan. Ei minun mielestä, mukavassa juhlatunnelmassa oltiin molemmat. En muista baarien nimiä kun en ole Tampereelta.
Yksinkertaisesti pidimme hauskaa, seksiä oli, mutta en sen yksityiskohtaisemmin ala sitä kertoa. Aikuisia ihmisiä molemmat olemme ja tiesimme mitä olimme tekemässä. Molemmat olimme seksiä hakemassa, molemmat olimme perheellisiä. Itse asiassa homman päättyessä sanoin miehelle, että kaduttaako, en halua mitään vaimoa kimppuuni. Mies nauroi ja sanoi ettei todellakaan kaduta ja ei siis omantunnontuskissaan aio kertoa vaimolle ja sitä kautta laita myös minua vaikeuksiin oman mieheni kanssa.
Lapsia miehellä oli, toinen oli vauva, hän tietää myös minun perheestäni, minullakin on lapsia.
Emme ole tavanneet sen jälkeen...
Ei syy ollut sinun, en millään löydä syytä miksi koet olevasi osasyyllinen. Tämä mies itse iski minut ravintolasta, halusi mukaansa ja lopun kerroinkin. Minuun vetosi, että mies oli varakas, puki takin aina päälleni ja nauratti minua tajuttamasti, mutta ihan vain hauskanpidosta kyse. Et olisi millään pystynyt estämään häntä. Tapahtunut mikä tapahtunut.
Kerrotko nyt minulle mistä on kyse, kerroin sinulle kaiken toivomasi. Ethän pilaile vakavilla asioilla? Olen valvonut tämän vuoksi ja päättänyt etten enää kirjoita, mutta frendini painostivat edes yrittämään jos vaikka saisin mielenrauhan. Vaikutat tasapainoiselta ihmiseltä, etsit minua ja löysit? Voin tehdä sähköpostin jos asia todella niin vakava?
Kotosalla varmaan ollut kiva ilmapiiri. :( Ja lapsethan siitä kärsivät.
Miten ympätä otsikkoon kaikki viestiin liittyvä, vaikea paikka. Päätin yrittää tätä kautta löytää naisen, joka vietti illan kaverini miehen kanssa viime marraskuussa kun, heillä(etsimälläni naisella) oli juhlat Pirkkahallissa.
Minä näin Sinut, olin se tapaamasi miehen ystävä, joka vaihtoi baaria samassa taksissa. Olet vaalea, niin kuin minäkin olen.
Koen osoittain vastuuta tapahtuneesta, varsinkin kuin seuraukset illalle olivat aika mittavat. Tarvisin kipeästi tietoa Sinulta, ihan anonyymisti riittää. Tämä on Tärkeää, eli jos joku tunnistaa itsensä, ystävänsä, työtoverinsa niin olkaa ystävällisiä ja välittäkää tietoa.
Aika hakusessa on tuo nainen, siellä oli sentään noin 5000 ihmistä... Kerro ensin millä puolella, rauta, läski. käyttis ?
- tumma nainen joka kovasti tanssitti miehiä
30-35v, vaalea ihan ok-näköinen. En mitään tietoa millä puolella työskentelee, mutta niistä juhlista oli tulossa. En tiedä edes paikkakuntaa missä asuu, mutta ei tamperelainen. Oli Treeläisessä baarissa, jossa minä ja mieheni olimme ja siis myös kaverini mies, joka tulossa luokkakokouksesta. Vaihdoimme porukalla baaria taksilla.
.. Etsinkö heinää neulasuovasta...mutta eipä minulla muutakaan keinoa ole.
asialla olen itsekin. En jatkuvasti pysty seuramaan näitä sivuja, mutta jos aina joku viitsisi nostaa viestiä. Päivittäin kuitenkin luen viestit.
Ja vaikka etsimäni nainen saattaa olla perheellinen(muistelisin) niin ei huolta, anonyymista vastaaminen riittää.
Kiitos kaikille jo etukäteen.
olet etsimäni. Tiedän, että oikean löytäminen on hakuammuntaa, mutta sitäkin tärkeämpää.
Ajattelin, että en täällä enempää mässäile asialla, ennen kuin löydän etsimäni, ja jos hän ei halua siirtyä keskustelemaan vaikka tekaistuun sähköpostiin niin sitten pakon edessä kerron asian täällä. Toistaiseksi kukaan ei ole ilmoittautunut ja tunnistautunut niin, että kertoisin. olen pahoillani salamyhkäisyydestä, mutta yritän olla solidaarinen joka puolelle.
Pakko olla vaimon yritys saada urkittua lisätietoa. Muuten en keksi mitään niin vakavaa, johon ystävän pitäisi puuttua melkein vuoden jälkeen. Ainoa mikä tulee mieleen on miehellä todettu sukupuolitauti ja sitten ystävä (tai vaimo) haluaa varmistaa, onko naisella ollut tämä tauti vai onko mies uittanut vehjettään myös jossain muualla.