K-team-juhlat/aviorikos?/seuraukset
Kommentit (62)
Joku etsii jotain, muttei kerro mitään, joku ilmottautuu ja ei kerro mitään ja joku taas etsii ja ei etsikkään ja sit löytyy muttei olekkaan ja silti kaikki on ihan utopiaa.. ei juma! :D
Varautukaa viikonlopun K-team -päiviin!!
Kävittekö muuten ostamassa mustaa makkaraa Tammelantorilta?
Teidän nimiä en muista kun tällä herra K:lla oli kova hätä saada meidät muualle teidän silmistä. Onko näin?
munkin mies lähtee taas tänä vuonna tohon kyseiseen " pippaloon"
oispa kiva olla kärpäsenä katossa katsomassa näitä juhlia;)
kuinkakohan paljon siellä tulee näitä pettämis juttuja?
ja saatais vihdoin selvyys asiaan!!!
taida tulla..
ja miksi kukaan voi tuntea olevansa osasyyllinen jos ei millään oo ollu MUKANA koko jutussa...
no joo, toivon silti että pettäjät jää kiinni ja ansaitsemansa mukaan. Mun motto on:
" Jos petät, petän takas ja kerron siitä miehelle ja jätän vasta sitte" jos mies on luottamuksen arvoinen ei pitäisi tulla mitään " tulkinnan varaan jääviä" pettämisiä. no en nyt nähny kunnolla hinkkasko ne vai ei yms..
Kai nyt jonkun täytyy tietää ja kertoa mitä kävi!
glamrokkarin mulattilapsi, joka parantui hivistä.
tänä vuonna oli TAAS villiäkin villimmät bileet! Kyllä siellä perheelliset ja perheettömät kuulkaas tuttuja lääppii kännipäissään ja tuntemattomiakin. Ja lähtevät vielä yöjuhlastakin jatkoille, eli sekstaamaan. Ei kaikki tietenkään.
Mun mies on just työmatkalla Tampereella... Iiks.
Mahdatko etsiä minua? Minulla oli päälläni musta kotelomekko. Sinulla myös jotain lyhyttä, kaksiosainen asu. Jos muistan oikein, hiuksesi olivat auki. Omaa lookkia en enää muista, yleensä laitan juhliin hiukset banaaninutturantyylisesti takaraivolle. Miesten asuja en muista, ilmeisen normaalit juhlavaatteet siis... Miehesi oli melko pitkä, toinen mies lyhyempi.
Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu.
miehesi tullut raskaaksi sillä reissulla ja nyt etsit elättäjää sille äpärälle joka asuu teillä sinun, lastenne ja miehesi kanssa?
uppppppppp