Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Täällä aina sanotaan että jos abortteja ei saisi niin
03.10.2007 |
niitä haluavat menisivät puoskarille. No millainen ihminen sitten edes alkaisi tuohon hommaan? Kuka haluaa nähdä tapettuja sikiöitä?
Kommentit (2)
Oletko vähän yksinkertainen. Näitä puoskareita on ollut halki ihmiskunnan historian. Ja miksikö siihen ryhdytään? No rahalla saa ja hevosella pääsee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muutenkin saa elantonsa, toisin kuin joskus ammoisina aikoina.