Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittikumppani -deittipalvelu! Kenelläkään kokemuksia?

Vierailija
30.12.2012 |

Onko millaista porukkaa, entä onko paljon ilmoituksia?

Itse olen vielä opiskelija, mutta tähtäin on korkealla! Olisi kiva päästä deittiympäristöön, jossa on suuremmalla todennäköisyydellä samanhenkinstä porukkaa.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule keskusteluun tarvita mitään yliopiston tutkintoja. Kyllä tavan duunarikin voi olla "sivistynyt", vai meinasitko paljonkin porista ihmisen neurobiologiasta?

Vierailija
2/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyminen on ilmaista, mutta mikään muu ei olekaan. Ensin pitää vastata ziljoonaan kysymykseen, sitten saat profiilin, mutta et pääse näkemään kenenkään kuvia ennen kuin maksat jäsenyydestä. Samaan aikaan sähköpostiisi tulee kymmenen viestiä Eliittikumppanilta. Alkoi ahdistamaan. Liityin (en maksanut) ja poistin profiilin kahden päivän aikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyin ja nyt pitäis maksaa, jotta pystyn lukemaan minulle miesten lähettämiä viestejä :[

Vierailija
4/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyin ja nyt pitäis maksaa, jotta pystyn lukemaan minulle miesten lähettämiä viestejä :[

selaamaan miesten ilmoituksia? Onko siellä mitään oikeita ilmoituksia vai onko ne vaan jotain "malli-ilmoituksia", siis feikkejä? Tuo aiemmin vastannut utelias sinkku kyselee :)

Vierailija
5/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mainoksen "rekisteröidy ilmaiseksi". Just. Tosi eliittiä!

Vierailija
6/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröityminen oli ilmaista. Paljon piti vastata erilaisiin itseä koskeviin kysymyksiin, persoonallisuus jne. Sen perusteella systeemi etsii mätsääviä miehiä. Antaa siis listan ja filtteröi siitä väärän ikäiset suoraan vene jne. Pystyn lähettämään listan miehille kysymyksiä, mutta en nyt oli tullut viestejä miehiltä, jotka ilmeisesti ovat ottaneet tuon premium jösenyyden. En tiedä mitä tehdä eli pitäiskö ostaa esim. Pau palon kautta vaikka yhden kk:n jäsenyys.. Miehet, joita ehdottaa, vaikuttavat ihan mukavilta, mutta en tiedä uskaltaako maksaa.

Auttakaa! Onko joku ottanut premium jäsenyyden?? :o)

Vierailija
7/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröityminen oli ilmaista. Paljon piti vastata erilaisiin itseä koskeviin kysymyksiin, persoonallisuus jne. Sen perusteella systeemi etsii mätsääviä miehiä. Antaa siis listan ja filtteröi siitä väärän ikäiset suoraan vene jne. Pystyn lähettämään listan miehille kysymyksiä, mutta en nyt oli tullut viestejä miehiltä, jotka ilmeisesti ovat ottaneet tuon premium jösenyyden. En tiedä mitä tehdä eli pitäiskö ostaa esim. Pau palon kautta vaikka yhden kk:n jäsenyys.. Miehet, joita ehdottaa, vaikuttavat ihan mukavilta, mutta en tiedä uskaltaako maksaa.

Auttakaa! Onko joku ottanut premium jäsenyyden?? :o)

ihan paniikissa että otatko yhden kuukauden jäsenyyden vai et, niin et kuulu saitin kohderyhmään.

Vierailija
8/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että pysti valitsemaan listalta kysymyksiä. Sitten se mies, jolle laitat ne valitut kyssärit, valitsee vastaukset niihin valmiiksi annetuista vastausvaihtoehdoista sopivan.

Vierailija
9/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eliittiähän me kaikki ollaan :) ei mulle tullut mieleenkään, että olisi vain jollekin tietylle ryhmälle. Kyllä kuule kirurgeja ja lentäjiä voi löytyä muistakin deittipalveluista

Ja en oikeasti paniikissa ole.. :)

Vierailija
10/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle tullut mieleenkään, että olisi vain jollekin tietylle ryhmälle.

Vierailija
11/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin , mutta juttun catch onkin, että ellet maksa niin et näe mitään kuvia. Eli pitää maksaa muuten ihan hyödytön ja tiedä sitten onko hirveesti edes porukkaa.. Mainonta on kovaa..

Vierailija
12/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks lentäjä miettii että liittyiskö :D Jotenki vaan hymyilyttää tuo konsepti. Kuiteski ihan narsisteja riivinrautoja täynnä koko saitti.

Vierailija
13/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lueteltiin eksäni ammatti (kirurgi) ja nykyiseni ammatti (lentäjä) :D En kyllä voisi uskoa että kumpikaan liittyisi johonkin noin turhaan. Kertoo jotain ihmisestä joka hakee "eliittiseuraa" netistä, huoh!

Vierailija
14/122 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan korkeasti koulutettu mies parempi rakastajanaki kuin joku rasselirami. Tietää naisen anatomian ja sielunelämän. Ja sit on lompakko kunnossa ja tyylikäs :D :D

Vierailija
15/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä naurattaa koko mainos ja tulee mieleen Pirkka-Pekka Petelius esittämässä "Get on down, I am a sex-machine"...

Vierailija
16/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatus sinällään mielestäni tosi hyvä.

Itse haen nimen omaan tasokasta seuraa itselleni, eikä niitä muualta (netistä) näytä löytyvän. Ehkä tänne uskaltautuisi hiukan tasokkaampaa porukkaa, ei tarvitse olla elitististä, mutta olisi kiva jos miehellä olisi tietyty perusasiat elämässä kunnossa...

Vierailija
17/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa niiMpä ja kuMpa ei kuulu eliittiin. :D

Mun mielestä tv-mainos on vastenmielinen. Miten siellä kuvataan jäseniä, "tasokkaat", "korkeatasoiset", "laadukkaar"? En nyt muista.

Oletan, että sinne hakeutuu runsaasti koulutettuja naisia.

Vierailija
18/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelun takana on saksalainen yritys, ja deittipalvelun nimi on Saksassa ja useimmissa muissa maissa eDarling. Ehkä nimettin suomeksi Eliittikumppaniksi, koska nimen haluttiin herättävän huomiota. Eliittisyys viitannee tässä lähinnä palvelun (oletettuun) korkeatasoisuuteen ja kumppaniehdokkaiden laadukkuuteen siinä mielessä, että kumppanin valinta perustuu tieteelliseen tutkimukseen pohjautuvaan persoonallisuustestiin. Toki tällainen lähestymistapa vetoaa varmasti korkeasti koulutettuihin sinkkuihin ja palvelun nimi itsessään myös rajaa pois käyttäjät, jotka eivät voi tai halua luokitella itseään "korkeakoulutettuun eliittiin" kuuluviksi =)

Vierailija
19/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelun takana on saksalainen yritys, ja deittipalvelun nimi on Saksassa ja useimmissa muissa maissa eDarling. Ehkä nimettin suomeksi Eliittikumppaniksi, koska nimen haluttiin herättävän huomiota.

Niin no, täällä Saksassa on kyllä myös ElitePartner-sivusto, josta tuo on aika suora käännös. (Ehkä vielä suorempi olisi ollut EliittiPartneri, mutta olisi ollut varmaan vielä epäonnistuneempi ;-) En tiedä on tuo eDarling myös ElitePartnerin takana.

Juteltiin juuri pari viikkoa sitten saksalaisen ja

intialaisen työkaverin kanssa ElitePartner nimivalinnasta. Intialainen ja minä olimme sitä mieltä, että nimi ei sopisi sellaisenaan englantiin tai suomeen. Eliitti-sanalla on myös hieman huono kaiku. Saksalainen ei pitänyt sanaa epäonnistuneena, mutta osasyynä saattoi olla se, että hän oli löytänyt puolisonsa sitä kautta.

Vierailija
20/122 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tuonne eliittideittiin voivatkin sitten liittyä kaikki itsestään liikoja luulevat ja itselleen liikoja toivovat nirppanokat. Jää meille tavallisille naisille enemmän valinnanvaraa tavallisille ihmisille tarkoitetuilla deittipalstoilla. Todennäköisesti nämä samat eliittinä itseään pitävät miehet ja naiset menevät etsimään toisiaan tuolta ja ihmettelevät, kun ei löydykään ketään uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän