Olen aivan järkyttynyt!!! Kävin äsken hakemassa postin, ja
meinasin saada slaagin, kun avasin sellasen ruskean kirjekuoren, virallisen näkösen. Olen oottanut yhtä tärkeää postia virastosta, mutta tää oli jotain ihan muuta. Jallu! Mä tietysti heti, että mitä helvettiä mies on mennyt tilaamaan, ja sitte vasta katsoin tarkemmin osoitetta. Se ei ollutkaan meille, vaan naapurille ja kaiken lisäks tossa naapurissa asuu niin kiltti, hiljanen mies, etten ikinä kehtaa mennä sille viemään tätä nyt! Se on kaitten joku tutkija yliopistolla.
Mitä mä teen?? Apuja!
Kommentit (21)
luet tietenin ja palautat lehden sitten ryppyisenä parin päivän kuluttua omistajalleen. Voitte vaikka keskustella kiinnostavista artikkeleista, jos naapurisi sitten on yliopistomiehiä, niin hänellä on varmasti akateemisena jotain fiksua puhuttavaa lehdestä.
OR NOT.
sen takas sen postiboksiin, mutta kun se näkee! Se on joku ihme tutkija ja aina kotona tietokoneen ääressä. Sen pää näkyy aina tosta, kun katson, eli ei mitään mahiksia palauttaa lehti niin ettei se huomaa. Nytkin se istuu työtilassaan ja tietokoneen takaa näkyy pää. Mä en kestä!
Se olisi ystävällinen teko naapurilta. Jos se mies on kovinkin yksinäinen...
Näitä sattuu paljo et tulee väärään laatikkoon posti.
Vai vielä seksipalveluja??
Toisaalta oon kyllä pikku rahan puutteessa, mutta en mä kyllä ikinä ilkeis. En mä uskalla avata edes tota lehtee, en pysty koskemaankaan siihen. Pelästyin niin, kun avasin sen kuoren että lehti putos levälleen lattialle mun näpeistä. Grillitikuilla sain sen nostettua ylös, mut nyt siinä tietysti on vähän reikiä, siinä lehessä siis. En senkään takia kehtaa palauttaa sitä. Pitäiskö soittaa Jallulle, että lehtitilaus ei oo saapunut? Että lähettäisivät uuden? Voisko joku teistä soittaa, kun en kehtaa??
Reippaasti vaan! Kai haluat tehdä päivän hyvän työn?
valvoo aika ihmeen paljon! Millon vaan on tulossa tai menos johki, niin sen pää pojottaa aina tossa! Mä en uskalla ottaa sitä riskii, että se näkis kun mä vien tän Jallun. Kun tää on nyt reikänenkin! Kohta mä itken!! Mä en tiiä, mitä mä teen. Menin nyt ihan sekasin!
Tietty voisin laittaa hälärit huomisyölle kello kaks vaikka, mutta mitään sanottuu ei oo, että se nukkuu just sillon kun oon nähnyt sen pään kyllä monesti kaheltakin. Että mitä mä sitte teen?? Apua, mää oon oikeesti ihan sekasin nyt ja järkky!!!
Nyt se kävelee postiboksilleen. Kohta se huomaa, ettei Jallua olekkaan.
Mitä mä teen, jos se tulee kyseleen?? AAh, pitiki tulla tämmönen päivä!
koskaan!! En ois kyllä ikinä osannut kuvitellakkaan että tälleesti voi käydä, mutta tää ei oo siis provo!
Kun se ukkeli hetken aikaa huhuili laatikollaan niin mäpä päätin että nyt sitä mennään, otin Jallun patakintaaseen ja lähin juoksuttamaan sitä naapurin asuntoon. Ovi oli sillä auki. Aattelin että varppina ehin ennen ukkoo, ja olinkin just saanu Jallun pudotettua keittiön pöydälle, mut sit rämähti ovi kiinni! Ukko oli jo eteisessä. Mä sydän pamppailen hyppäsin äkkiä sen työtilaan, se ei huomannu mitään kun otti just kenkiä jalasta. Ja ONNEKS!!! SIIS ONNEKS! se ilmeisesti meni ekana keittiöön ja huomas Jallun, koska tänne työtilaan se ei oo vielä tullu. Nyt mä nettaan tästä sen koneelta. Ja mä tein ihan hirveen mokan vielä uudestaan, sen joku väikkäritutkimus oli tässä ruudulla, niin se hävis, kun etin vauva-lehen sivua! Mitä mä oikein teen? Auttakaa, mitä mä oikeesti teen? Oon ihan umpikujas!!! En mahu muuta kuin verhojen taa tänne piiloon!
yks tuttu on siinä uusimmassa jallussa...
minua yhtään. Se ukkeli nyt näyttää lukevan sitä lehtee tuolla, vilkaisin äsken. En tiiä mitä aatteli kun lehti reiillä ja kotiin kuljetettuna, mutta tyytyväiseltähän se näytti. Mä hipsin ihan hiiren hiljaa eteiseen ja koitin saaha oven auki, mutta tää on tällänen järkky vanha talo, jossa täytyy oven avaamiseen olla avain! eikä avain oo nyt ovessa. Eli mä oon käytännössä täällä nyt kun en tuuletusluukusta mahu menemään. Onneks on sentään tää tietsikka, mut ei tääkään ny taida pelastaa.
Miten kauan tossa Jallussa mahtaa mennä? Kyllä kai se vielä tänään tulee tähän työhuoneeseen ja ettii väikkäriään?
Nyt sä oot kyllä mun ainoa pelastava enkeli! Siis sä tunnet jonku siitä lehestä! Voitko, ootko kiltti, voitko pyytää sitä soittamaan tälle mun naapurille? Harhautetaan se jotenki, niin et mä pääsen täältä poies? Voitko, pliis!
Äkkiä! Nyt se mies taitaa tulla jo!
hyvästä vinkistä. Sen ukkelin rasvapurkki onkin tässä just hollilla. Mä saattasin tosiaan mahtua tosta luukusta, jos rasvaan kunnolla. Vähä jotenkin ällöö toisen rasvaa käyttää, mut hätä ei lue lakia, vai mitä?
Rikot ensin kirjesalaisuutta ja sitten tunkeudut toisen kotiin etkä edes ilmaise itseäsi. Soita poliisit itsesi perään. (Siinä tapauksessa älä riisu, älä voitele, äläkä hyppää lamppuun vai miten se oli, se vain pahentaa tilannettasi poliisien silmissä. Vai pahentaako? Ehkä se kuitenkin parantaa, jos tosiaan poliisien silmistä ja näkemisestä on kyse.)
kiltit, hljaset, yksinäiset miehethän ei tumputa? juu eipä
onnettoman hempula, mut hätätilassa voin sitä kokeilla, jos ei muu auta. Nyt mä oon rasvannu ja meen tohon tuuletusluukkuun kokeilemaan. Mä viestaan omalta koneelta sit jos onnistuu. Jos ei kuulu, niin oon juuttunut kiinni :(
tulkaa sit auttamaan ihan oikeesti. Mä en oo ikinä pelänny näin pahasti. Sydän kurkussa mä nyt meen.
No kun kerta oot valmiiks rasvoissa, ni painu keittiöön ja ilmota että tuli pikku tilaajaboonus tällä kertaa.
Sit pikaset keittiön pöydällä ja juokset kotiin karkuun.
Ja olet pelastunut tilanteesta. Naapurikin on nyt sitten mukana hommassa, joten ei voi tulla myöhemmin aukomaan tai punastelemaan.
Sitten menet miehen luokse ja sanot että olet Jallun tilauslahja vakioasiakkaille.
Viet lehden roskiin tai luet itse jos haluat.