Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon ennen laskettua aikaa olette vielä reissanneet? Siis ajelleet autolla satoja kilometrejä esim. mummolaan?

Vierailija
03.10.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuun aikaan oli tuolloin reilu viikko.



Muuten en olisi kyllä noin pitkälle reissulle enää lähtenyt, sillä istuminen oli tosi hankalaa ja pissatti koko ajan.

Vierailija
2/3 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mentiin vielä bussilla esikoisen kanssa =) Istuttiin 2,5h linja-autossa. Meinas olla vähän tukalaa. Takaisin tultiin sitten ihan omalla autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kk ennen la onnistuu enää lyhyet ajot. Ne pisimmät loppuivat jo aikaisemmin. Se riippuu odottajan kunnosta, itselläni niin kipeä alapää ettei

voi istua kauaa edes pehmusteilla.