Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon ennen laskettua aikaa olette vielä reissanneet? Siis ajelleet autolla satoja kilometrejä esim. mummolaan?
Kommentit (3)
Ja mentiin vielä bussilla esikoisen kanssa =) Istuttiin 2,5h linja-autossa. Meinas olla vähän tukalaa. Takaisin tultiin sitten ihan omalla autolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt kk ennen la onnistuu enää lyhyet ajot. Ne pisimmät loppuivat jo aikaisemmin. Se riippuu odottajan kunnosta, itselläni niin kipeä alapää ettei
voi istua kauaa edes pehmusteilla.
Alue: Aihe vapaa
Laskettuun aikaan oli tuolloin reilu viikko.
Muuten en olisi kyllä noin pitkälle reissulle enää lähtenyt, sillä istuminen oli tosi hankalaa ja pissatti koko ajan.