Olen lukenut Raamatun läpi 23 kertaa.
Kommentit (23)
Mä en kertaakaan, mutta kuullut huhuja, että siinä tuomitaan tuollainen leveily?
Minun ei tarvinnut lukea kuin kerran todetakseni että jäätävää paskaa koko kirja.
Mitä siinä sanottiinkaan siitä millainen vaimo tulee kivittää? Mikä olikaan se psalmi jossa ilolla hakattiin vastasyntyneitä kuoliaaksi kiviä vasten?
Onko totta, että 20 kerran jälkeen muuttuu homoksi?
Opitko mitään tuskin , koska raamattu ei ole mikään romaani, jatka lukemista ehkä jokupäivä ymmärrät siitä jotain.
Itse olen lukenut G.R.R. Martinin Tulen ja jään laulu kirjat läpi ehkä 16 kertaa. Ja vielä löytyy uutta, johtolankoja joita en aiemmin ollut huomannut. Suomeksi ja englanniksi on tullut luettua. Kuuntelin myös äänikirjat kertaalleen.
Toivon että WoW ja DoS julkaistaisiin niin saisi lisää mässättävää.
Vierailija kirjoitti:
Opitko mitään tuskin , koska raamattu ei ole mikään romaani, jatka lukemista ehkä jokupäivä ymmärrät siitä jotain.
Moni on lukenut, mutta harva ymmärtänyt.
Viron henkinen pääkaupunki on Tartto-Narva.
Luitko siksi 23 kertaa, että oli niin ympäripyöreää tekstiä, ettet vielkään ole löytänyt järkeä siitä?
onnittelut, oletko siis 23 kertaa parempi ihminen nyt...lähimmäisesi kiittää
Raamattu on minulle ollut aina todella vaikea ymmärtää.Jos ei koulussa olisi ollut kunnon uskonto kirjaa joka selvensi asioita en saisi siitä mitään selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on minulle ollut aina todella vaikea ymmärtää.Jos ei koulussa olisi ollut kunnon uskonto kirjaa joka selvensi asioita en saisi siitä mitään selkoa.
No väännetään rautalangasta. Kirja kertoo erään kansanosan maallisesta vaelluksesta sisältäen insestiä, sukurutsauksia, sodomiaa, orjuuttamista ja kaikkea perus settiä.
Ootko ajatellut keksiä jotain järkevämpääkin harrastusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No väännetään rautalangasta. Kirja kertoo erään kansanosan maallisesta vaelluksesta sisältäen insestiä, sukurutsauksia, sodomiaa, orjuuttamista ja kaikkea perus settiä.
Ja kaikea persusettiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut lukea kielenhuoltokirja, niin ehkä tajuaisit, ettei otsikkoon kuulu laittaa pistettä.
Ennen vanhaan laitettiin piste.
Raamatusta löytyy aina jotain uutta vaikka olisi lukenut kuinka monta kertaa.
Olisi kannattanut lukea kielenhuoltokirja, niin ehkä tajuaisit, ettei otsikkoon kuulu laittaa pistettä.