APUA! Annoin puhelinnumeroni eilen miehelle bussipysäkillä, enkä todella olisi halunnut.
No joo. Naurakaa vaan.
Siis sellainen mies pyysi numeroani bussipysäkillä, ja mä en vaan osannut sanoa et en varmana anna, vaan ihan sumussa annoin sen. Mun ongelma on siis se, että en osaa sanoa ei. Olen aiemminkin joutunut pulaan tän asian vuoksi...
No eipä tässä vielä kaikki, se seurasi mua iltapäivällä päiväkodin pihaan ja ihan tosissaan pyysi mua mun lapsen kanssa sen luokse.
Ja nyt se sit lähetti viestin, et oonko menossa samalla bussilla kun eilen.
Siis ihme limasta ehdottelevaa kommentointia, eihän se edes tunne mua mut silti oon kuulema mukava tyttö. Jne jne.
Sanokaa nyt mitä voin tehä. Ahistaa ihan sikana. Miten mä pääsen tosta eroon? Ja sillon tällöin tosiaan näen sen tossa bussipysäkillä ja menen samalla bussilla.
Onneksi multa ei kovin usein numeroa kysellä.
Kommentit (30)
Kuullostaa aika omituiselta kaverilta.
ja sä sitten annoit? Miksi ihmeessä? Miksi olet noin kiltti? Käsittääkseni annoit tällä viestin miehelle että olet mahdollisesti kiinnostunut hänestä.
Jos olisin sinä kävelisin nyt HETI lopettamaan tämän numeron ja ottamaan uuden.
mä en osaa vaan sanoa suoraan, et kuules ei kiinnosta. Tyhmä olen joo, sen tiedän. En myöskään osaa valehdella, mutta kai on opeteltama valehtelemaan et olen varattu.
Juu, tämä on mulla todellinen ongelma. Joskus aiemminkaan en ole osannut sanoa ei, ja sen seurauksena olen mm. ollut alasti taidevalokuvissa ja voisipa sanoa, et sen seurauksena mulla on myös lapsi. Millonkahan mä opin? Hitto vie.
ap
Mä en jotenkin käsitä nyt sua. Mikä tilanteessa pisti sut antamaan sen numeron?
Muistan mäkin joskus nuorena (silloin ei ollut kännyköitä) antaneeni jollekin pojalle puhelinnumeroni kun en osannut kieltäytyä ja stten pyysin vanempiani sanomaan etten ole kotona niin kauan että poika ei enää soittanut. Mutta silloin mä olin tosi nuori. Jo yli kakssymppisenä keksin keinon välttää numeroiden antamista pojille, joista en ollut kiinnostunut.
Mua niin ahistaa kun en osaa pitää päätäni. Mut saa ihan oikeesti tekemään mitä vaan, ja mä teen vaikka en haluais.
ap
Ei mua kiinnosta jutella sen kanssa siellä pysäkilläkään, saati missään muualla.
ap
Sähän oot ihan kynnysmatto! Suutu edes! Ei toiset saa käyttää sua miten sattuu!
Eihän tässä välttämättä ole mitään sen kummenpaa kuin että mies yritää iskeä sua. Mutta jos et ole ollenkaan kiinnostunut niin sun tehtävä on ILMAISTA se miehelle selvästi. Nyt et ole todellakaan niin tehnyt.
Niinkuin joku jo sanoi SINÄ asetat itse rajat. Tässä on sulle hyvä oppimisen paikka. Käytä se hyvin, muuten kohta huomaat olevasi menossa naimisiin miehen kanssa, jota oikeasti inhoat ;D
Niinpä melkein pilasin elämäni sen vuoden aikana, tulin raskaaksi ja upposin siihen suohon, missä mies ongelmineen eli.
Mulla on ollut jo hiton " hyviä" mahdollisuuksia ottaa opiksi. Voi kirosana.
Taitaispa olla asiaa jollekin kallonkutistajalle. Miten mä muka pystyn tässä asiassa muuttumaan?
ap
Joissakin asioissa mun näemmä pitää vaan hakata päätä seinään. Mua pelottaa ihan sikana.
ap
voi oikeesti olla noin avuton ja tyhmä. *repeeeeeee* Tää oli itseasiassa tosi hyvä provo.
Mietin täs just,et jos joku tulis bussipysäkillä sanomaan, et nostas vähä paitaa, niin osaisinko silloinkaan sanoa ei. Mävaan toivon, ettei tollasia hulluja ehdotuksineen osu mun kohdalle.
Mä olen koko elämäni tehnyt niin kun on pyydetty ja toiset haluaa. Hemmetti.
ap
Se vaan tuottaa vieläkin vaikeuksia tuo suora kieltäytyminen, joten välillä turvaudun muihin keinoihin. Olen kanssa löytänyt itseni tilanteista, joissa olen antanut huomaamattani ymmärtää olevani kiinnostunut jostakusta, ja sitten kun olen asian tajunnut, olen päässyt eroon tyypistä, kun rupean muina miehinä puhumaan jotain yleisluontoista " miehestäni" , jota ei todellisuudessa ole...
Lue kahden ruotsalaisnaisen kirja " Liian tunnollinen" . Tekijät. Ernsjöö Rappe, Tinni (Kirjoittaja) Sjögren, Jennie.
Minä luin ja itkin, kun se oli niin minusta.
Mutta siis kyseessä on joku tosi häiriintynyt tyyppi. Päiväkodissa ottivat asian puheeksi kun näkivät sen tyypin puhuvan mulle, kun se siis seuras mua bussipysäkiltä sinne päiväkodin luokse. Mä olen niin iloinen et sanoivat ja varottivat, kysyivät siis tunnenko sen jotenkin.
Mua pelottaa nyt jo siis oman ja lapseni turvallisuuden puolesta. Kuulema on lupa soittaa poliisille jos vaan edes näen sen.
Ja seuraava kysymys: Onko sillä tyypillä mahdollisuus saada mun osoite tietoon puhelinnumeron perusteella?
Nyt mä olen oikeasti aivan paniikissa tän asian suhteen. Tää on niin noloa, etten kehtaa edes myöntää.
No mitä muuta voi olettaa, kuka muu kuin häiriintynyt tekisi noin ja kuka muu kuin näin kynnysmatto antaa numeronsa, vaikka ei edes halua.
Voi kun joskus oppisin, että mä saan sanoa ei, ja että ei kaikissa tilateissa tarvitse olla kiltti.
ap
todennäköisesti sillä on sun osoite, joten alä availe ova kovin herkästi
Jos numero ei ole salainen//tai et ole kieltänyt erikseen osoitteen jakelun hän saa helposti sinun osoitteesi
äläkä enää liiku samoihin aikoihin niillä busseilla kuin ennen, jos vaan suinkin pystyt!! Sanot tälle miehelle, että haluat, että jättää sut rauhaan, ja jos vaan ei jätä, ja koet asian uhkaavaksi, niin haet vaikka lähestymiskieltoa (mitä ei valitettavasti vaan taida saada jos ei ole tehnyt " mitään" ). Ymmärrän, että olet paniikissa, mäkin olisin. todennäköisesti on ihan harmiton tyyppi, mutta ei noista ikinä tiedä, jos saavat jotain pakkomielteitä.
olen vielä pahempi kuin ap, en osaa ollenkaan sano ei miehille, jos ovat vähänkään hyvännäköisiä tai " mukavia" . Siis jos seurustelen vakavasti, niin silloin osaan, koska on ikään kuin syy, mutta sinkkuna kuka tahansa normaali mies joka tulee pyytämään seksiä saa sitä!
En tajua, mutta en vain osaa kieltäytyä, ellei tyyppi ole jotenkin ällöttävä
Riittää että mies tulee luokse, kysyy vaikka nimeä tai sanoo jonkun kornin iskulauseen, ja sitten voinkin jo lähteä hänen matkaansa. Yhden kerran en edes puhunut mitään miehen kanssa, ennen kuin vasta seuraavana aamuna, illalla hän vain kiskoi minut mukaansa tanssilattialle, sitten alettiinkin jo suudella ja kohta oltiin taksissa matkalla hänen luokseen. Eikä sanaakaan vaihdettu koko aikana
Olen toivoton, tiedän sen
Tiedän, et oon antanut ymmärtää jotain, kun suostuin antamaan sen numeron... Hitto kun ahistaa.
:(
ap