Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkaako kukaan kohta puoliin synnyttava, etta miten mahdollinen hoitajien (katilot, lastenhoitajat, labran vaki) lakko vaikuttaa tulevaan, jos itse on silloin vuorossa?

Vierailija
25.09.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärilakon aikana, synnytyksessä oli komplikaatioita. Tässä kuitenkin olen, ja lapsikin kunnossa.

Vierailija
2/5 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai esim. sota, niin kyllä tottakai Suomessa on sellainen hoitojärjestelmä, että synnyttäjät ja vaikeasti sairaat hoidetaan moitteettomasti. Ei hätää!

Sairaanhoitajat tuskin menevät lakkoon tai mikäli menisivätkin niin siihen osallistuisivat ainoastaan ne, joilla ei ole jatkuvaa seurantaa tarvitsevia potilaita. Lakkoilla voivat esim. hoitajat päivätoimintapaikoissa ja hekin rajoitetusti esim. pari päivää.

t. hoitsu itsekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä sitten hoitaisitte mummonne,itsenne ja penskanne. Ehkä mieli muuttuisi sairaanhoitajan työn vaativuudesta..

Vierailija
4/5 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte itse opetella sammuttamaan tulipalonne ja ottamaan kiinni pedofiilit.

Vierailija
5/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikuttanut hoitajan työmotivaatioon. Jokainen hoitaja, joka on lukenyt näitä mollausketjuja, miettii potilaan nähdessään, onko se osallistunut niihin. Samalla kuumeisesti miettii, että mihin lähtisi, että pääsisi ihmismäisiin hommiin.

Terveisin yksi hoitaja, joka huomasi olevansa väärällä alalla kun ei tee tätä pelkästä kutsumuksesta vaan ihan palkan vuoksi.