Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

********LOKAKUISET masuineen Keskiviikolle**********

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Katarin vauvasta=)

Monta on meistä lokakuisista jo aarteensa lunastanut ja tuollahan vielä syyssissien pinokin...

Kyllä ne pienet syntyy niin juuri silloin kun itse haluavat, ei auta mammojen lenkit ja ässät ja muut, ainakin itse luulen niin.

Mullahan tuota aikaa vielä laskettuunkin on, viimeisten joukossa pyristellään.

Riza74:

Kyllä mulle eilen kaveri sanoi että oot viikon päästä vauva kainalossa jos päivät jatkuu samanlaisina.

On ollu kyllä aika hektisiä päiviä viimeisimmät, mutta eipä tuo vauvamasu ole " vihoitellut" , eli kaikki ihan jees.

Musta siellä on ihana tuhota paikkoja, saa käyttää kaikki agressiot repimiseen ja rikkomiseen=)

Eilen alkoi illalla jo uuden laittaminen kyllä.

Että nyt päästiin sitten asiaan.

En ole töissä, niin tämän katraan kanssa ehtii rempata ja muuttaa jotenkin.

Ja kun on iso porukka, eivät ole siitä vaativimmasta päästä!

Hellyyttä saa jokainen, mutta äiti EI istu maassa leikkimässä junaradalla tai bratzeillä, liekö hyvä vai huono=/Keskenään leikkivät.

Hiukan kyllä pelottaa että ehdinkö riittävästi itse panostaa remonttiin ennen vauvan syntymää, en kestä jos hommat kesken, pian saatava tulosta ja mies kyllä tekee niska limassa myös, eilenkin aamusta iltaan..

Tänään mm. ikkunankarmin hiontaa mulla tiedossa=)

Masussa ei tuntemuksia, eipä niitä kyllä ikinä ennen h-hetkeä, mutta kuitenkin.

Vaunuja ihailin eilen ja mielessäni kuvittelin itseni isukin kanssani niitä jo työntelemässä.

Nyt onkin vaan yksi ongelma..

Meillä on sisaristuin noihin emmaljungiin, mutta adapteri puuttuu, että sen sais vaunuosankin kanssa kiinni.

Eli kai se on tuo 1v7kk neito laitettava sitten seisomatelineeseen, saa nähdä miten onnistuu tai onnistuuko.

Aina viimemetreillä ilmenee kuitenkin jotain=(

Huomenna se ultra kun katsellaan minkäkokoista, missä asennossa ja mikä tätä mammaa pistelee kohdusta, huomenna siis hivenen viisaampana=)

Tuttiina ja Nyyttinen 36+4

Vierailija
2/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko eilis illan ja viime yn supistellut noin 5-10min välein. Yöllä oli hieman pitempikin tauko kun sain hetken nukkua. Mutta kyllä väsyttää kun kaksi valvottua yötä takana.

Ja oi kun ikäviä supistukset olikaan. Miten ihmeessä siitä kivusta taas selviää.

Aamulla irtosi sitten limatulppa. Tyttö syntyi 8 tunnin kuluttua tulpan irtoamisesta.

Saas nähä.

Ja mistä sitä taas tietää koska mennä sairaalaan ettei ole liian kauan kotona. Jos eilen oli 2cm auki paikat niin miten paljon ne on mahtanut aueta jo noitten supistelujen ansiosta? Ei mitään käsitystä.

Tsirppana rv 39+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihan ihmeellinen yö. Lapset nukkuivat kiltisti kokoyön ja poika vielä yli seitsemän(herää tavallisesti jo kuudelta). Ja minäkin nukuin(vain 2 vessareissua!!)Ja heräilin kuudelta supistukseen joka aiheutti aika lailla painetta alapäähän ja sen jälkeen jomotti alaselkää. Puoli seitsämältä noustiinkin sitten tytön kanssa ja ne vaivat taisivat jäädä sänkyyn. Onpas nyt ainakin hieman pirteempi olo kuin eilen ja pesukoneetkin ovat jo kohta pesseet ensimmäisen satsin =)

Paljon onnea Katarinille vauvasta! Saatiinhan tälle viikolle ensimmäinen vauva uutinenkin. Tsirppanalla kuulosti kans niin hyvältä, että eiköhän ainakin loppuviikosta tai ens viikon alusta saada jo sieltäkin uutisia, tsemppiä vaan matkaan! Ja ilmeisesti sillä sinun miehelläsi jännittää myös eikä osaa sitä muuten purkaa, meillä myös joskus samaa...Ei tosiaan paljon mieltä aina ylennä, mut eiköhän se tästä piakkoin helpota =)

Mutta jos tästä nyt jatkaisi puuhastelua, niin kauan kuin virtaa riittää, sillä sehän saattaa hävitä ihan yhtä nopeasti kuin on ilmaantunutkin...

moonshine 37+1(aatella että enää alle 3 viikkoa la:han...)

Vierailija
4/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ oli kans ihmeellinen YÖ kuopus nukkui läpi yön, kertaakaan inahtamatta!!! No mutta itse olin niin fiksu illalla että litkin vihreetä teetä pari kupposta ja sitten valvoinkin ties kuinka kauan pyöritellen mielessä kaikkia remontti juttuja jne *stressierkki*

KURJA OLO oli kyllä kun likat hoitoon tossa vein. En meinannu jaksaa taapertaa takasin kotiin :S. Monta kertaa piti pysähtyy puuskuttamaan. Kipeitä suppareita ei tullu, mutta ne kovotukset jo saavat niin ikävän tunteen alapäähän että itku ei ole kaukana..

HUOMENNA ois viimeinen ULTRA... toivottavasti täti kattos vielä alaosaston tilanteenkin, mutta luulen ettei se sitä tee kun ei kuulu rutiiniin. Olis kiva tietää missä mennään että tietäs vähän et miten nopsaan sitä pitää synnärille lähtee.. viimeksi miula ei ollu ku muutama napakka supistus ja ne jo sai aikaan sen että olin 4cm auki :S. Ja kun kalvot puhkastiin ni 2h päästä oli tyttö sylissä.

Nyt alan lukemaan tenttiin....

väpä ja touho 36+jotain :)

Vierailija
5/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ONNEA Katarin!

Tuskaisaa täälläkin edelleen. Taas viime yö meni ihan kuuseen, muutama kipeä suppari tääläkin ja kovaa painetta alakerrassa..mulla on varmaan kaksimetriset peräpukamat kohta... :/

Jyväpussilla haudoin alaselkää kun sitä jomotteli mutta nyt taas ei mitään..hmph...Pesukone siis täälläkin pyörii ja puolitapäivin pitäis lyllertää neuvolaan...

Jokos teillä muilla on alkanu ihana mummojen puhelinrumba..." mä näin jo viime yönä unta, että nyt olitte lähteneet mutta ette sitte..." ja etc...ärsyttävää. Kun ollaan kyllä luvattu sitten ilmoittaa kun lähdetään...hyväähän ne tarkoittaa MUTTA...

Ilma ulkona on vähän sateisen näköinen mutta ihana raikas :) Olispa ihanaa heittää kunnon lenkki jos vihlonnalta vaan pystyis. Vaunukävelyistä tääläkin jo kovasti haaveillaan!!

Mukavaa keskiviikkoa ja jaksamista till alla!

Katarina+ Reino 38+1

Vierailija
6/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edelleenkään tapahdu mitään, eipä ole edes supistellut moneen päivään muuta kuin muutaman hassun kerran. Joka päivä on kyllä tosiaan vaikeempi olla jalkeilla kun alakertaan painaa kovasti. ja nyt on mahassa arka alue siinä kohtaa missä on babyn jalat ja mihin se potkii, on varmaan potkaissut niin kovaa että on mustelma kohdun seinämässä tai jotain.

Yö meni max kahden tunnin pätkissä, joten tosi ryytynyt olo. Ja niin harmaata ulkonakin. Plääh.

Riza 39 tasan

Vierailija
7/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt on olo täällä... esikoisen kanssa pitäisi jaksaa touhuta, pyykkiä pestä ja vähän muutenkin siivoskella... blaaah...

yöt supistelee nii kipeesti ja vessassa saa ravata kokoaika... paikat alkaa olla jumissa kun nukkuma-asentoja on tasan yksi jossa pystyy nukkumaan!! luut on alakerrasta kippeenä ollu jo piiiiitkäään... alakerran tilanteesta ei ole mitään tietoa kun lääkärineuvolaa ei ole loppuraskauvesta!

kunpa pienokainen päättäisi kuitenkin itse tulla maalimaan ettei tarvisi käynnistelemään alkaa, ja yliajalle jos mennään niin lisäressiähän se vaan tuottaa=/ esikoinen oli aika täsmällinen ja tuli päivää etuajassa, mutta nyt ei ole vielä edes vatsa tyhjentynyt puhumattakaan siitä että limatulppaa olisi irronnut, esikosta se irtosi muistaaksenni muutamapv-viikko ennen synnytystä.. joten supistuksista huolimatta ei taida ihan lähellä synnytys olla, tosin sitähän ei koskaan tiedä käynnistyykö tämä synnytys edes samallalailla kun ensimmäinen! perjantaina olisi taas neuvola! olenkohan ainut kellä paino nousee loppuakohden?? tuntuu että kaikilla se tippuu lopussa, mutta mulla se just päivastoin nousee, niin oli esikoista odottaessakin!

katarinille kovasti onnea ja vauvan tuoksuista arkea=)

kyllä me muutkin vielä omamme noudamme=) ennemmin tai myöhemmin!!

esikoinen kehitteli tuossa itsellensä pienen lentsun poikasen=/ joten siinä mielessä vauveli saisikin pysyä omassa yksiössään hetken vielä jotta esikoinen paranee ja pääsee mun luo sitten sairaalaan....

täällä oli osalla muutto-remppapuuhat käynnissä, kyllä itselläkin tekisi mieli kovasti remontoida.... lähinnä uutta väriä seiniin.. (heh, jos totta puhutaan niin olen kovasti suunnitellut kaikkea, huonekalutkin voisin laittaa vaihtoon, vessa remonttiin, mies varmaan passittaa munt kohta töihin kun kotona ollessa suunnittelen kokoaika kaikkee) siis varsinaista remonttitarvetta meillä ei ole, mutta seinät on mulla alkanut kyllästyttämään=)

sairaalakassi on pakattu ja sinne olen lisänny ja lisänny kokoaika jotain, se oli ensin puolillaan ja nyt alkaa olla ääriään myöten täynnä, pitäis varmaan ottaa ja katsoa että mitä se oikien sisältää ja poistaa turhat;) luulevat pian sairaalassa että olen muuttamassa sinne kokonaan!!

viikonloppuna taidan ottaa urakaksi saunanpesun, oli jo viimeviikonloppuna tarkoitus mutta se sitten muilta kiireiltä jäi!! nyt voisinkin melkein alkaa ikkunoita pesemään!!!

mutta nyt kovasti supistuksia niitä toivoville ja hyvejä vointeja kaikille!

piipii ja masukki 39+4

Vierailija
8/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin unta, että meille syntyi poika, painoa oli 3200g. Ihan mukava uni oli muuten, mutta meille on tulosssa tyttö! Tai ainakin ultran mukaan. No, saa nyt nähdä sitten mitä tuo uni meinaa. Meneekö vaatekaapin sisältö uusiksi. Eikä yhtään pojan nimeäkään olla mietitty. Jaiks! Mä oon jotenkin niin siinä uskossa, että tyttö tulee. On vaan sellainen tunne ja sitten vielä tuo ultrakin sitä povasi.

Oloon ei mitään uutta. Supistuksetkin tuntuu vähenevän vaan päivä päivältä, vaikka oon yrittänyt olla toimeliaana =) Uimassakin eilen käytiin. Ehkäpä se vauva jossain vaiheessa ulos haluaa.

Pyykkiä olisi kauhea läjä pestävänä. Tai oikeastaan koneessa odottaa jo ekat narulle laittamista... =/

Jonskuli ja tuutikki rv 38+1

Vierailija
9/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö meni mulla vaeltaessa pitkin taloa kun missään asennossa ei ollut hyvä maata. Supisteli säännöllisesti ja kipeesti, mut eipä päässyt taaskaan lähtemään.Ei vaan lapsivedet mene. Se on mulla ollut ainut selkee merkki tositoimiin pääsemisestä. Supistuksista ei voi päätellä mitään. Alkaa olla tosi epätoivoinen olo siitä et tää vauva koskaan syntyy. Synnytystäkin kerkee enemmän miettimään kun yliajalle mennään. Mulla 3 synnytystä takana, joista ensimmäinen kohtuullinen mut aika pitkä. Toinen nopea ja äärettömän kivulias. Mitään puudutteita en kerennyt saamaan. Kolmas taas oli ihan toisen vastakohta. Ensimmäistä kertaa sain epiduraalin ja kaikki kivut hävis sen sileän tien. Joten oli ihana kokemus kaiken kaikkiaan. Nyt tietenkin toivon että tämäkin olisi edes hiukan samankaltainen kuin edellinen.

Hitaasti tuntuu kuluvan aika näin viime metreillä. Mitään ei oikein jaksais tehdä. Kuopus on isovanhempien kanssa reissussa, joten nyt saa onnex hyvin levättyä aamupäivät kun isommat lapset on koulussa. Tänäänkin menin takas nukkumaan kun lapset oli lähteneet kouluun.

Voimia kaikille loppumetreille!Toivottavasti saadaan taas pian lisää vauvauutisia tänne.

Shannon ja hippu 40+1

Vierailija
10/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri siivottua koko kodin ja nyt on pari tuntia rentoutumis aikaa ennenkuin haen esikoisen päiväkodista. Eilen pesin liinavaatteet,pyyhkeet kaikki päiväpeitot ja silitin pyykkivuoren joten nyt on taas koti kuosissa muutaman päivän.

Eilen illalla tuli ensimmäinen kipeä supistus koko raskausaikana mutta eipä yhdellä ainokaisella ole mitään merkitystä. Kivuttomia tulee kyllä joka päivä.

odotan niin kovasti että vauva syntyisi ja pitkääkin pidempi odotus päättyisi ja loppuisi kivut, mahtuisi omiin vaatteisiin ja taipuisi edes istumaan normaalisti. Toisaalta taas tämä maha on niin ihana ja potkut ja pian se on kaunis muisto vain.

On muuten jännää miten mies suhtautuu raskauteen erilailla toisella kertaa.

Esikoisen aikaan en saanut plussauksen jälkeen tehdä mitään rasittavaa ja kyllä hierottiin ja hellittiin yms mutta nyt annetaan korkeintaan pehvasta vauhtia että pääsen sohvalta ylös ja luetellaan edellisenä iltana kaikkia pikku puuhia mitä voisin tehdä:) No empä mie mitään erityiskohtelua ole odottanutkaan.

Ensi viikolla on sitten neuvola ja laskin muuten viimeksi väärin, tulee taas 4vko väliä edellisen käynnin kanssa, täällä taitaa olla säästökausi meneillään kun en sen tiheämmin ole koko raskausaikana neuvolassa käynyt.

Pepsi rv 37+3

Vierailija
11/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin hieman ikkunoita ja heti on liitokset ihan kipeänä. Tosin alkoivat jo aamusta kipeytyä ihan istumisesta, joten on taas " niitä" päiviä tulossa. Onneksi jotkut päivät ovat sitten helpompia.

Vähän tekemisen puute meinaa kotona iskeä. Perus-siivoamista ym. olisi vaikka kuinka, mutta imurointikin on ainakin tällaisena liitoskipu-päivänä vähän turhan rankkaa. Saunan & kylppärin pesun ajattelin jättää suosiolla vaikka viimeiselle viikolle :). Ulkoka ei oikein viitsi vielä haravoidakaan, koska pihapuissa on aikamoinen määrä lehtiä tippumatta. Leipominenkaan ei innosta, tulee sitten vaan syötyä itse ihan liikaa.

Minulla ainakin paino ihan varmasti nousee ihan viimeiseen saakka, kiihtyvällä tahdilla. Tosin taitaa olla niin, että lopussa tulee väkisinkin vähän turvotusta että sitähän tuo on. Mutta eipä ole kummassakaan raskaudessa kertaakaan paino tippunut.... Eikä kyllä raskauskilot itsestään poiskaan ole lähteneet, imetyksestä ei minulla ole ollut mitään " apua" .

Minun sairaalakassin pakkaaminen ei edisty yhtään. En tiedä mitä siihen laittaisin, kun en haluaisi mitään turhaa ottaa mukaan. Vaatteita ei voi pakata, kun kaikkea kuitenkin tarvitsen vielä. Joten vain vauvan kotiutumisvaatteet on valmiina kaapissa (niin että mieskin ne löytää) ja omat hygieniajutut pakattuna yhteen pussukkaan.

Onko kenelläkään muulla sellaista oloa, että ei osaa kuvitellakaan synnytykseen lähtöä tai ylipäätään sitä että kohta mahassa ei ole asukasta? Vaikka kuinka toivonkin pääseväni jo tositoimiin (ja mietin millaista se tulee olemaan), asia tuntuu kuitenkin kauhean epätodelliselta. Eihän voi pitää paikkaansa, että tässä kuussa mekin ihan oikeasti saamme nyytin maailmaan....

Uutu 36+2

Vierailija
12/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei sovi kotonaolo meikäläiselle. Ja vielä luultavasti ainakin kolmisen viikkoa jäljellä! Yritän tiputella joka päivälle jotain tekemistä, ettei ihan pimahtaisi.

No, sitten kun esikoinen syntyy, niin puuhaa taatusti riittää, mutta nyt on kyllä tylsää. Pitää varmaan puhua itsekseen, että olisi juttuseuraa (asun siis ulkomailla). Kaikki paikalliset tutut käy töissä näet. Onneksi ensi viikonloppuna tulee vierailija kotimaasta, niin saan SUOMENKIELISIÄ LEHTIÄ!!!

Muutoin on ihan ok olo, sairaslomalle/" äitiyslomalle" jääminen on selkeästi auttanut selkävaivoihin, kun ei tarvitse istua putkeen niin pitikä aikoja.

Jaksamista kaikille.

Pitäskö meidän avata synnytyspuolelle lokakuisten synnytyskertomusketju? Olis hauska lukea tarkempia tarinoita.

AJL

Vierailija
13/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa tylsistytään urakalla... Tietäähän sen että pitäis nyt osata vaan olla ja nauttia ja möllöttää, mutta kun ei osaa niin ei osaa! Nukkuakaan ei voi kellon ympäri, pakolliset pyykit pesty ja muuten ei siivoaminen nappaa yhtään. Ulkona märkää ja harmaata, mutta pian sitä taas koiruuden kanssa vääntäydyn lenkille. Syöty on jo varmasti kolmen edestä ja tiskit vain odottaa ottajaansa.. jippii! Suuret on hurmoksen aiheet!

Sairaalakassi on pakattu, kai? Nutut pesty ja viikattu kaappiin ja muutkin vauvakamat odottavat valmiina. Mitäs sitten!?

Mäkin olen koittanut joka päivälle buukata pikkujuttuja kuten kahvittelua työkavereitten kanssa tai shoppailuhetkeä vanhan ystävän kanssa, mutta jää siihen silti tunteja kulutettavaksi.

Olo on muuten tosi jees, ei supistele eikä muutenkaan tunnu että mitään ois ulos koskaan tulossakaan. Kauheaa, jos oliskin ollut vaan paha ummetus viimeiset 9 kuukautta! (no, ehkäpä toi vatsanahka ei silloin riekkuisi noin vallattomasti...))

Vierailija
14/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa odotus tympäistä. Varsinkin kun tuntuu melkein varmasti siltä, että yli lasketun ajan tullaan menemään ja reilusti. Esikoinen kun syntyi viikoilla 42+1 käynnistyksen seurauksena, niin en osaa yhtään ajatella sitä, että vauva voisi syntyä " itsekseen" ja vieläpä ajoissa... :O

Siksipä en ole vielä pakannut mitään sairaalaa varten eikä pinnasänkykään ole kunnossa vielä.. No mies laittaa sen jos odotus tyssääkin nopeammin. En vaan jaksa uskoa, että niin kävisi. Mulle taitaa sairaalaan riittää mukaan hammasharja.. No vaatteet tietty kotiutumista varten ois ihan jees.. Oon ajatellu, että jos kävisi niin onnekkaasti, että synnytys alkaisi kotona, niin ehdin varmaan siinä supistusten lomassa kaivaa sen hammasharjan esiin! :))

Mutta tällä hetkellä ei supista, eikä muutenkaan ole merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä.. Että täällä palstalla roikutaan vielä monta viikkoa! Tuntuu, että tämä vauva ei synny ikinä!! No kyllähän se ulos tulee joskus tietysti... Ihme miten paljon tämä odottaminen tympii nyt kun tokaa odotan. Ekaa odottaessa jaksoi odottaa paljon paremmin loppuun asti. Kai se on siitä kun tietää mitä voi olla edessä... Siksi haluaisi sen äkkiä pois alta..

Mutta tsemppiä supistusten kourissa oleville ja onnea vauvansa jo saaneille!! Täällä vaan odotellaan edes pieniä vihjeitä lähestyvästä synnytyksestä...

t. äittä rv 38+6

Vierailija
15/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi ONNEA vauvansa lunastanelle! Ja Rizakos se oli, jolla hyvät enteet jo menossa...Hienoa...Kait sitä joskus itsekin sen käärön syliinsä saa...

Täällä kanssa kärvistellään ja naristaan tylsyyttä, vaikka olisi kuinka paljon kotihommia mitä pitäisi tehdä...Mutta...En saa aikaiseksi edes täyttää pesukonetta! Taitaakin olla laiskuus huipussaan=/ Lisäksi pitäisi pestä kylppäri ja sauna ja ikkunatkin kaipaa pesua...Tärkeimpänä kait olisi hakea varastosta laukku sairaalakamoja varten, en vaan usko että tämä kamu vielä hetkeen tulee, niin ei kait sillä kassillakaan niin kiire!

Ja esikoisen turvaistuin, tai sen kankaat pitäis pestä....HUOH....Miten tää loppuodotus voikin olla näin tappavan tylsistyttävää?!?? Eilen sentään oli jotain piristystä, kun käytiin pojan kanssa kyläilemässä entisen opiskelukaverin luona. Meitä on 3 mammaa, kaikkien ekat lapset syntyny 1,5kk sisällä! Siinä sitä riitti vipinää, kun kolme polvenkorkuista paineli menemään=) Noita kolmea on ollu tosi hauska seurata,että miten eri tahtiin kaikki kehittyy ja mitä juttuja ne nyt rupeavat toisiltaan apinoimaan...

No mutta, jos vaikka ottais päikkärit, ettei taas yöllä vahingossakaan nukuta=( Kun ei toi siivous ja järjestelypolitiikka kiinnosta pätkän vertaa!!

Kiiuli rv 37!! ( nyt voiskin sitten ihan virallisesti irtisanoa vuokrasopimuksen, että jos tää kaveri pikkuhiljaa tajuais tulla ulospäin.....)

Vierailija
16/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa tänään saaneet kyytiä pyykit ja tiskit. Tuli imuroitua ja mopattuakin ja vielä voisi jotain järjestellä, kun hetken hengähdän.

Tuttu koiran kasvattaja tuossa soitti, ja kysyi haluanko lähteä tämän vanhemman koiruuden kanssa agilityn alkeiskurssille.. no tietysti! Kurssi alkaa reilun viikon päästä ja ainakin ensimmäisen käynti kerran saisi vaavi pysyä vielä masussa. Pikkusiskolle sitten delegoin jonkin kerran, jos satun justiin olemaan laitoksella tai paikat niin kipeänä, ettei voi liikkua.

Ja isäni kun juuri kirosi, etten järjestäisi nyt mitään ylimääräistä ohjelmaa ja keskittyisin vain lepäämään, mutta ei voi tilaisuutta jättää käyttämättä =)

Uutu: Minusta tuntuu ihan oudolta ajatus, että kohta se nyytti voi oikeasti olla kainalossa. Vaikka tässä onkin valmistautunut jo pitkään vauvan tuloon, niin silti se h-hetki ainakin minulle tulee todennäköisesti yllätyksenä. Tuntuu, ettei tähän huusholliin mitään lasta voi edes kuvitella, mutta kai se elämä sitten siitä sutjaantuu, kun oikeasti vauva on sylissä :)

No itse toivon, ettei nyt ihan vielä olisi, vaikka tosi rajusti masussa myllertää nytkin.

Perjantaina sitten neuvola, niin saa taas kuulla miten voidaan, vai aletaanko tutkia enemmän sitä vauvan kokoa.

Mutta, se on taas riennettävä pyykkien laittoon, varmaan loppuu kohta vesikin kaivosta.. ainakin minun tuurilla.

Pepiliina 36+3

Vierailija
17/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tsirppanalla hyvät merkit ilmassa.....Ei tää muisti toimi ei!!

Vierailija
18/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja supistelee aika säännöllisesti. Tunti sitten lorahti aika reippaasti limaakin. =) Toivottavasti nää tästä voimistuis ja pääsis vauvanhakuun! Nyt ruuan laittoon, kun esikoinen pitää lähteä kohta hakemaan hoidosta!

Hyviä vointeja kaikille, ja suppareita vaan kovasti muillekin niitä toivoville!

T: M 39+4

Vierailija
19/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi että jomotti alavatsalle ilkeesti, silleen niin kuin menkkakivut ois ollu :S.. Mielessäni vaan aattelin että ei vielä ei vielä ei vielä...

MARISSALLE toivottelen IIIIIISOJA suppareita ja lähtöö vauvanhakureissulle :)

Vierailija
20/23 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkin nyt sitten vaihteeksi kuulumisia laittelen.

Niin ja ensikki kaikille vauvautuneille onnittelut tasapuolisesti:))

Eli tänään neuvolassa käyty ja paineet lievästi nousussa 156/85,

Pissa puhdas mutta painoa tullut 1200g viikossa,vetäisinköhän pohjat painon nousussa.

Vauva tiukasti kiinnittynyt, sykkeet n.135 ja liikkeet ++.

Painoarvio käsikopelolla nyt 2800 g.

Kohdunsuu pehmeä,auki sormelle ja kanavaa enään puolcenttiä jos sitäkään jäljellä. Ja siis tuo kohdunsuu on jotenkin linjassa ,nyt silleen että synnytys on mahdollinen milloin vain.

Th:sanoikin että tuskin enään nähdään. Ensi tiistaina olisi äitipoli käynti jos sinne asti päästään enään,niin th sanoi et on mahdollista että voivat vaikka ruveta käynnistelemään silloin,koska tilanne noin kypsä ja olen vielä pika synnyttäjä ja vielä olo on ihan hanurista kun kokoajan särkee johonkin ja synnärille matkaa yli 60 kilsaa.

Mutta tsemppiä meille kaikille kipuileville ja supisteleville mammoille.

Tari rv 36+5