Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohdallesi sattunut oikeasti huonoa perhepäivähoitajaa?

Vierailija
02.10.2007 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 sitten... :(

Nämä kaksi ihan selkeästi syrjii osaa hoidokeistaan, ja sitten heillä on ne lellikit. Kohtelevat siis hoidokkejaan hyvin eriarvoisesti. Ihan sääliksi käy näitä syrjittyjä. Pahimmillaan haukkuvat lasten vanhempia ja kertovat heidän yksityisasioistaan jne. vieläpä lasten kuullen. :(

Ovat ihan kunnallisia perhepäivähoitajia.

Vierailija
22/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli kamala pph itselläni. Nyt itse toimiessani lapsityössä en ole törmännyt huonoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku ihmettelee miksi pidän lapseni siellä, syy on se, että ovat max 10vrk/kk hoidossa ja hoitaja siis kaikinpuolin mukava ihminen. Olen itsekin seurannut puistossa joitain hoitajia, jotka moittivat alituiseen joitain hoitolapsiaan, jopa ihan pieniä. Säälikis käy välillä, tuskin kukaan vanhempi niin intenssiivisesti keskittyy moittimaan jotain 2v lasta housuun pissaamisesta, kaatumisesta tai nuhaisesta nenästä =/

Vierailija
24/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pph nimittäin raivostui silmittömästi, jos hänen ruuastaan ei pidetty. Huusi naama punaisena ja pakotti syömään vähintään puolet lautasella olleesta ruuasta. :x

Vierailija
25/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olosuhteet ovat huonot niin uhraat lapsesi 10vrk/kk??? Välitätkö lapsesta?

Vierailija
26/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....on meillä. Kamalan kovaääninen kälättäjä, joka kohtelee ainakin yhtä lasta suorastaan väkivaltaisesti ja vieläpä toisten vanhempien nähden ja kuullen. Hoitolasten määrä on aivan JÄRKYTTÄVÄ. Eräänä aamuna kun vein lastani hoitoon, oli hän 8:s lapsi. Asiasta on tehty ilmoituksia, mutta eipä tunnu kunnan työntyekijät välittävän.....

Onneksi lapseni jää sieltä juuri pois!!!!

Vierailija
27/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä en sinua ymmärrä. Valittaisin asiasta ylemmälle taholle. Suomen laki kieltää tuon.

Vierailija
28/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ikinä ikinä ikinä veisi lastani enää päiväkotiin!

Vierailija
29/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen, että hänelle en kyllä haluaisi lastani vakituiseen hoitoon. hän on iältään jotain yli 50. Ei ole lainkaan sydämellinen, vaan jotenkin " kylmä" . Aina hakiessamme lapsen hoidosta, oli hänen vaippansa niin märkä, että sitä ei ollut varmasti vaihdettu puolen päivän jälkeen (yövaippakaan oli tuskin koskaan näin märkä). Kengännauhat olivat auki, kengät pysyivät jalassa pelkkien haalarin jalkarenksujen avulla. Kintaat roikkuvat pitkinä käsien ulkopuolella, peukalot eivät olleet paikallaan. Lapsen vaatteet olivat ihan täynnä ruokatahroja.

Lisäksi eräs toinen vanhempi oli huomannut, että hoitaja hoitaa työpäivän aikana omia " bisneksiään" (joka vaatii paljon huomiota ja aikaa).

Onneksi hän ei ole vakituinen hoitajamme ja poika on muutenkin siirtymässä ensi vuonna päiväkotiin.

Vierailija
30/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kummastelen. Koskaan en jättäisi lastani kahdeksanneksi. Ottaisin vaikka sairaslomapäivän. Lapseni ovat minulle tärkeintä maailmassa!

Vierailija
31/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: minun pph:ni oli kamalan ankara eikä kovin lapsirakas. Oma poikansa oli 5v yövaipassa, minä sain yöhoidossa ollessani hirveät huudot kun 3v opettelin yökuivaksi ja sattui vahinko kun en uskaltanut yksin vessaan ja hoitaja nukkui toisessa huoneessa, olisi varmaan huutanut siitäkin herättämisestä. Ruoka oli pakko syödä kaikki vaikkei olisi yhtään pitänyt siitä. Olin kaikkiaan 4 eri hoitajalla ja kaksi heistä oli sellaisia että viihdyin hoidossa.

Vierailija
32/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt valituksen liian suuresta lapsiryhmästä (kahdeksan lasta). Asiat järjestyivät ja meille osoitettiin heti seuraavaksi päiväksi uusi sijaishoitopaikka.

Eli ei kannata vain alistua, vaan pitää olla aktiivinen ja vaikuttaa itse asioihin.

Vierailija
33/33 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui minulle vain säästä, vuoden aikan kaksi kertaa haukkui poikani lyttyyn minulle.

Yksi aamu oltiin ovella, ilmoitti olevansa sairas, käski viedä päiväkotiin varahoitoon, ei ollut siihen aamun aikaan vielä auku eikä oltu koskaan siellä käyty. Samaan hengen vetoon kertoi, että onko muistanut sanoa että hänellä seuraava viikko lomaa, kysyin mihin vien lapsen, " onhan teillä niitä mummoja" .

Lapsi oli kala-allerginen, välipalaksi saarioisen tonnikala-katkarapu pizzaa...

Ihan kunna pph oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi