Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loukkaantuisitko tästä ystävällesi?

Vierailija
02.10.2007 |

jos sinä työssäkäyvänä laittaisit pitkästä aikaa kotona olevalle ystävällesi tekstiviestin, jossa kyselisit kuulumisia. Hän ei vastaisi viestiisi ollenkaan, ja kun soittaisit muutaman viikon päästä toisen asian tiimoilta, hän sanoisi vain, että ei jaksanut vastata viestiisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyllä melkein heti tulisi mieleeni, että onkohan ystäväni ehkä masentunut tai jotakin..?

Vierailija
2/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisin halunnut kuulumisia. Olisi voinut soittaakin. Varmaan sanoisin että olen kyllä vähän loukkaantunut kun et jaksanut vastata ja selvittäisin asian saman tien!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan aina ehdi vastata, kun on joku tilanne päällä ja sitten unohdan.

Vastaan vielä alkuperäiseen

En loukkaantuisi, jos syy tulisi selville.

Vierailija
4/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it.

Vierailija
5/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs heistä laittaa viestiä vain kun on saanut palkankorotuksen, työsuhdekännykän, lähdössä ulkomaille miehensä kanssa, vaihtanut autoa, lähtenyt jatko-opintoihin tms. ei koskaan kysy, mitä kuuluu minulle ja perheelleni, raportoi vain omasta menestyksestään. en tiedä, mutta en aina oikeen jaksa vastailla noihin viesteihin. kateutta? onko teillä vastaavia ystäviä?

Vierailija
6/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun tohon ryhmärämään joka ei ole joka hemmetin viikko soittamassa tai viestimässä. Enkä odota sitä ystäviltänikään.

Jos sanoo ettei ole jaksanut vastata niin ei ole jaksanut. Mulla menee päivät tooooosi nopeeta, nytkin kello on jo hemmetisti liikaa!!! Ei tässä enää voi kellekään laittaa perkele viestiä. Jää huomiseen.. Ja luulen, ettei huomenna tule paljon laitettua kavereille viestejä. :(

Oletko aapee itse ollut aktiivinen pitään yhteyttä? Rasittaa semmoset reppanat jokka olettaa että maailma tulee heidän luokseen, jos ei reagoida niin johan on perkele. Soita jos sun tarttee heti saada toiselta kommenttia!

Vierailija
7/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa aikaa, rojahdan sänkyyn ja nukun. Mun sosiaaliset kontaktit rajoittuu tällä hetkellä valitettavasti puistoäiteihin, kaupan kassoihin ja omaan perheeseen vaikka kaipaan ystäviäni. Nyt surffaan netissä ja imetän, oikeestaan olin etsimässä tietoa influenssarokotuksesta lapsille.

Vierailija
8/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olenko tehnyt jotain joka loukannut ystävää.

Vierailija
9/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tosin hiukan harvemmin, koska olen mennyt takaisin töihin. Ystäväni taas ei ole töissä, vaan päivät ihan yksin, koska hänen lapsensa ovat päiväkodissa ja koulussa, joten kiireestä ei ole kysymys. Ehkä takerrun pikkuasioihin, mutta itse en olisi kuuna päivänä laittanut viestiä, " en ole jaksanut" ystävälleni. Olisin voinut viestittää, että en ole ehtinyt kun on ollut kiirettä, tai jaksanut, kun olen ollut sairaana. Pelkkä tuollainen töksäytys kuulostaa ihan siltä, kuin ei tosiaan kiinnostaisi. ap

Vierailija
10/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on tärkeempää olla yhteyksissä kuin toisille. Et varmaan ymmärtäisi minua ystävänä. Ei vaan aina nappaa ottaa yhteyttä! Mutta mielestäni tosiystävä tajuaa tämän. Tai sen, että jos ollaan aktiivisesti yhteydessä ja toinen ei pariin viikkoon vastaa: EIKÖ HÄLYYTYSKELLOT SOI?

Tai sitten tosiaan voisit soittaa.

Jos et tiennyt että kotiäitikin voi väsyä tai olla kiireitä niin tervetuloa maailmaan!

En minäkään " kerinny" vastaileen ennen lapsia, en kun niitä on putkahdellu. Mitä sitten? Varsinkin kun on kevät tai syksy niin ei tartte paljoa tapahtua kun on ventti eikä kiinnosta.

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä