Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuisten vko 44

27.10.2008 |

Uuden uutukainen pino

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menkkajomotuksia siihen malliin, että kohta ne varmaan alkaa. On pitänyt nyt jo ottaa sräkylääkettä. Siis on menkkakipuja, mutta vielä ei vuoda. Tänään on n. dpo 10 tai 11. Mutta jos ei viikonlopun aikana ala, niin sitten testailen. Mutta tekee kyllä mieli pitsaa, jäätelöä, sipsiä ym. sellaista mitä yleensä ennen menkkoja. Mutta mene ja tiedä.

Minulla muuten oli kaksi km:a ennen esikosita (rv 6+2 ja tuulimunaraskaus rv 11). *halaus* kaikille keskenmenon/-menoja kokeneille.

isosmurffi: Minä varmaan testaisin tämän viikon sunnuntaina tai alkuviikosta. Varmaan odottaisin oviksen jälkeen sen 13-14 päivää. Peukutuksia!! :)

En ehdi nyt tämän enempää kommentoida, pahoittelen.

Plussaonnea!! =)

kp 27/26-30

Vierailija
22/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että olin taas malttamaton.. Vaikka ajattelin etten nyt ole. Eilen tuli se herkkä testi postista ja samantien sitten menin ja pissasin siihen.. Ei kyllä mikään yllätys että oli nega kun pissa ei ollut kahta tuntia rakossa jos edes tuntia ja kp vasta 26. Kun esikoista odotin sain kp 26 negan ja "menkat" alkoi samana iltana, raskaana kuitenkin olin. Eilen illalla annoin pojalle Muksu tonnikalapastaa ja se haisi aivan oksettavalle, aiemmin se on ollut ihan miellyttävän hajuista, mutta eilen, hyi yökötys!! Tämä antoi vähän lisää toivoa vaikka olin sen jo valmistautunut tädin tuloon. Ostin eilen sitten valmiiksi sen rfsu:n testipaketin ja nyt pitäisi malttaa odotella ainakin tiistaihin, mieluiten torstaihin. Pyysin jo miestäkin piilottamaan paketin ettei taas mene liian aikaisin hukkaan.

Pahoittelut omanapaisuudesta.

Pihlajankukka yk 2, kp27/24-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä painiskelen kuvottavan olon ja niiiin kipeän rintavarustuksen kanssa. Eilen duunissa kuljin suu vaahdossa koko ajan ja muistelin et joltain noista pojista oli alkuraskauden vaivana juuri tuo samainen mieletön syljen eritys?! Onko teillä kellään ollu vastaavaa? Ku ei taida kuiteskaan mistään yleisistä alkuraskauden oireista löytyä. Tunteet heittelee laidasta laitaan, olen itkeskelly pelkästään lukemalla näitä palstan kirjoituksia, muksut välttelee äitiä kun saatan raivostua pienimmästäkin syystä... Välillä olen niin varma, että raskaana ollaan, mutta heti seuraavana hetkenä ajatukset on ihan toisenlaiset. Taidan käydä kauppareissulla apteekissa ostamassa sen testin valmiiksi odottamaan :D sitten nähdään miten kauan maltan odottaa testin tekemisen kanssa... kun sitä sinne ensi viikolle suunnittelin. Nähtäväksi jää... Nyt olis kp 36/29-32(?), se hormonikierukka siis poistettiin syyskuun lopussa, joten voi olla kyllä et vielä se täti kylään tulee :(

Aiemmat raskaudet on alkaneet vähän liiankin helposti, toinen heti pillereiden poisjättämisen jälkeen ja viimeisin imetysaikana :D joten kyllähän se tähän samaan "sarjaan" sitten menisi tämäkin et heti kierukan poiston jälkeen...

Nyt ei kyl ole mielessä yhtään mitään muuta kun oma nassu, pahoittelut siitä mutta eikös se ole suht ymmärrettävää täs vaihees ;)

Jännittynein terveisin mom

Vierailija
24/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun herkkä testi nega, eli ei heinävauvelia ainakaan ole tulossa. Nyt vaan menkkojen odotteluun, teen alkuviikosta uudestaan ellei ala menkat. Tätähän arvelinkin jo oviksen jälkeen, eli on se vaisto vaan hyvä naisella :D

Plussatuulia kuumeilijoille, tapaamme ei-tärppien kanssa sitten elokuisissa ilmeisesti.

*helene kp.31/33?*

Vierailija
25/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene: eihän toivo vielä välttämättä ole heitetty, jos kp:t 31/33! Tai sinähän sen parhaiten tuntemuksistas tiedät, mutta toivoa voi vielä olla..:)

Mom (vai olikohan joku muu?): myös mulla syljen eritys ollut viime päivinä valtaisaa, lisäksi yhtäkkiä eilen tuli aivan metallinen maku suuhun... Maistui kuin ois ollut rautanauloja suussa! Se pistikin jo vähän jännittämään, kun ilmeisesti ihan yleinen alkuraskauden oire... Heti kyllä tuli sen maun jälkeen mieleen, että kuvittelenko vain... :)

Lämmöt on asettunut nyt normaaliin sen alkuviikon heittelyn jälkeen. Alkuviikostahan ne oli 36 tai vähän alle, eilisestä lähtien ollut 36.7, eli alkuviikon lämpöihin nähden yli puoliastetta korkeammat. Tiedä sitten merkitseekö mitään. Onneks puuhailtiin petissä toissa päivän ja eilen aamula olikin sitten lämmöt jo noussut... Tosin jos mahdollinen raskautuminen olis tapahtunut vasta toissapäivänä, niin tuskin vielä maistuis metalli suussa tai olis muitakaan oireita :D Mutta mahdollistaha n siis on, että olisin jo raskautunut esim. kp 14... Tiedä sitten. Aamulla iski tosi paha olo, kun olin työkaverin kyydissä, enkä ole mikään matkapahoinvoinnista kärsivä...

"Kivaa" kun aina samat jännäilyt (myös esikoista "tehdessä")...

Viikonloppuja kaikille,

Nasqu kp 22/28

Vierailija
26/32 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin jo lupaavia oireita monella:) Voikun mullakin ois!!!

Toivottavasti kaikkien oireet tietää paljon plussia ens viikolle:)

ON: katseet jo siirtyny taasen ens kiertoon. Olen jälleen kerran aivan varma etten oo raskautunu. Oli eilen eli kp21 tosi kipee alavatsa ja sama juttu viime tai sitä edellisessä kierrossa samana päivänä. Muistan sen siitä, kun pelkäsin että kierto lyhenee monella päivällä, koska lähes aina päivä ennen tädin tuloa on tosi kipee vatsa. Onneks nyt on ollu 2 viime kiertoa 25pv, joten tämä kierto varmaan myös sen pitunen. Taidanpa ottaa ovistikut avuks ens kiertoon...

Hyvää pyhää ja viikonloppua kaikille+tsemppiä!!

Neppe kp22/24-29, yk6

Vierailija
27/32 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tosiaan lukea et näitä oireita on muillakin... Testasin sit eilen illalla, en malttanu odottaa - ihan puhdas negatiivinen, vielä oon käyny kurkkii testiä tuolta roskiksesta mut ei siinä oo kyllä mitään :(

Toivoa en ole kyllä vielä menettäny, tähän saakka olen ollut siinä uskossa et hedelmöitys ois tapahtunu joskus 15.10, mut nyt tässä yön yli asiaa pohtineena tajusin et se on voinu olla myös viime viikonloppuna (sillä määrällä seksiä pitäs tulla kyl vähintään kuutoset ;))

Voi olla, että tää on vaan mun omaa mielikuvitusta koska niin paljon sitä vauvaa toivoisin :( mut jos ei tätiä kuulu vielä ensi viikollakaan niin sitten isäinpäivänä uudestaan testaamaan! On vaan niin jännää kun ei todellakaan ole pienintäkään hajua mahdollisesta oviksesta... et vielä kai se plussaaminen on mahdollista tämän kierron aikana :)

Tää lähtee nyt iltavuoroon, hyvä et saa muutakin miettimistä!

Hyvää viikonloppua kaikille

toivottaa maailman omanapaisin mom ;)

Vierailija
28/32 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän negan testaajat vielä huolestuko, se plussa voi sieltä myöhemminkin pamahtaa! Muistakaa toivoa on niin kauan kuin tätiä ei näy...=) Tsemiä kaikille piinaajille siis!!

Täällä alkaa taas jännittää! Oon vähän pessimistisesti kuumeillu jo muutaman kuukauden. Mutta nyt on kyllä niin kipeet rinnat, että toivo väkisinkin nostaa päätään...=) Tosin onhan noi tissit ennen menkkojakin kipeenä, mut nyt jotenkin ajattelisin, että ei ne näin arat oo ennen ollu... Mutta tiedä häntä, 2 päivää saa vielä piinailla, todennäköisesti maanantaina ratkeaa kuinka käy...

Piinaa on monella, pieniä onnenhippusia lähettelen, josko mentäis tonne o-puolelle...=)

Sofi kp 30/28-37 yk6

Vierailija
29/32 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on: Eilen tein raskaustestin ja puhdas nega oli. Tässä tapauksessa hyvä, kun nyt tietää ettei oo km:n jäljiltä hormoonia. Ovistestinkin tein, sekin nega, kuten myös tänään. Saa nähdä tuleeko sitä ovista tässä kierrossa ollenkaan. Kerran vois ehkä vielä testata. Pupuilutkaan ei nyt oikein kiinnosta kun ollaan koko perhe flussassa. Mut vauvan ovislaskurin mukaan hedelmällisimmät päivät saattais olla su-ti, joten eipä vielä auta luovuttaa.

Plussaonnea piinailijoille!

nau kp16/30

Vierailija
30/32 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vaan omaa napaa, joten pahoittelen jo heti aluksi.

Olen ymmärtänyt että ovulaation jälkeen tulee "kuivakausi" ennen tädin vierailua. No minullapa tuo valkkis on edelleen sitkeää, kirkasta ja suht runsasta. Eli mietinkin että voiko olla että ovulaationi on todella näin paljon myöhässä (kp28) vai mitä ihmettä.. Aamulla testasin mutta ihan tyylipuhdas nega tuli. Ei voi muuta sanoa kun että hulluksi tässä tulee. Vahtaan koko ajan tuota vuotoa, tädin tuloa ja mahdollisia oireita, ja sitä onko niitä enää vai onko menneet pois.

En jaksaisi tämmöistä odotusta että tuleeko täti vai ei ja sitten kun hätäpäissään vielä pissaa tikkuun niin sieltäkin tulee nega mutta silti on vähän jotain oireen poikasta ettei varmasti saa mitään rauhaa tähän piinaavaan tilanteeseen.

Puuh.. että sellaista tällä kertaa :) Helpotti kai hieman (?)

Pihlajankukka yk 2, pk 28/24-31

Vierailija
31/32 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen käynyt täällä kurkkimassa, ja välillä menee viikkojakin.

Eipä tässä ihmeempiä kuulu. Olen käynyt lapsettomuusklinikalla nyt pari kertaa. Otettiin verikokeet ja parissa ultrassa olen käynyt. Tämän kierron alussa söin Femaria ja tiistaina katsottiin, että kyllä siellä muutama lupaavan näköinen rakkula näkyi. Lääke oli auttanut siinä mielessä, että isoimmat rakkulat olivat selkeästi isommat kuin aiemmassa luomukierrossa.

Ovista olen nyt testannut sitten keskiviikosta lähtien pari kertaa päivässä, eikä vielä ole mitään näkynyt. Vähän huolestuttaa, kun lääkäri ennusti mahdolliseksi ovispäiväksi perjantaita tai lauantaita. Jos tässä kierrossa ei löydy ovista eikä tärppää, niin ensi kierrossa sitten taas Femareita ja irrotuspiikkiä. Ärsyttää, että pitää lääkkeisiin turvautua ja rahaakin on mennyt jo monta sataa.

No, onneksi meillä on tuo yksi tyttö, joten tiedän ettei olla lapsettomia, mutta jotain häiriötä mulla nyt on. Lääkäri kyllä lupaili, että minut raskaaksi saadaan. Harmittaa vaan, kun kuukaudet kuluvat ja kuluvat eikä mitään tapahdu.

Semmoinen purkaus, sori omanapaisuus. Harmittaa vaan niin vietävästi kuukausi kuukaudelta. Tsemppiä kaikille odotuksen odotukseen! Kyllä tämä osaa olla joskus vaikeata.

Terv. Pötkö kp 14/25-37

Vierailija
32/32 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajankukka: Jos mulla oli tässä kierrossa ovista ollenkaan niin se oli kp26-27 aikaan. Eli kun ihmettelit, voiko ovis olla myöhään niin kyllä voi - ainakin mulla vasta noilla päivillä, jolloin yleensä jo piinaillaan että tuleeko tätiä. Tän vauvanyrityksen jälkeen mun ennen kellontarkka kiertoni on muuttunut ihan hassuksi (ehkä stressin takia, toivottavasti ei kuitenkaan vielä mitään iän tuomia juttuja, olen 32v.) joten ehkä sullakin stressi tms. jossain alitajunnassa vaikuttaa kiertoon.

Toivotaan nyt kuitenkin että saat selvyyden asiaan ilman että 2 viikkoa tästä eteenpäin pitäisi vielä piinailla. Ehkä parin päivän päästä kannattaisi testata, jossei mitään kuulu..? Oliko sulla kuitenkin laskennallisen oviksen aikaan ovisoireita?

Meikäläisen kierto siis elelee ihan omaa elämäänsä tällä hetkellä... nyt kp37, mutta (olettamani) myöhäisen oviksen takia ajattelin testailla vasta joskus kp40 jälkeen. Kaikki LA-laskurit siis saa osaltani unohtaa ja otan nyt päivän kerrallaan tätiä odottaen/peläten.

t. Manna kp 37 / ?? (ennen tarkka 31, viime kuukaudet ollut välillä 34-38)