Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuisten vko 44

27.10.2008 |

Uuden uutukainen pino

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä viikon verran taustaillut kun on ollut lähinnä välipäivät menossa eikä mitään kummempia kuulumisia. Tässä nyt sitten yritetään piinailla kummempia hehkuttelematta ettei tule pettymystä taas. Jotain oireita on muka ollut (mahan nipistely, ajoittainen jomotus alaselässä, eikä "kuivakausi" ole vielä alkanut) mutta olen vakuutellut itselleni että kuvittelen vain. Testata meinasin ensi maanantaina sikälimikäli täti ei saavu ennen sitä ja maltan sinne asti sinnitellä.

Eilen oli muutenkin "kamala päivä" kun sekä lapsuuden ystäväni että mieheni serkku saivat pienet tyttövauvat. Mietin taas että mitä niin pahaa olen tässä maailmassa tehnyt että jouduin luopumaan omastani vain 12 tunnin jälkeen. Mitä niin kamalaa olen tehnyt että ansaitsin sen kamalan kohtalon. Miksi juuri meidän molempien pitää olla sen pahaisen geenivirheen kantajia ja nyt saamme joka kerta pelätä pahinta, mutta onneksi ei kuitenkaan tarvitse odottaa synnytkseen asti.

helene26: kiva että löysit oviksen jo heti km:n jälkeen.

Manteli81: pahoittelut tippumisesta elokuisiin. Pelottaa että perässä tullaan.

Amanda81: onnittelut plussasta

Olikos täällä jo muita plussanneita?

Kaikille piinailijoille tsempitykset ja ovistelijoille tärppionnea!

Pihlajankukka yk 2, kp 23/24-31

Vierailija
2/32 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on tuntunut että hirmu vähän meitä heinäkuumeisia ollut koko ajan.. Tai sitten ei vaan niin aktiivisesti joka asiaa tulla kertomaan :D

Mulla ei edelleenkään tuntemuksia suuntaan eikä toiseenkaan. Lauantaina säikähdin hurjasti kun ihan sohvalla leffaa katsoessa yhtäkkiä viilsi vasempaan munasarjaan niin että tuntui kuin jokin olisi räjähtänyt siellä :( Edelleenkin oletan ettei elimistö ole vielä(kään) kunnossa tuosta km:sta ja siksi näitä viiltoja ja kirvelyjä yms.. "Menkkafinnikin" tullut otsaan, voi kyllä olla pelkästä raskaasta ruokavaliostakin, kun tuo alkukuun ja km:n jälkeen oli ruokahalu hetken kadoksissa ihan vaan vaihtuakseen ylenmääräiseen syöpöttelyyn ja tietenkin sitä tekee mieli kaikkea rasvaista, ei ihme että ihokin kärsii..

Mutta eipä tässä mitään, odotellaan perjantaita ja testausta, en malta siltikään jättää ensi viikon alkuun testausta, se paha puoli on tossa kun noita testejä tilaa pakettina, että on ovistestien jälkeen pian polttelemassa nuo raskaustestit..Varautunut olen kyllä negatiiviseen tulokseen, kun tää olo tällainen etten usko millään että voisi raskautua kahtena kiertona peräkkäin.

*helene kp.27/34??*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneelle ja harmittelut pudonneille! Hope-alle, että kiva pysyt vielä pinossa ja Mantelille (??), että leijonalasta kannattaa kuumeilla...=) KOtona yksi sellainen ja aika pakkaus on!!=)

Kauhea vilu, oltiin tytön kanssa ulkoilemassa ja vaikka mukamas oli paljon päällä, niin silti iski sellainen sisäinen vilu...

Täältä ei mitään ihmeellistä.. Piina viikko alkamassa, joten nyt vain odotellaan... Tuntemuksia en uskalla kehitellä kumpaankaan suuntaa, sitä on alkanut suojaamaan itseään pettymyksiltä. Kuten tuolla km-palstalla kertoilin, tämä talo taitaa panna hanttiin meidän vauvakuumeelle. Meillä on siis hiljan todettu alkava homevaurio, nyt taistellaan oikeudessa että päästäis tästä eroon.. No kuiteskin home aiheuttaa limakalvojen ohentumista, että epäilen sitä syyksi, että tämä kuumeilu venyy...=/

Mutta toive on elää!! Mulla sama kuin helenella, että ovistestien mukana tulleet raskaustestit kiusaa tuolla kaapissa...=)

Monella alkaa oleen loppukierto, ihan hirveästi plussatuulia jok'ikiselle!!

Sofi kp 25/28-37 yk6

Vierailija
4/32 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo on vaivannut lähes koko päivän ja tajuton väsymys. Ja huippaa. :( Mutta enpä luottaisi tuohon huonoon oloon raskausoireena, kun meis valitti eilen että vatsassa kiertää ja tänään oli pyörryttänyt töissä. Mulla yleensä ennen menkkojakin on huono olo ja huippaa. Mutta toki tänään kävi mielessä, että mitäs jos... Mutta perjantaina selviää saapuuko täti vai ei. Niin, oiskohan väsymys tästä talviaikaan siirtymisestä..? Kaksi päivää on väsyttänyt tosi paljon.

Amanda: Onneksi olkoon!! :)

Pihlajankukka: Pahoittelut menetyksestänne. :( *halaus* Voimia.

Tsemppiä kaikille! ja hyvää viikkoa! :)

Kp 24/26-30

Vierailija
5/32 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut mantelille tädistä:( Ja paljon onnea plussasta Amandalle:)

Pihlajankukalle minunkin puolesta paljon voimia ja jaksamisia ja osanottoni tapahtuneesta. Ja Sofille myös voimia talon homeongelman setvimisessä. 2poj@näidille: toivottavasti pahaolo on raskausoire eikä vatsatauti:)

ON: ihan samanlainen olo niinku aina viikko ennen menkkoja eli rinnat turpoo/aristaa ja ruokahalu selkeesti kasvaa...Joten pikkasen on toiveet karissu heinävauvasta ja pelko tädintulosta noussu pintaan:( Minua myös väsyttäny tosi paljon... Yöunet jääny kyllä liian lyhyiks kun meiän pojan kello ei oo vielä siirtyny talviaikaan ja herätty on nyt kuuden jälkeen viimiset 3 päivää.

Plussatuulia meille kaikille ja valoa pimeisiin syyspäiviin toivottelee

Neppe kp18/24-29, yk6

Vierailija
6/32 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla testasin siis Clearbluella negan - kaikista lupaavista oireista huolimatta. Edelleen on kyllä rinnat arat ja kuvottaa, mutta eikös tuon testin olisi pitänyt jo jotain näyttää, jos jotain näytettävää olisi?

Pihlajankukalle osanotto myös minulta. Sofille tsemppiä homeongelman kanssa ja muille tämän kuumeilun kanssa.

valpuri 30/28-30

Vierailija
7/32 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ihan sekaisin mun oviksen kanssa, onko sitä ollut vai ei... Luulin sen olleen viime to-pe, mutta nyt taas siihen viittaavia oireita... Sen mukaan sitten ollaankin petissä puuhasteltu :)

Lämmötkin on ihan sekaisin, ollut jopa alle 36 (norm. 36.3), vaikka olo muuten on sellainen, että lämpöä tuntuisi olevan... Eli lämpöjen perusteella ei ovista kai ole sitten ollut?

Eilen kävi ihan kummallinen juttu, tuli yhtäkkiä tosi huono olo ja alkoi pyörryttää. Kävin oksentamassa ja jouduin makailemaan työhuoneen lattialla jalat kohti kattoa jotta helpottaa :o Paha olo meni ohi yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin. Mitähän lie, nyt ollut ihan hyvä olo...?

Saas nähdä, tuskin tulee tärppi tästä kierrosta, ainakaan noiden lämpöjen perusteella ei tule. Viime kierrostahan ehdin jo plussata kunnes menkat sitten alkoikin... :( Ja toista tässä nyt yritellään...

Kellään vastaava lämpöjen sekoilua?

Nasqu kp 19/28, yk 2

Vierailija
8/32 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..perästä tullaan - toivottavasti! :)

nasqu, kuullostaapa kummalta tuo huonovointisuus, toivottavasti olo on jo parempi. Lämmöistä en tiedä, mutta itsellänikin on ovis vähän hukassa. Viime kuussa ovis oli vasta kp 21 ja nyt siis odottelen sitä saapuvaksi epäröiden koko ajan, että missä se luuraa.. Nännit on jo kipeät eilisestä lähtien, joten jos se sieltä tulis parin päivän sisään.

Te, jotka testaatte ovistikuilla, oletteko huomanneet eri merkkien välillä eroja vai näyttääkö oviksen samalla lailla?

RR yk 2 kp19/n.31(?) ovista odotellessa...

Vierailija
9/32 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Ja pahoittelut tädin kyläilystä!!! :( Laitoinkin jo viestiä tuonne piinaviikko-pinoon....

Täällä sitä edelleen ollaan menkattomana eli pitää se oikeasti haamu uskoa oikeaksi plussaksi! Väsymys on alkanut nyt vaivaamaan, mutta voi johtua myös meneillään olevasta flunssasta.

En ole kerennyt taas pariin päivään lukemaan keskusteluja, mutta yritän aina välillä juttelemaan tänne. Tämä on niin terapeuttista... Ja kohtahan me jutellaan sitten tuolla odotuspuolella, vai mitä!??! :)

Teidän oireet ja ajatukset kuulostaa ihan samalta kuin omat viime viikkoiset... Toivottavasti mahdollisimman monella tärppää!!!:)

Nähdään siis odotuspuolella!:)

Amanda rv 4+4 (hui miten alussa tämä onkaan...)

p.s. Pihlajankukalle erityinen voimahalaus!!! <3

Vierailija
10/32 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kun sanoin etten meinaa pahemmin piinailla, että katson vaan mitä tuleman pitää.. No menin sitten ja tilasin semmoisen herkän testi kasetin. On nimittäin tänään sen verran kovin juilinut koko lantionseutua että josko sittenkin... Lisäksi valkkiksen seassa oli ihan hitunen semmoista veririhmaa(?) , tuijottelinkin sitä vessapaperia sitten aikani ennen kuin totesin että eihän semmoinen määrä voi mitenkään tätiin viitata (kai). Ja kaiken tämän kukkuraksi olin huomaavinani pientä metallista makua suussa, mutta vain kerran eikä se nyt kauan kestänyt. Niin että kuviteltu on taas urakalla. No kunhan tuo testi sitten saapuu torstaina on kp jo 26 ja se on se herkkä niin voi hyvinkin käydä että pissattuahan siihen tulee, vaikka vannotin että testaan vasta maanantaina jos ei tätiä ole näkynyt..

Oivoi, tässähän menee pää taas ihan sekaisin.. En luota tuon viime kierron pettymyksen jälkeen mihinkään tuntemuksiin ollenkaan, mutta silti kovasti toivon..

Joo, oli nyt aika omanapaista, mutta mutta, eikun iltapalalle!!

Pihlajankukka yk 2, kp24/24-31

Vierailija
11/32 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä alkanut tässä keskustelussa hiljaisesti, joten pistänpä avauksen :)

Kellään mitään uutta, oireita tai jopa plussia?

En edelleenkään tiedä onko mulla ollut ovulaatiota tässä kierrossa, aamulla lämpö oli 36,4 eli suht normaali, mutta puolisen astetta korkeampi mitä aiempina päivinä jolloin laski alle 36:n... Muiden oviksen oireiden perusteella veikkaisin sen oviksen olleen n. viikko sitten ja jos silloin oli, niin toivottavasti tärppäs :) Pitäis varmaan ens kierrosta alkaa tikuttamaan jos sais jotain selkoa asiaan! Nouseeko muuten lämpö aina oviksen jälkeen, vai voiko jostain syystä jäädä nousematta...?

Ärsyttävää kun on ihan puolikuntoinen olo, nokka tukossa ja päätä särkenyt jo useampana päivänä... Raskauteen viittaavia oireita tuntuis olevan, mutten innostu kun tosissaan viime kierrossa tuli se varhainen km. Alavatsaa vähän kivistää ja rintoja aristaa. Edelliskerran ollessani "tuloksellisesti" raskaana (syksyllä 2005) oireet ennen plussaa oli kyllä niin selvät, ettei niistä voinut erehtyä. Olin iltaisin aivan turvoksissa, maha oli kuin ilmapallo :) Lisäksi lämmöt oli koko ajan koholla, 37,2. Eli varmaan joudun ens viikolla siirtymään elokuisiin, mikäli tämän hetkisiä oireita verrataan noihin kolmen vuoden takaisiin...

Tulipa omanapaista, tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia!

Nasqu kp 20/28, yk 2

Vierailija
12/32 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kuinka tulisi käyttäytyä :D

Jos nyt kerron itsestäni aluksi sen verran että meillä on kolme poikaa , tämä mahdollinen heinäkuinen olisi siis neljäs (hui...) ja jostain kumman syystä vauvahaaveet on todella vaaleanpunaisia :)

Tuolla toisessa pinossa jo kirjoitinkin, että lauantaina testasin negan, mutta tässä laskelmia tehneenä tajusin et taisin olla liian hätäinen?? Tänä aamuna huomasin et eilen sopineet rintaliivit olivat yön aikana kummallisesti kutistuneet ja siitäkös olen saanut vielä enemmän toivoa...Rinnat tuntuu jotenkin omituisille koko ajan. Lämmöt koholla olleet maanantaista lähtien, normaalilämpö mulla 36-36,4, nyt koko ajan tasan 37. Alaselkäkipu on vaivannut mahd. hedelmöittymisestä lähtien - ei mulla ole selkävaivoja koskaan ollut?? Kaikennäköisiä oireita siis löytyy, mutta oman pääni tuntien osa noista voi olla ihan kuviteltujakin :D Testata en vielä uskalla, jos jaksais vaikka ensi viikkoon odottaa.

Jos näillä mennään, niin la olisi 8.7.2009.

Onnea kaikille plussanneille ja onnea yritykseen teille kellä ei vielä tärpänny <3

-mom-

Vierailija
13/32 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon tosiaan pitäny vähän taukoa ko mua on suoraan sanoen vituttanu ku ma 20 pv mies päätti kieltäytyä toistaiseksi tästä lapsen teosta. No riitahan siitä tuli ja suuri sellainen mut ollaan jo saatu sovittua.

Mä oon nyt päättäny iskee kovilla.. Olen myös tässä jonkun verran pihtaillu mut kai se täytyy lopettaa.

No enivei mun menkat ei oo alkanu mut en kyl uskalla kauheasti haaveilla sen km;n takia. En ole ihan varma oliko mukka ovistakaa ku tikkuu ei tullu yhtä vahvaa viivaa kun ohjeessä sanottiin. Se ovis on voinu olla 19-21 pv ku oli vähä joka päivä nippailua ym. Testasin tänää mut ei millää vois näkyä jos ovis on ollu viime viikol. Mun la ois meidä hääpäivä tosin ei se oikeesti ooo ton oviksen perusteel. Pitänee vaa odotella tädin tai plussan tuloa rauhassa. voihan siirtyä km;n takia..

Tsemiä kaikille!

Vierailija
14/32 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on nyt menos kp 30/28-29

Vierailija
15/32 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa momx3!

ON: olo samanlainen kun edellisissä kierroissaki eli täti varmasti porhaltaa paikalle ens viikolla:( Jotenki aattelen, että sit kun toivottavasti jossain vaiheessa tärppää ni tuntuu erilaiselta...vaikka sehän ei välttämättä ollenkaan pidä paikkaansa. Ekassa raskaudessaki oireet alko vasta rv:lla 7. No ei kai vielä saa toivoansa menettää, mutta kun nää tuntemukset ollu aikaisemminkin oikeessa ni jotenki jo asennoituu tädin saapumiseen. Toivottavasti teillä muilla on toiveikkaampi ja positiivisempi olo. Ja toivottavasti saadaan paljon plussia pinoon:)

Tsemppiä kaikille:)

Neppe kp20/24-29, yk6

Vierailija
16/32 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin et täs pinos on aika monta viimekerral km saanutta ainaski helene ja nasqu. Kysyn siis miten te jakselette ja suhtaudutte uuteen raskauteen?

Mua itseä pelottaa ainaski et tulis taas uus km ja jos nyt tästä sattuisin raskautuu niin pyydän kyllä varhaisultraa, että saan jotain varmuutta.

JA KYSYMYS KAIKILLE..Mitä mieltä olette koska mun kannattais testata jos oletetusti olisin ovuloinu vaiks 21.10 (se on vika mahdollinen päivä.)?????

Plussatuulia!

isosmurffi kp 31/28-29

Vierailija
17/32 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosmurffi: uusi raskaus toki jännittää, kun mulla on ollut kesän/syksyn aikana kaks km:a peräkkäin. Neuvolasta lupailtiin kyllä, että ens kerralla pääsen aikaisemmin ultraan. Viime kerralla mietin yksityistä, mut se maksaa niin paljon. Noi km-raskaudet on alkaneet ensi yrittämällä, mut päättyneet molemmat rv7+3. Kumpa nytkin raskautuisi pian. Jos sekin menee kesken, pääsee sentään tutkimuksiin, mut toivottavasti tietysti menis hyvin loppuun asti. On keskenmenojen jälkeen ollut sellainen olo, et ois nähnyt ihanaa unta ja sitten herätetään siitä... Yksi lapsi onneks on niin pysyy ajatukset välillä muualla.

Nyt kp 14. ovista en oo vielä tikuttanut. teen huomenna raskaustestin, et onko nega km:n jälkeen, niin ei sitten tuu väärää ovisplussaa. ovis oli viimeks kp16. Kerran on pupuiltu km:n jälkeen. Toivottavasti sais miehen innostuun sopivaan aikaan, kun on ollut km:n jälkeen vetäytynyt itseensä. Mummokin häneltä kuoli heti perään.

Ens viikon alkuun ehkä kannattais sun malttaa jättää testailu:). Itse testasin viimeks dpo11 eikä vielä näkynyt, dpo13 tuli haamu.

Tulisko kohta joltain plussa uutisia?

++++++++++++

nau kp13/30

Vierailija
18/32 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kesken niin alkuvaiheessa/ oli kemiallinen raskaus, etten ehtinyt muuta kuin ilostua plussan jälkeen ja sitten menkat jo alkoikin. Seurasihan siitä suunnaton harmitus, muttei varmastikaan samanlaista oloa, niin henkisesti kuin fyysisestikään, kuin jos olisi mennyt kesken myöhemmin... Tottakai se mietityttää tulevia raskauksia ajatellen, varsinkin kun olen lukenut juttuja, että erviolta jopa 70% kaikista raskauksista menee kesken ts. ovat kemiallisia.... Mutta eipä voi muuta kuin toivoa parasta! Sen nyt ainakin omalla kohdalla aion jättää väliin (ainakin yritännn:) etten testaile etukäteen van sit vasta kun menkat myöhässä, niin ei tule näitä ikäviä yllätyksiä mahdollisista kemiallisista raskauksista!

nasqu kp 21/28 (iik, piinaviikko alkaa!)

Vierailija
19/32 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOSMURFFI: Mua kyllä totta puhuen kauhistuttaa ajatus siitä, että olisikin tullut uudestaan heti tässä kierrossa raskaaksi. Suorastaan pelottaa ja järkyttää ihan ajatuksena.. Jotenkin niin negatiivinen ajatusmaailma koko raskaaksituloon nyt heti, että luulen että olisi parempi senkin kannalta mennä ensi kiertoon ainakin. Vaikka kuitenkin olisi hirveän ihanaa jos olisikin heti tärpännyt. Yritäpä tästä ottaa selvää sitten, toiveet on kyllä kovat, mutta en tiedä miten kestää sitä pelkoa pitkät ajat (tai koko raskausajan..) että tuleeko vauvaa vai ei, näen ihan sieluni silmin miten pelkäisin mennä vessaankin, varmaan saisin sydärin joka kerta kun pitäisi veskiin mennä, kun pelkäisin pyyhkäiseväni taas verta paperiin...

Eli mieli ei ehkä ole ihan kunnossa kuitenkaan uuteen raskauteen vielä. Mutta onhan se taas sitten pettymys jos/kun ei olekaan :(

Vaikea tämä ihmismieli!! Mä kun kuvittelin viime vuoden marraskuussa kun oli km, kun päätin etten edes yritä enää (ja oltiinkin elokuuhun ehkäisyllä sitten) ja kun oli niin psyykkisesti loppu kuukausia, että se oli juuri sen takia kun en heti alkanut yrittää perään uutta, mutta kyllä tää psyykkinen viiraaminen taitaa johtua ihan siitä itse keskenmenosta, koska samanlaisia tunteita on ollut tuon viime kierron km:n takia vaikka jatkettiin yrittelyä suoraan siitä..

Ai niin, sun kannattaa varmaan odotella maanantaihin testaamista, silloinhan sulla on viimeistäänkin jo 14.vrk oviksesta. Mä ajattelin tuolla herkällä kokeilla jo huomenaamuna, epäilen vahvasti että negaa se näyttää. Jokseenkin tuntuu että pms-ärtymystä ollut koko viikon ja tuota makeaa alkanut tehdä mieli kuten aina ennen menkkoja..

Huomasinpa muuten vasta tänään, että nuo oletetut kp:t on mulla väärin, oikeasti päivän vähemmän, mikäli tuo ovis oli silloin su-ma-yönä.

Olishan se järkyttävänkauhistuttavan ihanaa jos tikkuun viiva ilmestyisikin..

Tsemppiä kaikille!!

*helene kp.30/33?*

Vierailija
20/32 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti teille vertaistuesta ja pakko kyllä sanoa että sun ajatukset Helene on kun kopio mun ajatuksista.

Jotenkin pitäis vaan keskittää ajatukset ja tarmo johonkin muuhun ku sille ei enää voi mitää mutku se mieli ku on niin vaikea..mutta ootellaan ja testaanpa sitte vasta ens viikolla jos ne menkat ei tosiaan ala.

Tsemppiä kaikille.

Plussatuulia ja tuplatarrasukkia.

Isosmurffi

Ps. Taidan nyt viikonlopun taustailla vaan ku on onnex kaikkee menoa.

Hyvää viikonloppua myös.