Muistatko Sorellan? Hän on edelleen opettajana, samassa koulussa.
Kommentit (58)
Tein aloituksen, koska mietin, miten suuri kohu Sorellasta oli viime vuonna, ja miten unohtumattomiin hän on painunut. Kaikesta kohusta huolimatta Sorellakin on eilisen lehti. Hän on tavallinen ihminen, jonka arki jatkuu, ei enää keskustelupalstojen suosikkiaihe. Nyt on uudet Sorellat.
Luulin lyhyehköstä aloitusviestistä, että ihmettelet sitä, että Sorella on edelleen virassaan. Täällähän mammat suu vaahdossa paasasivat, että Sorella pitää erottaa ja jos olisi oman lapsen opettajasta kyse, niin ottaisivat rehtoriin yhteyttä. Joopa joo...
6
Aina sitä jaksaa vain ihmetellä sitä kaksinaismoralismia, jota opettajat joutuvat kohtaamaan elämässään.
6
Onko pelkkä tosi-tv-ohjelmaan osallistuminen kriteerinä bimboudelle?
6
Varsinkin jos käyttäytyy siellä niin kuin BB:ssä on käyttäydytty.
en ole kuullut kenenkään järkevän osallistuvan tuollaisiin julkikännäilyihin.
Vierailija:
Varsinkin jos käyttäytyy siellä niin kuin BB:ssä on käyttäydytty.
Vierailija:
en ole kuullut kenenkään järkevän osallistuvan tuollaisiin julkikännäilyihin.
Kyllä se kuule on jokaisen oma asia, mitä siviilissä tekee. Mitään rikosta tai rikkomusta Sorella ei tehnyt.
6
Bimbous ei ole rikos eikä juoppouskaan.
Vierailija:
Täydellisen bimbon toimintaa.
Siviilielämässä myös opettajalla on oikeus elää niin kuin parhaaksi näkee, vaikka sitten sammua tv:ssä. Ei se tee hänestä yhtään huonompaa opettajaa.
6
Tai jos he ovat järjen riemuvoittoja niin formaatti ehdottomasti saa pahimmat puolet ihmisistä esiin, ja fiksut kiertävät sen kaukaa.
Mutta se on vähän eri asia jos sen tekee telkkarissa koko kansan nähden. Ei sopivaa käytöstä opettajalle. Mutta kuten sanottu, ei rikollista eikä riittävä peruste viran menettämiselle.
Tekisitkö itse niin ja olisit ylpeä teostasi? Olen opettaja ja minä piru vie pidän kiinni oikeudestani sammua teeveessä jos haluan, niin kerta!
Joo, toki sulla on siihen oikeus, mutta järkevän ihmisen toimintaa se ei ole, ja minä toivoisin että lapsiani opettaisi joku jolla on jalat maassa ja tolkku päässä.
Vierailija:
Mutta se on vähän eri asia jos sen tekee telkkarissa koko kansan nähden. Ei sopivaa käytöstä opettajalle. Mutta kuten sanottu, ei rikollista eikä riittävä peruste viran menettämiselle.
Onko esim. erotiikkaliikkeen myyjän ok sammua tv:ssä? Tai baarimikon? Entäs portsarin? Avaapas nyt vähän moraalikäsityksiäsi.
Vierailija:
Tekisitkö itse niin ja olisit ylpeä teostasi? Olen opettaja ja minä piru vie pidän kiinni oikeudestani sammua teeveessä jos haluan, niin kerta!Joo, toki sulla on siihen oikeus, mutta järkevän ihmisen toimintaa se ei ole, ja minä toivoisin että lapsiani opettaisi joku jolla on jalat maassa ja tolkku päässä.
Vaan siitä, että jokaisella on oikeus yksityiselämään ja jokainen saa sen esittää vaikka tv:ssä, jos niikseen tulee.
Sinun mielestäsi varmaan myös raiskauksen uhrin tulee vetäytyä koloonsa häpeämään tai ainakin vaihtaa toiseen työpaikkaan. IDIOOTTI!