Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on oikeassa??

Vierailija
27.10.2008 |

Erosta on kohta 2kk. Ollaan käyty lastenvalvojalla sopimassa joka toinen viikonloppu tapaamisoikeudesta. keskenään olemme kuitenkin tapaamiset hoitaneet.

Exä hoitaa lastamme melkein joka päivä noin 3-5h kerralla omassa asunnossaan ja käy vielä lähes päivittäin meidän kotona viettämässä vähän aikaa. Yötä ei ole poikaa pitänyt eikä kyllä ole pyytänytkään vaan päivä tapaamiset ovat riittäneet. (2yötä ollut meidän luona yötä).

Nyt sitten oli viikonlopun ryyppäämässä ja juuri äsken vein pojan tälle hoitoon taas. Exä valitti, että tahtoo itselleen oikeutta nähdä enemmän lastaan ja että kaikki exän eronnet tutut/isät saavat nähdä lastaa enemmän ja viettää aikaa tosi paljon.

Piti myös tärkeänä, että saa isompana sitten pitää yökylässä. Väitti suoralta istumalta, että olen sen kieltänyt, joka ei tosiaan pidä paikkaansa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että haluaa viettää aikaa lapsensa kanssa, mutta miksi se teillä käy. Eihän vaan ole pyrkimässä takaisin helmoihisi.

Vierailija
2/3 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että meinaa hakea oikeusteitse oikeutta itselle.

Tuntuu ihan kummalliselta että exä sanoo, että ei saa tavata poikaansa, vaikka saa joka päivä. Väittää, että en anna tarpeeksi.

PItääkö paikkaansa?? Kretokaa mielipiteitä?!! Olen niin yksin tämän asian kanssa. Sellainen asia vielä, että exä ei tosiaankaan osaa laittaa alkeelisempiakaan rajoja lapselle ja pitää itseään todella hyvänä isänä.

Eikä meidän kanssa asuessaan ollut juurikaan poikansa kanssa.

Muutaman tunnin silloin tällöin. Nyt on niin takertuvainen poikaansa, että ei saa edes töitä haettua. Ei myöskään harrasta mitään eikä ole juurikaan ystäviä. Minua kohtaan on tosi ilkeä ja hyvin epäluotettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minkä ikäsestä lapsesta on kyse??

Joillekkin sopii toi kirjallinen sopimus joka laaditaan mutta kannattaisiko tehä uusi?? enmmän vastuuta isälle??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän