Mikä on lempi-tv-sarjasi, jos saa sanoa vain yhden? (joka pyörii ruudussa tai on väliaikaisella tauolla:)
Kommentit (14)
en minä mitään muuta telkasta edes katso
Makuja on toki erilaisia eivätkä kaikki pidä niistä sarjoista, joita minä katson.
Mielestäni sarjan nimihenkilö on mielenkiintoinen, mutta muuten en sarjasta pidä. Jollain on joku mystinen tauti ja sitten tietää, että seuraavan 45min. ajan kaikki arvaukset menevät pieleen. Viimeisen mainoskatkon jälkeen sitten tietää, että pian ne vihdoin keksivät todelliseen syyn niille ihmekohtauksille, joita potilas saa.
Välillä tosin aina väsähdän siihen kun se ei aina etene kovin nopeasti mutta nyt taas on niin jännää että...
H. Laurie on vaan niin mahtava ja Greyn Anat. on sellainen hupsun romanttinen, tulee nuoruus ja opiskeluajat mieleen (vaikka esim päähenkilö vanhempi kuin minä nyt...)
70' s show loppuu tänään. Sen olisin kyllä muuten voinut sanoa.
Ja jos saan valita dvd:ltä sarjan, joka on kyllä tullut televisiostakin, mutta vissiin jo loppunut (esitysajankohta sellainen, etten ikinä ehtinyt katsoon), niin ehdoton suosikkini on Gilmoren tytöt. Ihan ehdoton.
Mnun suosikkini kai Greyn anatomia (Pakoa katson etukäteen netistä)
Vastaan Hädän hetkellä.