synnyttäneet, miten saitte sen irtonaisen nahkan kiinteytettyä vauvan hoidon ohessa?
Kommentit (42)
t. Painoindeksi 20 ja olen todella timmi ja kiinteä, mutta vatsassa on löysää nahkaa eikä se lähde siitä kuin kirurgin veitsellä.
niin se ei auta, kuin sopeutua! Ja kaikesta huolimatta, ei tässä voi muuta, kuin nauraa=)
Mut en mä enää haluis siitä eroon, oon jo niin tottunu siihen että olo olis varmaan orpo ilman sitä :P.
Ja mullakin kiloja nyt vähemmän kuin ennen raskautta. BMI jotain 22-23.
Mutta tänä syksynä olen joutunut huomaamaan, että kyllä siihen jotain pystyy vaikuttamaan :)
Aloin nimittäin käymään pumpissa sekä switshingissä. En edes tajua, että vatsani on niin kiinteä kuin mitä se on :D. Mutta minulla oli siis rasvaa siellä välissä, mutta nyt se on palanut pois. Ei tämä maha EDELLEENKÄÄN ole täydellinen, mutta kiinteä kuitenkin :D
Ja yksi mikä auttaa TODELLA on syvien vatsalihasten tekeminen. Menet siis vatsallesi lattialle ja nostat itsesi kyynärpäiden varaan kropan halliten, selkä ei saa jäädä notkolle. Tätä kun teet aluksi 30 sekkaa ja siitä pidennät aikaa, niin tuloksia ei voi olla tulematta.
Se on tosi tyhmän näköinen mutta minkäs teet...?
Mulla on 2 ihanaa lasta ja jos se oli hinta, olkoon niin :)
Mä olen kanssa normaalipainonen ja ei ole mitään varsinaisia makkaroita mahassa vaan sellainen nahka pussi, paljon raskausarpia jotka vatsan venyttäneet... Mies naurahti eilen kun nakusillaan nauroin ja se nahka laukku hytisi vatsalla.
Mulla on tasan 2 vaihtoehtoa, hyväksyä se tai mennä vatsan kiristys leikkaukseen...
Mies on sanonut että ei se häntä haittaa. Äitini on ehdottanut että jos se on minulle suuri ongelma, hän maksaa kuulemma minulle lahjaksi kiristyksen...
Esikoisen synnyttyä maha oli kuin pullataikina viikon ja sitten alkoi pikkuhiljaa tulla kamalia kipuja kun sisäelimet pääsivät liikkumaan takaisin paikoilleen. Maha kiinteytyi siinä itsekseen ajan kanssa, vaikken kuntoillut tai mitään.
Toisesta taas maha hävisi heti synnytyksen jälkeen, mahduin omiin farkkuihini seuraavana päivänä. En ymmärrä mistä johtui.
Kolmas syntyy pian, enkä pahastuisi vaikka mahalöllöt katoaisivat taas itsekseen. :)
miehet puhuu töissä vaimojensa ulkonäöstä. Kyllä pitäis myös monien miesten katsoa peiliin ja pitää huolta itsestään.
Vierailija:
synnyttäneet, miten saitte sen irtonaisen nahkan kiinteytettyä vauvan hoidon ohessa?
menemällä salille ohjatuille tunneille päiväsaikaan ja jättämällä lapsen salin lapsiparkkiin. lenkkeilemällä vauvan kanssa. imettämällä.
Ei sillä nahka katoa, rasva kyllä :)
Vierailija:
Ei sillä nahka katoa, rasva kyllä :)
tiedä häntä. ei ollut rasvaa ennen raskautta eikä ole nyt. nahka ei roiku, vaan on maha timmissä kunnossa. mikä johtuu mistä, en osaa sanoa, mutta kyllä mulla röllykkämaha oli synnytyksen jälkeen. treenikauden jälkeen ei.
39.
uintia, jumppaa, pyöräilyä. Paino tippunut 10 kiloa mutta se nahka... Ihan hirveä, täynnä raskausarpia. ei palaudu ei, vauva 9kk
tuli painoa raskauden aikana ja kuinka nopeasti???
joidenkin nahka palautuu lähes normaaliksi mutta ne joilla on helposti repeytyvä iho (näkyvät raskausarvet) saavat kyllä kääntyä plastiikkakirurgin puoleen. Toki iho palautuu/uusiutuu jonkin verran muttei kokonaan.
Näittekö Cindy Crawfordin kuvan lehdessä? 6 vuotta viimeisimmästä raskaudesta ja vaikka lihakset on kohdillaan ja muuten hyvässä kunnossa, niin lerppu iho mahassa. Aivan normaalia!!!!
Vain harva on H&M mallin mitoissa raskauksien jälkeen.
Antakaa nyt jo itsellenne ARMOA!!! Kauniit äidit!!!!
Harrastan liikuntaa n.5 kertaa viikossa. Lähtöpainossa olen ollut muutamassa kuukaudessa, mutta vatsan palautuminen vienyt eniten aikaa.
Kyllä minullakin on ollut lisänä se rellukka synnytyksen jälkeen, mutta tämä tyhjä nahka pussukka on ihan oma lukunsa.
Treenaan 3 krt viikossa salilla ja 1,5v aikana rasvaa ei juurikaan ole mutta sellainen nahkasta muodostuva roikko vatsa. Oletko nähnyt kun lihava ihminen laihduttaa paljon ja hänelle jää venynyt nahka jäljelle? Sellainen minulla on vatsallani...
Sitä on vaikea ymmärtää jollei itsellään ole. Se ihokin tuntuu ihan erilaiselta ja ohuemmalta. Ajan saatoss saattaa hiukan kiiteytä mutta ei koskaan korjaannu täysin.
Kaikki taivastelivat valtavaa vatsaani ja kehuivat kun en ole lihonut! No tietty vauvan synnyttyä lihominen oli ilmeistä.
Mulla rakenne on sellainen että lonkat ja lantio ei tue ja ota painolleen vauva vatsaa. Vaan vatsa kasvaa suoraan eteen isoksi palloksi joka näyttää siltä että se putoaa hetkenä minä hyvänsä. Vatsa on näyttänyt roikkuvalta jos odotusaikana ja tukivyö aiheutti voimakkaita supistuksia.
Lisäksi ilmeisesti sellainen kudos että venyy rankasti. Kilot ovat pudonneet aina kaikki pois ja arpia ei ole missään muualla vain vatsassa ja rinnoissa.
auttoi hyvin löysään mahanahkaan ;)
Vierailija:
auttoi hyvin löysään mahanahkaan ;)
maha on kyllä niin ryppyinen ja rönttyinen kuin olla ja voi. Navasta lähtee vekit joka suuntaan. Yyhooksi jäätyäni mietin, miten koskaan enää saan ketään miestä tai kehtaan sellaista yrittääkään. Mutta yllätys yllätys, kun löysin ihanan miehen, siinä ei paljon mahanahkan kiinteyden perään itkenyt kumpikaan. Se oli menoa eikä meininkiä ;) Miehet tykkäävät naisista, jotka hyvöksyvät itsensä eivätkä mieti sängyssä ja sen ulkopuolella jatkuvasti jokaista tuumaa kropassaan kriittisesti. Sitäpaitsi ne näkevät ennenmuuta sen kokonaisuuden. Voi tietty olla jotain huippuvisuaalisia supermiehiä, joilla on varaa narista naisen löysästä mahasta, mutta kuka sellaista haluaisikaan, kysyn vaan.
ei muuten