Mitä tällainen mies minusta haluaa?! APUA!
Katselee minua kiinteästi, päästä varpaisiin. Kohdistaa katseen usein, tulee juttelemaan. On mustasukkainen toisista. Hipaisee ohi kulkiessaan, on koskettanut intiimialueita lupaa kysymättä. On itse varattu ja itsekin olen. Tekee tikusta asiaa. Ahdistavaa.
Kommentit (4)
Joku muu saman ongelman parissa oleva ehkä. Voi inhotus, itse en ole kiinnostunut ollenkaan sillä tavalla, kun on vielä minusta vanhempikin reilusti. Oma mies vastasi samalla tavalla. En uskalla kertoa tästä kenellekään työpaikallani, on noloa eikä kukaan uskoisi minua. ap
Mutta kun tekee sen niin ovelasti, että ohi kulkiessaan hipaisee kevyesti. Aluksi luulin, että se on vain vahinko, sittemmin tajusin että tuollaisia vahinkoja ei voi sattua jatkuvasti. Ap
se hiplaa ohimennen, niin mikset katso sitä murhaavasti heti kun se lähestyy, kädet puuskassa, selkä suorassa, molemmat jalat maassa, naama vihaisena ja vielä mutiset vihaisesti jotain tai tuhiset. Sitten jos vielä lähestyy, niin menet valmiiksi kauemmaksi. Eiköhän pitäisi pian oppia. Jos ehtii hipaisemaan, niin menet heti kauemmaksi ja pysyt siellä ja näytät vihaista naamaa. Limaäijät kuriin!
anna pois! onhan se kiva itekin pästä dyyppaamaan jotain muuta kuin aina vaan samaa omaa miestä