Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
uskotko evoluutioon vai kreationismiin?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta sen verran voisi tarkentaa tuota kysymystä, että luomiseen uskominen ja kreationismiin uskominen eivät ole sama asia, joten tuohon voisi laittaa vielä kolmannenkin vaihtoehdon (" uskotko luomisteoriaan" ).
Kreationismi on nykytieteen keinoin jo niin monasti kumottu, että eipä kai siihen enää kukaan uskone..?
Kreationismi on nykytieteen keinoin jo niin monasti kumottu, että eipä kai siihen enää kukaan uskone..?
Jaksaako joku vähän referoida, mitä ohjelmassa sitten oli?
t. 6
Alue: Aihe vapaa
ihmeen paljon ihmiset syyti rahaa siihen roskaan. maapallo 6000 vuotta vanha :D