Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joudut pitämään kenkiä koko päivän töissä, eikö jalat hikoa kamalasti?

Vierailija
30.09.2007 |

Onko teillä varasisäkengät töissä? Entä kun jalat kuitenkin jonkun verran hikoavat, käytättekö jotain jalkadeodorantteja? Eikö hienhaju tartu kenkiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa on eroa, ei kaikilla hikoa. Ja onhan se kengistäkin kiinni, tekokuituisissa hikoaa helpommin kuin vaikkapa nahkaisissa.

Vierailija
2/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenkin vaihdan aina sandaalit takaisin jalkaan, on paljon mukavampaa kuin kävely- tai korkokengillä. Tyylistä viis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tuota mitään ongelmia olla kengät jalassa koko päivän (en tietenkään missään talvisaappaissa, mutta normaaleissa sisäkengissä).

Vierailija
4/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei kyllä ole pakko pitää koko päivää kenkiä. Kun jalat on työpöydän alla, niin voi myös vetää vaikka villasukat jalkaan. Mielelläni kyllä käyttäisin joitain hienompia kenkiä työpäivänä, mutta mulla kyllä jalat hikoo ja sit alkaa varpaanvälit ' aukeamaan' . Ihmettelen kans, kun toiset voi olla korkkareissa tai jopa saappaissa koko pitkän päivän.

Olen kokeillut laittaa pumpulipallot varpaanväleihin, mutta ei ne vaan pysy paikallaa, joten apuja kaivattais täälläkin. Muutoin olen olen tosi palelevaa sorttia, mutta siitäkin huolimatta jalat hikoilee.

Vierailija
5/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä väkisin vähän hikoilee. Varvassukat auttavat asiaa. Kenkiä (kotiinlähtöä varten) vaihtaessa vaihdan sukat, kotona suihkuun jonka jälkeen vaihdan taas sukat. Turvakengät jää töihin, pohjalliset nostan kuivumaan. Silloin tällöin pesen ne koneessa.

Vierailija
6/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivinä suihkutan deodoranttia välillä. En koskaan käytä samoja kenkiä kahta päivää peräkkäin ja työpöydän ääressä istuessa potkaisen kengät pois jalasta.

Vierailija
7/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan toisiin keskellä päivää, niin ekat saavat kuivua.

Vasta 10 vuoden sisäsandaalien käytön jälkeen keksin oman loistavan pirkkaniksini: ei puuvillasukkia! Ennen käytin aina tavallisia sukkia, jalat hikos hirveesti -> työsandaalit alkoivat haista puolen vuoden käytön jälkeen eikä hajua saanut pois.

Nykyään aina 20 den polvisukat tai sukkikset. Jalat tuulettuvat paljon paremmin.

Ja tietty jalkojen pesu joka ilta. Töissä en jaksa alkaa pestä, vaikka ehkä kannattaisi keskellä päiävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän