Miten hoitajat suhtautuvat päiväkodissa jos lapsen ekoina tarhapäivinä sinne soittelee kesken päivän vain
kyselläkseen että " miten sujuu? onko xxx syönyt? saitteko hänet nukkumaan? onko ikävöinyt?" jne?
Oletteko itse soitelleet?
Onko ok soittaa vai mieluummin hillitä itsensä ja olla soittamatta?
Kommentit (9)
Vai lähtisitkö kesken päivän kakemaan pois jos itkua vääntää?
..ja minä sain luvan soittaa kesken päivän! Soitin ehkä kahdesti.
oli ihanaa, kun mulla oli hoitaja ekaa kertaa kotona ja laittoi tekstarin, että lapsi söi hyvin ja nyt nukkuu. Rauhoitti kummasti äidin mielen, vaikka tiesin, että ruuatta ja unetta aina yhden päivän pärjää.
Ja jos sanovat että huutaa kuin hyeena, ei nuku, eikä syö niin tiedämpä sitten senkin eikä tarvitse vatvoa mielessään että mitenhän menee.
ap
Vierailija:
Ja jos sanovat että huutaa kuin hyeena, ei nuku, eikä syö niin tiedämpä sitten senkin eikä tarvitse vatvoa mielessään että mitenhän menee.ap
Mikset voi odottaa siihen saakka kun haet hänet hoidosta ? Anna hoitajien keskittyä työhönsä. Mieti, jos kaikkien päiväkodin lasten vanhemmat soittelisivat sinne pitkin päivää kysyäkseen miten menee !
Että aikaa soitteluunhan jää ihan laillisesti 50 minuuttia. Eiköhän siinä ehdi vai kuinka?
ap
Muille samansuuntaisia ajatteleville : älkää nyt ihmeessä soitelko päiväkotiin kesken päivän !
Töissä ollessani en ajattele miten lapset pärjäävät hoidossa vaan yritän tehdä työt niin nopeasti ja ahkerasti kuin pystyn, että voin sitten lähteä aikaisemmin hakemaan lapset hoidosta. Onneksi minulla on tämä mahdollisuus.
Söi tai ei. Sitä paitsi kuoleeko se nälkään jos pari päivää on huonolla ruoalla?