Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollekkin tullut oireita suprecur nenäsumutteesta?

30.09.2007 |

Ankaran pitkä lista oli, pelottaa et mitenkähän käy, onko kuin yleistä et noita tulee.

Reilun viikon päästä aloitan ne.

Kertokaan jos on jotain tullut ja oliko kuin pahasti oireita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla annos oli 2 suihketta 4x päivässä. Alussa oli vähän päänsärkyä ja " kuumia aaltoja" , ei kumminkaan mitään maata kaatavaa. Nämäkin oireet tasoittuivat kun lääkettä oli käyttänyt jonkun aikaa. Kun annos pieneni 1x4:ään en saanut enää mitään oireita lääkkeestä.

Vierailija
2/4 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oli myös minun annokseni ekaan menopur-piikkiin asti, nyt 4x 1suihkaus. Suprecur aiheutti sekä ekassa ivf:ssä pari vuotta sitten että nyt kuumia aaltoja, tosi inhottavia. Ed kerralla harmitti enemmän kun olin töissä (kouluttajana) mutta tällä kertaa selvisin kunnialla hikoilusta kun olen kotiäitinä. Ei kuitenkaan muita oireita, ja kuumat aallot helpotti kun annos väheni neljään suihkaukseen vuorokaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi alavatsaan on pikkusen sattunut ja kamala väsymys on koko ajan.Vasen olkapääkin on kipeä,en kyllä tiedä,että johtuuko tosta sumutteesta vai mistä.Ja toi väsymys kyllä voi johtua siitä,että oon monta yötä nukkunu huonosti ton kipeen olkapään takia.Tänään iltapäivällä mulla on lääkärille aika.Pakko mennä näyttämään tota olkapäätä,ku ei pysty töissä nostelemaan,ku sattuu niin paljon.Ihme juttu tuo kipu olkapäässä,ku se alko heti pari päivää sumuttelujen aloittamisen jälkeen.Voiskohan se johtua siitä lääkkeestä?

Vierailija
4/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... luulen minä, kun syödään näin vahvoja hormonilääkkeitä. Jopa siis olkapääkipu. Tunnustan myös, että olen ollut koko syksyn tosi väsynyt, ja laitan sen Suprecurin piikkiin. Tietenkin sitä on pienen lapsen äitinä aina väsynyt, mutta nyt väsyttää entistäkin enemmän.