Mahtaa nyt Perussuomalaisten mollaajia harmittaa kun PS menestyy!
Kommentit (58)
Ja kai nyt jokainen ehdokas itseään äänestää. Jos ei itse usko itseensä, niin miksi muutkaan?
Vierailija - 26.10.2008 22:04 (ID 893577)Niin no. Ehkä hän on itseään äänestänyt. Sopii miettiä henkilön motiiveja...
Tiesitkö edes sitä että mm. Helsingissä Perussuomalaisten ääniharava on FILOSOFIAN TOHTORI!
harmittaa, kun Perssuomalaiset menestyy. Niitä ei oikeasti äänestä kuin white trash -juntit.
äänestäjistä, vaikka ääniharava kuinka olisi korkeasti koulutettu ja kenties itse itseään äänestänyt.
PS on siis entinen Suomen Maaseudun Puoluehan, joka todellakin muistetaan populismista (=yritetään vedota yksinkertaisiin kouluttamattomiin ihmisiin kärjistämällä asioita), köyhien ja syrjäytyneiden maalaisten asian ajamisesta sekä avoimesta rasismista.
Toivoin todella, että suomalaiset eivät ole noin tyhmiä. Mutta kansan syvien rivien älykkyyttä ei koskaan kannata yliarvioida.
No, pikkuruinen puolue ne ovat edelleen.
ei se Suomen kansa opi, ei millään. Etenkin tuo Halla-Aho kammoksuttaa, sillä on niin kylmä, hullun katse, silmissäänkin.
Mutta eipä tässä mitään, pärjäsi oma puolueeni myös ;).
että PS:n äänestäjiä haukutaan white trasheiksi ja yhteiskunnan eläteiksi. Perussuomalaiset sai lähes 12 %:n kannatuksen Espoossa, jossa asuu paljon varakasta, korkeasti koulutettua väkeä ja Espoo on Suomen menestyksekkäin kaupunki monellakin mittarilla mitattuna. Nimenomaan kaikki yhteiskunnan elätit ja elämäntapatyöttömät äänestää kaiken maailman vihreitä ja vasemmistoliittoa sekä SDP:taä.
On kyllä todella pitkälle kouluja käynyt, mutta käytös on aivan kauheaa.
Yksi hyvin pieni esimerkki joka sopii kertoa vauvan palstalla, huutaa päiväkodin parkkipaikalla 1v ja 2v lapsilleen että v..u ulos autosta ja vähän s..n äkkiä ja kun 1v ei niin nopeasti ehdi kuin armon uusi valtuutettu haluaa kiskoo tämän haalarin hupusta ja raahaa päiväkotiin niin, ettei jalat maahan osu.
- heihin vetoavat populistiset iskulauseet
- heihin vetoavat selvästi tyhjäpäiset julkkisehdokkaat (vaikkapa Halme ja Frederik)
- he ovat rasistisia
- he eivät tajua lainkaan miten kuntatason päätöksenteko toimii ja he menivät itkemään jonnekin pirun Jyväskyläläiseen äänestyskoppiin, että "Voe mahoton, minkä tähen en sua iänestee Soinia??"
että PS:n äänestäjiä haukutaan white trasheiksi ja yhteiskunnan eläteiksi. Perussuomalaiset sai lähes 12 %:n kannatuksen Espoossa, jossa asuu paljon varakasta, korkeasti koulutettua väkeä ja Espoo on Suomen menestyksekkäin kaupunki monellakin mittarilla mitattuna. Nimenomaan kaikki yhteiskunnan elätit ja elämäntapatyöttömät äänestää kaiken maailman vihreitä ja vasemmistoliittoa sekä SDP:taä.
Lähinnä pelkään mitä kauheita saattavat saada pienissä kunnissa aikaan...
Perussuomalaiset ovat häpeäksi suomalaisuudelle, mutta tyhmät äänestäjät saavat sitä, mitä itse tilaavat. Onneksi nyt oli kyse vain kunnallisvaaleista.
Voin hyvin kuvitella, että Soinin puheet puree juuri niihin ihmisiin jotka eivät ole ihan parhaimpia kortteja saaneet elämänsä alussa tai sen aikana.
Kansan syvät rivit......... hoh hoh jos olisin perus suomalaisia äänestänyt olisin henkilökohtaisesti ainakin tosi hiljaa.
Mielipiteiltään on ihan eri maailmasta, mutta on fiksu ja osaa puhua. Onko siis mikään ihme että saa ääniä, kun vielä isossa kaupungissa ehdolla?
Mun tuntemat elämäntapapummit taas ei äänestä, tai jos äänestää niin sitten PS...
Nimenomaan kaikki yhteiskunnan elätit ja elämäntapatyöttömät äänestää kaiken maailman vihreitä ja vasemmistoliittoa sekä SDP:taä.
Mielipiteiltään on ihan eri maailmasta, mutta on fiksu ja osaa puhua. Onko siis mikään ihme että saa ääniä, kun vielä isossa kaupungissa ehdolla?
Nykyisenä espoolaisena en voi ymmärtää, että Soini oli nimen omaan tämän kaupungin ääniharava. Että kaupungista, johon keskittynyt näin paljon hyvinvointia ja koulutettuja ihmisiä, löytyy noin paljon kaikupohjaa PS:n ajatuksille. Että Soinin olemus ja esiintyminen vetoaisivat täällä. Ei mene kaaliin, ei.
t. maalta kotoisin
yhtään rasismia! Perussuomalaisten ehdokkaista valtaosa on ihan tavallisia ihmisiä, ei julkkiksia.
Perussuomalaiset kyllä tietävät miten kunnallisvaaleissa äänestetään, eivät ole sen tyhmempiä kuin muutkaan. Jyväskyläläinen kirjoitetaan muuten keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella, toisia haukut mutta itse et edes alkeellisimpia kielioppisääntöjä osaa...
Mikä ihmeen viha sinulla on perussuomalaisia kohtaan? Haukut ja teet naurettavia yleistyksiä.
- heihin vetoavat populistiset iskulauseet
- heihin vetoavat selvästi tyhjäpäiset julkkisehdokkaat (vaikkapa Halme ja Frederik)
- he ovat rasistisia
- he eivät tajua lainkaan miten kuntatason päätöksenteko toimii ja he menivät itkemään jonnekin pirun Jyväskyläläiseen äänestyskoppiin, että "Voe mahoton, minkä tähen en sua iänestee Soinia??"että PS:n äänestäjiä haukutaan white trasheiksi ja yhteiskunnan eläteiksi. Perussuomalaiset sai lähes 12 %:n kannatuksen Espoossa, jossa asuu paljon varakasta, korkeasti koulutettua väkeä ja Espoo on Suomen menestyksekkäin kaupunki monellakin mittarilla mitattuna. Nimenomaan kaikki yhteiskunnan elätit ja elämäntapatyöttömät äänestää kaiken maailman vihreitä ja vasemmistoliittoa sekä SDP:taä.
Ja sillä että osaa puhua, tarkoitin että osaa puhua populistisesti ja saa jengin kuuntelemaan.
Itse tyypistä en kyllä yhtään tykkää.
Nykyisenä espoolaisena en voi ymmärtää, että Soini oli nimen omaan tämän kaupungin ääniharava. Että kaupungista, johon keskittynyt näin paljon hyvinvointia ja koulutettuja ihmisiä, löytyy noin paljon kaikupohjaa PS:n ajatuksille. Että Soinin olemus ja esiintyminen vetoaisivat täällä. Ei mene kaaliin, ei.
t. maalta kotoisin
Kyllä minua ainakin harmittaa jos moinen junttipuolue menestyy. Kun kansasta jo enemmistö on juntteja niin olisi ihan kiva jos edes päättäjillä olisi jonkin verran älyllistä toimintaa päässään.
Jaa-a! Kummatkohan niitä juntteja sitten ovat, ne jotka haalivat maahanmuuttajia tänne ja työntävät rahaa heidän sopeuttamiseen ja työllistämiseen vai ne jotka haluavat laittaa stopin tälle... Olikohan se vajaa 84 000 000 000 € mitä on varattu maahanmuuttoon. Ja lisää rahaa halutaan sitä mukaan kun maahanmuuttajia tulee lisää. Mietipä mihin muuhun noita rahoja voisi käyttää?
Jos vilkasee ympärilleen niin huomaa maailman talouden olevan huonossa kunnossa. Suomestakin lähtee ihmisiltä työpaikkoja joten mielummin rahat heille kuin että haalittaisiin lisää "ulkomaalaista työvoimaa" jota ei edes tarvita.
Se osaa herätellä tuolla keskusteluissa, ei tyydy vähään ja osaa ilmaista asiansa selkeästi.
Äänestin nyt ensimmäistä kertaa perussuomalaisia, enkä ole koskaan ajatellut itseäni rasistiksi, juntiksi tai roskasakiksi.
Olen tavallinen työtä käyvä, kulttuurista pitävä nainen. Olen aina äänestänyt ja olen hyvin valveutunut maailman asioista. Seuraan aikaani.
Ja Soinin puheita en ole kuunnellut koskaan.
Täällä tämä yleistys on taas vallalla, mikä mielestäni kertoo kyseisten vastaajien sivistystason olevan erittäin huono.
en tiedä pääsikö läpi, kun en siellä asu...
aikaansa jäljessä olevia juntteja.
Kuulun jopa Keskustanuoriin. Tänään ääneni meni Perussuomalaisille. Enkä usko olevani edes ainoa laatuani!
t. nainen 30v.