Miten suhtaudut jos mies tulee kotiin tunteja lupaamaansa myöhemmin?
Kommentit (7)
baariin lähtiessä meillä ei mitään kotiintuloaikoja asetetakaan
sitten suututtaa jos on sovittu jotain minkä vuoksi miehen olisi tärkeää olla tiettyyn aikaan kotona
eli baariin mennessä ei ikinä ole kotiintulo aikoja.
siksi että olisin jo suunnitellut hautajaiset ym, meillä on nimittäin tapana ilmoittaa puolin ja toisin jos suunnitelmat muuttuu, ettei toisen tartte ruveta soittelemaan sairaaloihin ym
ja erityisesti nyt kun oon raskaana, niin mies ei jättäis mua kotirintamalle yksin pitkäksi aikaa varmistamatta että olen ok, kun vointi on ollut välillä tosi onneton
Ja mulla ei kyllä olisi sille juuri nyt mitään puuhaakaan, joten enpä sitä sen kummemmin kaipailisi.
Jos ei vastaa huolestun ja odotan soittoa.
-Poikaystävänsä autokolarissa nuorena menettänyt-
Tänäänkin lähti aamulla töihin ja sieltä suoraan ryyppäämään! Kusetti vielä päivällä puhelimessa että 4 aikaan tulee kotiin. Työkaverin vaimolle soittelin tossa 8 aikaan että tietääkö missä miehet luuraa. Tiesi että ovat ryyppäämässä. Olivat kuulemma jo aikaisemmin sopineet siitä. Itse en tiennyt mitään ja puhelimeen ei tapansa mukaan enää vastaa.
Tää oli nyt varmaan jo sadas kerta.
Kotona 2v ja 3kk (kipeänäkin vielä)
ai niin ja paskapönttökin meni tukkoon. Mitä sillekkin tekis )))=
Jos on sanonut ajan jolloin tulee eikä rupea kuulumaan, soitan ja kysyn missä olet. Aina mies ei sano, monelta aikoo tulla kotiin, joten sitten en erityisemmin odottele.