Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työn haku vaikeutunut lapsen syntmän jälkeen?

Vierailija
19.10.2007 |

minulla on yksi lapsi ja olen 29-vuotias. Pohdiskelen tässä että onko kukaan huomannut työnhaun vaikeutuneen lasten saannin jälkeen. olen tällä hetkellä töissä sijaisen työsuhteella ja mietin uuden työn hakemista. (Äitiyslomani aikana ohitseni vakinaistettiin alunperin sijaisekseni tullut mies joten motivaatiota uuden työn löytymiselle on..paikka oli ennen raskauttani luvattu minulle)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän myöhäistä:) t:ap

Vierailija
2/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ollessa pienempiä huomasin saman. Nykyään töitä olen saanut ihan kivasti, kun ovat jo isompia, esikoinen on koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastelemaan paljon ja useimmiten juuri äiti jää kotiin hoitamaan pieniä potilaita...

Vierailija
4/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole vielä edes aloittanut työn hakua mutta mietin vaan jos jollain kokemusta. Mutta juuri se tunne on että pieni lapsi on melkeen pahempi kuin ei lasta ollenkaan. en tiedä. Hassua koska mietin juuri tänään että meillä töissä ei millään tavalla erotu poissaoloissa onko pieniä lapsia vai ei..

Vierailija
5/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäin aika pian toisesta äitiyslomalle, työnantaja totesi, että palaanhan joku päivä kuitenkin takaisin töihin, hyvää työntekijää ei kannata hukata :D

Juu, kyllä imarteli ja imartelee edelleenkin.

Vierailija
6/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes takuuvarmasti on raskaana ennen kuin vuoden on ehtinyt töissä viettää. Ja sinäkin aikana tulee paljon poissaoloja lapsen sairastelujen ja raskauden (pahoinvointien, supistelujen tms) takia.

Vierailija
7/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut mitään ongelmaa työpaikan saannissa vaikka esimieheni on lapseton (minua pari vuotta nuorempi) nainen ja minä yhden 3-vuotiaan lapsen äiti. Haastattelussakin annoin ymmärtää etten ole mihin tahansa valmis työn takia sillä on perhettäkin ja niin vaan työn sain.

Riippuu siis henkilöstä, rekrytoivasta esimiehestä, paikasta ja tilanteesta jne...

Vierailija
8/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kolmen hoitovapaavuoden jälkeen! Pääsin kahteen eri paikkaan ja valitsin parempipalkkaisemman vakkaripaikan :)

Vierailija
9/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se on. Itsekin olen töissä miettinyt että olisin varmasti jäänyt taloon pidemmäksi aikaa jos minut olisi vakinaistettu ja nyt menettävät työntekijän toiselle työnantajalle (jos ja kun töitä saan). Hassua oli että minut valittiin alunperin paikkaan lähes 100 hakijan joukosta ja työhöni oltiin mielettömän tyytyväisiä, kunnes sain lapsen:).

Vierailija
10/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jopa kyseli mitä mieheni tekee, miten asutaan, aijotaanko kuinka pian tehä lapsia......... nyt kun lapsi kukaan ei kuule kysele lapsen teosta mitään.....

Vierailija
11/11 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää jo valmiiksi työnhaku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi