Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa tekemistä 1 ja 3 v lasten kanssa huomenna? Maksuton / puoli ilmainen juttu kotihoidetuille lapsille vanhempineen.

Vierailija
29.09.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan seurasaarta tai korkeasaarta.

Vierailija
2/3 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin että lapset saavat muokata haluamiinsa pullia taikinasta, takuu hauskaa, ainakin lasten mielestä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eväät mukaan, vaikka leipiä ja lämmintä kaakaota ja sitten laitatte illalla lehdet painumaan kirjojen väliin, niin tulee lisää puuhaa muutaman viikon päähän, kun askartelette syksyterveisiä kavereille, kummeille tai isovanhemmille... Pihlajanlehdistä saa pupun korvia jne.