Kerrohan, miten puet rintaliivit päällesi? Ja tiedätkö, mikä on oikea tapa?
Kommentit (34)
Sun 70H-rintsikoissa kupit ovat yhtä suuret kuin 85D-rintsikoissa. 85HH on paljon enemmän tissiä kun sulla, vaikka sama kirjain kuppikoossa onkin.
Kyllä käsivarret sinne ylettyy, mutta mun hienomotoriikka ei riitä siihen että saisin ne hakaset osumaan sokeasti oikeen. :-)
Eli pyörittelen, vaikka tajuan kyllä että se ei kovin kätevää, mutta kun en yksinkertaisesti saa niitä toisin päälle.
mulla kestää rintaliivit monta vuotta hyvinä vaikka tämän ketjun perusteella puen ne väärin.
80B
Menin äitini kanssa sitten markettiin ostamaan liivejä. Otimme kahdet mukaan ja minä menin sovituskoppiin liivejen kanssa äidin odotellessa ulkopuolella. Siinä sitten yritin pukea niitä liivejä ylleni (juuri tuolla oikealla tavalla) mutta en osannut koska ennen en ollut niin tehnyt eikä niissä ollut ne normaalit hakaset vaan sellainen muoviklipsu.
Ensimmäisiä koetettuani saada päälle sanoin äidille että en saa niitä päälle... No eikös äiti lähtenyt hakemaan samanlaisia mutta isompia. Taas sama juttu, en saanut niitä päälle ja äiti haki taas isommat. Sitten hermostuin siellä kopissa ja sanoin että nyt riittää.
Sillä kertaa jäi liivit ostamatta. Vasta myöhemmin sillä viikolla ymmärsimme toisiamme että vika ei ollut liivien koossa vaan laittajassa. Kyllä riitti hauskaa.
Niin ja ne ensimmäiset liivit... Äiti osti ne myöhemmin ihan sokkona ilman minua mutta onneksi olivat juuri oikean kokoiset. Niin ja antoi vinkin niiden pukemiseen joka oli siis se väärä tapa. edessä hakaset kiinni jne.
Eli laitan ensin hakaset kiinni ja sitten puen liivit pään yli. Kyllä mun liivit silti säilyvät mielestäni ihan tarpeeksi pitkään käyttökelpoisina. Toki myönnän, että nykyään pitäisi pyrkiä kaikkien tavaroiden kohdalla mahdollisimman pitkään käyttöikään.
Vai kasvaako teillä ne rinnat selässä? Vaikka olenkin isorintainen, ei mulla kädet ole keskivertoa lyhyemmät eikä paksumpi selkä. En tajua, en tajua. Selittäkää??
vaan sillä, että väärin puettaessa rinnat eivät kuulemma asetu kunnolla kuppeihin.
Näillä besserwissereillä on ilmeisesti sitten jotenkin oikukkaat rinnat. Omani ainakin asettuvat aivan loistavasti, vaikka puen rintsikat laittamalla hakasen edessä kiinni.
Miten se iso kuppikoko liittyy asiaan. En tajua yhtään!
vaikka olen isorintainen ja muutenkin ylipainoinen. Nyt olen joutunut laittamaan etupuolella, kun olkapää on jämähtänyt ja se tuntuu todella paljon hankalammalta tavalta.
miksi se pitäisi nähdä? Siis hakasen kiinnitys?? Helpompaa on siis vatkata niitä edestakaisin?
mitä tääkin taas toisten persettä kaivelee, miten naapurin muija liivinsä päälleen laittaa!
Joten voin jatkossakin " venyttää" huoletta liivit päälle pukiessa. Myös vaihtelu virkistää eli jos liivit venähtää huonoksi -> roskiin ja uutta tilalle liiviliikkeestä!