Ex lähetti heppikuvan
Joooh...
Mies on vähän (aika paljonkin) mielenvikainen. Ihan diagnosoidusti siis.
Oli yöllä tullut ensin viesti saako lähettää alastonkuvat (tosi kohteliasta!). Puolen tunnin päästä sit se itse kuva.
Voiko tosta nyt tehdä häiriköinti-ilmoituksen poliisille kun enpä mä ehtinyt sanomaan eikään?
Se aktivoituu aina muutaman kuukauden välein, lienee jossain aineissa. Tai ainakin toivon että selväpäinen ihminen ei tommosia tee eikä tämä ole normaalia nykyään.
Kommentit (35)
Oletko nyt pöyristynyt vai nautitko kun sait huomiota ja inspiraation tähän ketjuun?
Älkää nyt jumaliste pölvästit ainakaan kuormittako viranomaisia tällaisella jonninjoutavalla paskalla. Eri asia jos tulisi alastomana yöllä ovellesi tai lähettelisi alastonkuvia tyttärellesi.
Mun exä voisi kysellä täällä sen vuoksi että itse haluaisi 'vastalahjaksi' lähettää kuvan omastaan. Olemme heteroita.
Välittömästi yhteys Iltalehteen sekä Hannu Karpoon ja aloitus paikalliseen Facebook-puskaradioryhmään.
Ja minkä takia sä annat mielenvikaisen ihmisen piinata sua kun voit helposti sen estää? Nautitko tilanteesta vai oletko todella tyhmä?
Kalukuvat ovat ihan normijuttu. Naiset aina kiihottuvat nähdessään isoja kaluja, joten tottakai niitä naisille silloin lähetetään.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä takia sä annat mielenvikaisen ihmisen piinata sua kun voit helposti sen estää? Nautitko tilanteesta vai oletko todella tyhmä?
Huomion tarve, siksi myös tämä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä voisi kysellä täällä sen vuoksi että itse haluaisi 'vastalahjaksi' lähettää kuvan omastaan. Olemme heteroita.
Niin siis sä lähettelet tissikuvia exälles ja kyselyt että onko ok että saisit vastalahjan?
Seksuaalinen häirintä on vielä nykyäänkin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on kiihottavaa oikeesti kun 'rakkaasta' kyse?
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli/on tapana tehdä aina uusia sähköposteja ja prepaid eka josta alkaa pommittamaan, aika monta on estoissa.
En nauti, tuosta helpon esittelystä tuli joskus jo vitsin aihe kaveripiirissä kun yhtäkkiä tippuu milloin spostiin, WAhan ja jossain vaiheessa se keksi mobilepayn kun oli kaikkialla muualla estoissa. Ja kyllä, aikanaan tehty rikosilmoituksia.
Mulla on äo 128, joo ei ihan Mensan pisteitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kalukuvat ovat ihan normijuttu. Naiset aina kiihottuvat nähdessään isoja kaluja, joten tottakai niitä naisille silloin lähetetään.
Entä jos on pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on kiihottavaa oikeesti kun 'rakkaasta' kyse?
Sä osoitat rakkautta exiäsi kohtaan lähettämällä kalukuvia? Onko paljonkin naisia ketkä tästä pääsee kiihottumaan?
Lähetä eteenpäin hänen vanhemmille (this is not legal advice).
Se, että lähettää saamatta vastausta "kyllä" ei ole yhtään sen parempi kuin että lähettäisi vaikka saisi vastauksen "ei". Mutta en kyllä lähtisi poliisille ilmottamaan, vaikka teknisesti ottaen tuossa lakia onkin rikottu, vaan estäisin numeron ja sometilit.
Eri asia sitten, jos alkaa estämisistä huolimatta lähettelemään muita reittejä pitkin, varsinkin jatkuvasti.
Pistä ne eteenpäin ja nimen kera, että koko maailma saa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on pieni?
Sit ei kannata mainostaa ja markkinoida vaan löytää muita vahvuuksia
Vierailija kirjoitti:
Se, että lähettää saamatta vastausta "kyllä" ei ole yhtään sen parempi kuin että lähettäisi vaikka saisi vastauksen "ei". Mutta en kyllä lähtisi poliisille ilmottamaan, vaikka teknisesti ottaen tuossa lakia onkin rikottu, vaan estäisin numeron ja sometilit.
Eri asia sitten, jos alkaa estämisistä huolimatta lähettelemään muita reittejä pitkin, varsinkin jatkuvasti.
Nyt kun luin tarkemmin/enemmän, niin ilmeisesti tämä olikin juuri sellainen keissi, että on estoista huolimatta häiriköinyt toistuvasti. Totean uudestaan, että se että lähettää saamatta vastausta "kyllä" ei ole yhtään sen parempi kuin että lähettäisi vaikka saisi vastauksen "ei", varsinkaan kun tätä historiaa on. Pitää olla ymmärrys, että oletusarvoisesti etenkin tässä tilanteessa suostumusta ei ole jos sitä ei eksplisiittisesti anneta.
Kalukuvan lähettäminen, varsinkin kalusta, jonka ap on mitä ilmeisemmin nähnyt luonnossa useammin kuin kerran, on kyllä todella mielenvikaisen toimintaa, kun siihen liittyy tuollainen jatkuvuus estoista huolimatta. Auttaisiko yhteys sosiaali-/terveysviranomaisiin huoli-ilmoituksella. Eli ilmoittaisit, että olet ex:stä ja hänen henkisestä hyvinvoinnista huolissasi. Voisi saada apua ja lääkityksen kuntoon, koska sähän et tiedä, vaikka lähettelisi noita kuvia "kaikille tutuille"...
Laita estoon ja move on. Mitä täällä kyselet ja märehdit?