Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Me&i lastevaatekutsuista

28.09.2007 |

Oletteko pitäneet me&i lastenvaatekutsuja? Kuinka tilaukset ovat tulleet ja millaisen emännänhyvityksen olette saaneet? Itse pidin kutsut ja en ollut aivan tyytyväinen saamaani palveluun, miten muilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko sanoa, että pettymys on suuri. :o(

Vaatteet ovat edelleenkin tosi ihania ja nyt oli tarjouksessa useita kampanjatuotteita, mutta hävyttömän useista vaatteista oli saatavana vain tiettyjä kokoja ja niitäkin siis hyvin rajoitetusti. Tietyt mallit oli jo kokonaan loppuunmyyty.

Emännänlahjavalikoima ei ole todellakaan mikään mahtava ja niistäkin suurimmasta osasta sai kuulla jo " ei oota" eli kokoja oli niissäkin jäljellä enää todella vähän. Ja ne huonoimmat lahjat tietysti on vielä jäljellä.....

Mallisto vaihtuu kokonaan tammi-helmikuun tienoilla ja ainakin meidän alueen myyjä myy oman mallistonsa poistomyynnissä joulun alla. Hän otti vaatteista jo varauksia vastaan.

Paljon on vielä tällä firmalla kehittämisen varaa varsinkin emännänlahjojen suhteen, muuten käy hyvin äkkiä niin, että emäntiä alkaa olla vaikea saada.....

Vierailija
2/17 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämä mainitsemani ketju ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilausten toimitus kesti luvattua kauemmin, mutta johtui kuulemma alkukankeudesta eli järjestelmä ei ole toiminut vielä moitteettomasti. Toivottavasti vaatteet tulevat jatkossa nopeammin. Muuten ei moittimista.

Vierailija
4/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä vaatteiden saapuminen kesti luvattoman kauan. Tämän lisäksi en saanut emännänlahjaa ollenkaan... Asiaa selvitellään parhaillaan. Vaatteet on todella ihania, harmi vaan kun palvelu tökkii niin pahasti. Vaatteiden tuontia Suomeen on kuitenkin järjestelty aika kauan, joten luulisi, että ois kerralla saatu toimivaksi.

Vierailija
5/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis saanut ihan samanlaista " palvelua" kuin minäkin. Mullakin jäi emännänlahja tulematta ja ei edes myyjä pahoitellut asiaa. No tyylinsä kullakin, mutta minä kyllä mietin kaksi kertaa ennenkuin seuraavat kutsut järjestän. Harmi vain kun näin kivoja vaatteita tuodaan näin huonosti markkinoille, toivottavasti vielä joku viitsii pitää kutsuja.

Vierailija
6/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen ja miksi et saanut emännänlahjaa? Kiinnostaisi kuulla kaikki mahdolliset jutut ennen kuin itse pidän kutsut.

Vierailija
7/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden saapuminen kesti luvatun 2-3 viikon sijaan melkein 4 viikkoa. Emännänlahjan sai valita vanhojen mallistojen jämistä (olisko ollut yhteensä 9 kpl vaihtoehtoja eli tosi pieni valikoima) ja valitsemani vaate sattui sitten loppumaan. Samaisesta jämälistasta sain sitten valita uuden vaihtoehdon ja nyt taas odottelen ties kuinka monta viikkoa sattuuko valitsemaani olevan jäljellä. Eli emännänlahjalta ei kannata odottaa suuria.

Myyjä kertoi lisäksi, että iso osa malliston vaatteista on nyt loppuunmyyty. Osaa tuotteista on tulossa joskus myöhemmin. Olin sopinut pitäväni myöhemmin vielä toiset kutsut, mutta ymmärsin myyjän puheista, että tuskin niitä kannattaa järjestää, kun tuotteita on huonosti saatavilla.

Vierailija
8/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut tyytyväinen itse myyjään, ei mitään valitettavaa. Samoin kuin muilla, vaatteiden toimitus ollut kankeaa. Mulla taasen ei puuttunut mitään toimituksesta, kaikki tuli emännän lahjaa myöden.

Itse pidän uudet kutsut taas ens viikolla ja odotan että vaatteiden toimitus olis nyt sujuvampaa.

Meillä pojat ovat ehtineet käyttää omia paitojansa jo pariin otteeseen ja kovasti ovat saaneet kehuja niistä ;)

-MM-

Vierailija
9/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minkäänlaista vastausta kuulunut tähän päivään mennessä, joten ilmeisesti tällä alueella ei vielä ole kotiesittelijää ollenkaan, tai sitten viestini on hukkunut jonnekin bittiavaruuteen..

Vierailija
10/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut viestiä vaikka ilmoittauduin emännäksi. Johtuu siitä että alueella ei ole myyjää eivätkä ole älynneet kysyä keltään kauempana asuvalta myyjältä että haluaisko joku tulla tänne.

Löysin kumminkin itse yhden nettipalstan melkein 100km päästä myyjän joka haluais tulla tänne asti pitämään kutsut :)

Kutsut vasta tulossa joten palvelusta en tiedä...

Vierailija
11/17 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin emännäksi netin kautta,parin päivän kuluttua myyjä soitti ja sovimme esittelyn. Eilen oli sitten esittely joka sujui hyvin, myyjä oli asiantunteva ja osasi vastata hyvin kiperiinkin kysymyksiin. Kaikista vaatteista oli mallikappaleet. Myyjän mukaan normaali toimitusaika 2-3 viikkoa, mutta muutaman päivän ovat kuulemma toimitukset olleet myöhässä.

Joten tähän mennessä kaikki toiminut niin kuin pitääkin, toivottavasti myös tuotteet tulevat inhimillisessä ajassa.

Vierailija
12/17 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi kauan sain odottaa, että myyjä otti yhteyttä. Kutsuja on kuulemma nyt ihan kamalasti ja monista vaatteista koot loppu. Hyvä, että edes myyjän kuulemma sain.

Myyjä oli kyllä ystävällinen, vaatteet kivoja ja hinnatkin kohtuullisia. Saa nähdä, milloin vaatteet tulevat. 3 viikkoa luvattiin toimitusajaksi.

Emännänlahjaksi ei ollut haluamassani koossa kuin t-paita, jonka sitten tilasin. Esiim. siis Tupperwareen verrattuna emännänlahjat ovat surkeita:(

Uusia kutsuja ei meille ole tulossa, koska en saa haalittua kavereita kasaan: kellään ei ole aikaa.

Vierailija
13/17 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kutsut heti kun vaatteita sai aloittaa myymään Suomessa. Järjestelmä ei todellakaan toimi vielä kunnolla, ja saimme odotella eka paketteja kauan. Siihenhän ei myyjä voinut mitenkäänn vaikuttaa. Monia asioita on vielä rempallaan laskunmaksuun ym. liittyen. Emännänlahja tuli ihan kätevästi, samoin kaikki muut tilatut vaatteet. Vaikuttavat hyvälaatuisilta. Herättävät huomiota kuin huutomerkki kerhoissa ja muualla missä kuljemme. Olen ollut uusilla kutsuilla jo parikin kertaa, ja mielestäni vain muutamia vaatekokoja on myyty loppuun. Myyjä on ystäväni, joten olen saanut seurata sivusta hänenkin näkökulmastaan noita em. vaikeuksia. Eipä se ole aloittelevalle myyjällekään mikään helppo koulu..

Vierailija
14/17 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä, että Me&i vaatteiden kauppa lähti käymään vähän liian hyvin ja tarjonta sekä kysyntä eivät ihan kohtaa. Toivottavasti saavat pian systeeminsä kuntoon ja lisää myytävää. Kivoja vaatteita on kyllä, mutta emännän palkitseminen vähän huononlaista minusta. Itelle kävi niin, että jouduin sitten lopulta ottamaan emännänlahjaksi tytön vaatteen (vaikka omat lapset poikia), kun poikien vaatteet olivat loppuneet sopivassa koossa. Toivottavasti muuttavat tätäkin sitten tulevaisuudessa.

Vierailija
15/17 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelijä oli todella hyvä ja toimitusajaksi sanoi 4 viikkoa.

Harmi tosiaan noiden kokojen kanssa - meilläkin emntä otti lahjaksi tytön vaatteen vaikka omat lapset poikia.

Anyway, suurin vaikeus taitaa olla kuitenkin se osallistujien saaminen paikalle. Kaikki ovat ihan uskomattoman kiireisiä nykyään, mutta toisaalta vain harva jaksaa mitään edes järjestää, joten hieman solidaarisuutta kuuluttaisin myös meiltä osallistujiltakin.

Kauppa kyllä kävi hyvin...vaikkei osallistujia niin montaa ollutkaan.

Vierailija
16/17 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

populous:

Anyway, suurin vaikeus taitaa olla kuitenkin se osallistujien saaminen paikalle. Kaikki ovat ihan uskomattoman kiireisiä nykyään, mutta toisaalta vain harva jaksaa mitään edes järjestää, joten hieman solidaarisuutta kuuluttaisin myös meiltä osallistujiltakin.

Mä en koskaan halua mennä uusien tuotteiden kotikutsuille koska kaikilla myyntikutsuilla aina on mielestäni ollut sellainen " ostopakko" -fiilis, enkä todellakaan voi etukäteen tietää haluanko ostaa mitään jos en tunne koko merkkiä ollenkaan. Eli siis ei se haluttomuus osallistua kotikutsuille ole aina kiireistä kiinni, vaan ihan siitä vaan että ei halua joutua sellaiseen tilanteeseen että tuntee että nyt on pakko ostaa jotain vaikka ei ollenkaan haluaisi.

Vierailija
17/17 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain emännänlahjan, valitsemani paidan sekä vielä omasta tilauksestani 10¿ alennuksen.

Tuotteet tuli kolmessa viikossa, eli vähän pidempään meni kun luvattiin, mutta vika ei ollut me&i vaan logistiikka jota he käyttävät.

Vaatteet ovat aivan ihania ja jo olleet käytössä.

Kutsut olivat reilu kk sitten ja tavarat tuli reilu viikko sitten.