Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epailen, etta olen raskaana max 3. viikolla. viikonloppuna rankat bileet tulossa. uskallanko juoda? testit ei varmaan viela nayta ku ei ole ollu menkkojen aika.

Vierailija
28.09.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join, mutta sainkin keskenmenon just sinä päivänä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa :´(

Vierailija
2/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ala käyttäytyä niin kuin vastuullinen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joo, mäkin olin raskaana ekalla viikolla, kun oli tulossa kosteat juhlat

Join, mutta sainkin keskenmenon just sinä päivänä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa :´("

Tää oli hyvä!

Vierailija
4/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihmiset ei ees tiiä olevansa raskaana vielä tuossa vaiheessa!

Vierailija
6/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että raskaus ei alakaan. Noin varhaisessa vaiheessa rankka juominen voi estää munasolua kiinnittymästä ja kuukautiset tulee suurin piirtein normaalisti. Jos raskaus kuitenkin alkaa juomisesta huolimatta, alkio on ihan vahingoittumaton - sehän on ryyppyjuhlien ajan lillunut irrallaan sun munatorvissa eikä ole koko alkoholin kanssa ollut tekemisissä.

Päätä siis itse: haluatko tehdä kaikkesi saadaksesi vauva vai haluatko juhlia ja ottaa sen pienen riskin että mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu ei kiinnitykään? Minä varmaan menisin juhliin mutta ottaisin vähän varovaisemmin kaiken varalta...

Vierailija
7/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on vaan se ero, että menkkojen pitäis alkaa n. 5.10. mut mut rinnat on niin kipeet, etten voi juosta tai kulkea portaita alas ilman, että pidän niistä kiinni. Olen vaan ymmärtänyt, että rintojen kipeytyminen on usein oire raskaudesta.

Vierailija
8/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihme meininki täällä! miten niin en ole valmis äidiksi? tottakai olen juomatta jos olen raskaana, se nyt on itsestään selvää. Olen vaan menossa isoihin juhliin, joista olen tiennyt melkein kaks vuotta. Jos olen raskaana niin olen juomatta. Jos taas EN OLE RASKAANA niin aivan varmasti otan punkkua. Kysyin vaan, että miten haitallista on juominen tässä vaiheessa ja näyttääkö raskaustestit näin varhaisessa vaiheessa. Ootteko te siellä kännissä, vai miks tää on niin monelle vaikee ymmärtää??

Sori nyt ärräpäät mut alkaa ärsyttää noi joittenki kommentit! Olenko huono ihminen jos juon viinaa kerran kuukaudessa jos en ole raskaana?

ap

Vierailija
9/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on yks testi, en muista merkkiä, mutta nimessäkin lukee " varhainen raskaustesti" , jonka pitäisi näyttää jo aikaisessa vaiheessa.. Ei tietenkään täysin varmasti vielä näytä, mutta jos se on miinusta, niin ainakin itse uskaltaisin juoda.

Vierailija
10/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ja mun " oma" elämänohjeeni on että niin kauan kun testi ei näytä positiivista jatkan normaalia elämää. Eli käy ostamassa testi ja jos näyttää negaa niin menet ja oot niinkuin ET olisi raskaana jos näyttää plussaa niin et mene. YKSINKERTAISTA ei sitä kannata koko elämäänsä elää sen mukaan JOS on raskaana. Mutta jos teet testin niin voit hyvällä omallatunnolla bailaa. Mulla oli menkat kerran 3pv myöhässä (alkaa ylensä aina tiistai aamuna tai iltana) ja mulla oli hirveet morkkikset kun söin mozarella juustoa perjantaina lounaalla kun epäilin kokoajan (oli todella vahva tunne et olen raskaana) no tein sitte illalla testin ja näytti negatiivista, ja sit jatkoin normi elämää. eli en ollu oli vaan jostain syystä todella myöhässä. :)

Vierailija
11/11 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki paikalla eri puolilta suomea. Olen vaan ehdoton siinä mielessä, että jos TIEDÄN olevani raskaana, niin en ota lainkaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan