Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette siirtyneet käyttämään sukkahousuja?

Vierailija
26.10.2008 |

Kunhan alkaa olla miinus kymmenen ja enemmän pakkasta niin laitan ulkoillessa pitkät kalsarit alle. Kauppareissulle ei tarvii mitään päällyshousujen alle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis farkkujenkin alla? Tänään laitoin itse ekan kerran.

Vierailija
2/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit kehiin sitten, kun on niin kylmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tykkää yhtää sukkiksista mutta kaipa ne on jalkaan vedettävä kunhan pakkaset tulevat

Vierailija
4/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tosin varmaksi osaa sanoa ku erittäin harvoin ees moisia kapistuksia käytän ;)

kakkonen

Vierailija
5/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa pihalla ollessa on kyllä jo pitkät kalsarit ulkohousujen alla, mutta jos menen kauppaan, kaupungille, kylään tms. en laita housujen alle sukkahousuja. Vasta pakkasen puolella ja silloinkin käytän harvoin sukkiksia (koska ne kutittaa kamalasti ja on huonosti vyötäröltä), koska yleensä en ole kauan ulkona paitsi lasten kanssa, jolloin käytän niitä pitkiä kalsareita.

Vierailija
6/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin laitan sukkahousut pitkien housujen alle. Mua ei jaloista palele oikeastaan koskaan. Tulee vain tukala olo, jos on liikaa housuja. Ja olen kyllä paljon ulkona, koska olen pph.

Vierailija
7/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja polvisukat riittivät viime talvenakin ihan mainiosti pääkaupunkiseudulla. Jos oikein kylmä on, otan toppahousut ja vaihdan töissä työvaatteet. Farkkujen alle ei sukkahousut käy.

Pidän paljon hameita ja hameen kanssa olen käyttänyt sukkahousuja jo syyskuusta lähtien.

Vierailija
8/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin alkuraskauden palelusta.

Vierailija
9/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ikinä pidä sukkiksia housujen alla. Munkaan mielestä varsinkaan nyloniset eivät lämmitä ollenkaan. Sellaiset lasten sukkikset lämmittäisivätkin jotain.

Mulla on yleensä polvisukat, saappaat ja polviin asti ulottuva takki. Ulkoillessa sitten pidän kalsareita ulkoiluhousujen alla.

Vierailija
10/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti käytössä :) Mä olen kova palelemaan ja pakkastalvina päälläni saattaa olla kolmekin vaatekertaa ulkotakin lisäksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi