Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihmiset eläisivät Raamatun ohjeiden mukaisesti

Vierailija
27.09.2007 |

niin HIViä eikä muitakaan seksitauteja olisi näin paljon....

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että moni ev-lut. ei edes ole pahemmin lukenut VT:a. Ehkä ne luomiskertomukset ja 10 käskyä lähinnä.

Vierailija
22/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on olemassa sielunvihollinen jonka aikaansaannosta on kaikki paha. Ja sen pauloihin on niin helppo langeta, päivittäin ja hetkittäin.

Ihmisillä on velvollisuus jokatapauksessa pyrkiä noudattamaan jumalan tahtoa vaikka meillä on taistelu pahoja henkimailman valtoja vastaan, mutta tulee myös muistaa että Jumala on Saatanaa suurempi, hän kykenee auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan liikaa ja jossain vaiheessa vaan sortuu ihailemaan toista kuin omaa puolisoaan.

Jos elettäis oikeasti vielä Raamatun mukaan, ihmisillä ei olisi silmiä, eikä raajoja.

Vierailija
24/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäis varmsti sen, ettei kukaan ole selkään puukottaja, kaikki ihmiset olisivat mukavia ja rehellisiä, ei tarvitsisi pelätä mitään, koska kaikki elävät raamatun oppien mukaan. Älä varasta, älä tee huorin jne...

Aika puhtoinen maailma olisi...

Vierailija
25/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

polta kamelinlantaa uhriksi jumalalle =)

Vierailija
26/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vitsaa säästää?

Vierailija
27/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden testamentin ohjeita. Vanha testamentti on asia erikseen.

Vierailija
28/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

polta kamelinlantaa uhriksi jumalalle =)

Vierailija
29/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mihinkään, jos siitä saa ottaa valitut palat joihin uskoo?! Eikö vanha testamentti siis pitäisi suosiolla poistaa Raamatusta kokonaan?

Vierailija
30/30 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Mooseksen kirja 11:

2 " Sanokaa israelilaisille: Maaeläimistä saatte syödä kaikkia nelijalkaisia,

3 joilla on kaksijakoiset sorkat ja jotka märehtivät ruokansa.

4 (11:4-6) Sitä vastoin eläimiä, jotka märehtivät mutta joilla ei ole sorkkia tai joilla on sorkat mutta jotka eivät märehdi, te ette saa syödä.

5 (11:4-6) Sellaisia ovat kameli, tamaani ja

6 (11:4-6) jänis, jotka tosin märehtivät mutta joilla ei ole sorkkia; ne ovat saastaisia.

7 Saastainen on myös sika, jolla tosin on kaksijakoiset sorkat mutta joka ei märehdi. [Jes. 66:3; 2. Makk. 6:18, 7:1]

8 Näiden eläinten lihaa älkää syökö älkääkä koskeko niiden raatoihin, sillä ne ovat saastaisia.

9 " Saatte syödä kaikkia merien, järvien ja jokien eläimiä, joilla on evät ja suomut.

10 Mutta teidän tulee inhota ja karttaa kaikkia evättömiä ja suomuttomia pikkueläimiä, joita liikkuu merissä, järvissä ja joissa, ja myös kaikkia muita vesieläimiä, joilla ei ole eviä eikä suomuja;

11 ne olkoot teille iljetys. Älkää syökö niiden lihaa ja pysykää loitolla niiden raadoista.

12 Kaikki evättömät ja suomuttomat vesieläimet olkoot teille iljetys.

13 " Inhotkaa ja karttakaa seuraavia siivekkäitä älkääkä syökö niiden lihaa, sillä ne ovat teille iljetys: kotka, hanhikorppikotka ja partakorppikotka,

14 isohaarahaukka ja muut haarahaukat,

15 kaikki korpit,

16 strutsi, kehrääjä, lokki ja kaikki jalohaukat,

17 varpuspöllö, merimetso ja huuhkaja,

18 tornipöllö, pelikaani ja kalasääski,

19 kattohaikara ja muut haikarat sekä harjalintu ja lepakko.

3. Mooseksen kirja 12

2 " Sano israelilaisille: Kun nainen on synnyttänyt pojan, hän on sen jälkeen seitsemän päivää epäpuhdas, samalla tavoin kuin kuukautisvuodon aikana. [3. Moos. 15:19]

3 Kahdeksantena päivänä pojan esinahka on leikattava. [1. Moos. 17:10+]

4 Nainen pysyköön kotonaan vielä kolmekymmentäkolme päivää puhdistuakseen verenvuodosta. Hän ei saa koskea mihinkään, mikä on pyhää, eikä tulla pyhäkköön, ennen kuin hänen puhdistumisaikansa on kulunut umpeen.

5 Kun nainen on synnyttänyt tytön, hän on kaksi viikkoa epäpuhdas samalla tavoin kuin kuukautisvuodon aikana. Sen lisäksi hänen on odotettava verenvuodostaan epäpuhtaana vielä kuusikymmentäkuusi päivää, ja vasta sitten hän on puhdas.

6 " Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi.

3 Mooseksen kirja 18

22 Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.

3 Mooseksen kirja 20

6 " Jos joku luopuu minusta ja kääntyy vainajahenkien ja tietäjien puoleen, minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta. [3. Moos. 19:31+]

7 Olkaa puhtaat ja pyhät, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. [3. Moos. 11:44+]

8 Pitäkää kaikki minun lakini ja noudattakaa niitä. Minä, Herra, olen pyhittänyt teidät omaksi kansakseni.

9 " Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan. [2. Moos. 21:17+]

10 Jos mies tekee aviorikoksen toisen miehen vaimon kanssa, molemmat avionrikkojat, sekä mies että nainen, on surmattava. [5. Moos. 22:22; Joh. 8:5]

11 " Jos mies häpäisee oman isänsä makaamalla hänen vaimonsa kanssa, molemmat syylliset on surmattava; he ovat itse ansainneet kuolemansa. [5. Moos. 27:20]

12 Jos mies makaa miniänsä kanssa, heidät on molemmat surmattava. He ovat tehneet luonnottoman teon ja ovat itse ansainneet kuolemansa.

13 Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.

14 Jos joku ottaa vaimokseen naisen ja hänen äitinsä tai naisen ja hänen tyttärensä, se on törkeä teko, jonka vuoksi sekä mies että molemmat naiset on poltettava. Sen kaltaista törkeyttä ei saa sallia teidän keskuudessanne.

15 Jos mies sekaantuu eläimeen, hänet on surmattava, ja myös eläin on surmattava.

16 Jos nainen parittelee eläimen kanssa, surmattakoon sekä nainen että eläin. Molemmat on surmattava, sillä kumpikin on ansainnut kuolemansa.

17 " Jos mies ottaa vaimokseen sisarensa tai sisarpuolensa ja he näkevät toistensa alastomuuden, se on häpeällinen teko. Heidät on julkisesti poistettava kansansa keskuudesta. Mies on yhtynyt sisareensa ja sen tähden ansainnut rangaistuksensa. [5. Moos. 27:22; 2. Sam. 13:32]

18 " Jos mies makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja yhtyy häneen, he ovat molemmat paljastaneet naisen veren lähteen. Heidät on poistettava kansansa keskuudesta.

19 " Älä yhdy äitisi äläkä isäsi sisareen, sillä jos joku paljastaa lähisukulaisensa alastomuuden, molemmat ansaitsevat rangaistuksen.

20 Jos joku makaa setänsä vaimon kanssa, hän häpäisee setänsä. Syylliset joutuvat kantamaan vastuun synnistään. Heidät on surmattava, eikä heille saa jäädä lapsia.

21 Jos joku viettelee veljensä vaimon, hän tekee inhottavan teon. Koska hän on häpäissyt veljensä, syylliset on surmattava eikä heille saa jäädä lapsia.

22 " Pitäkää kaikki minun käskyni ja lakini ja noudattakaa niitä, ettei se maa, johon minä teidät vien, oksentaisi teitä ulos.

23 Älkää omaksuko niiden kansojen tapoja, jotka minä ajan pois teidän tieltänne. Ne kansat ovat tehneet kaikkia näitä tekoja ja herättäneet minun inhoni.

3 Mooseksen kirja 26

14 " Jos ette kuuntele minua ettekä noudata kaikkia näitä säädöksiä [26:14-39: 5. Moos. 28:15-68; Mal. 2:2,3]

15 ja jos te halveksitte minun käskyjäni ja ylenkatsotte minun lakejani ettekä noudata kaikkia minun säädöksiäni, vaan rikotte liiton,

16 niin minä rankaisen teitä. Minä lähetän teille varoitukseksi hivuttavan taudin ja kuumeen, jotka riuduttavat silmänne ja kuluttavat elinvoimanne. Te kylvätte turhaan, sillä teidän vihollisenne syövät sadon.

17 Minä käännyn teitä vastaan, niin että viholliset lyövät teidät taistelussa. Teidän vihamiehenne hallitsevat teitä, ja lopulta te pakenette silloinkin, kun kukaan ei aja teitä takaa. [Sananl. 28:1]

18 " Jos ette sittenkään tottele minua, minä kuritan teitä seitsenkertaisesti syntienne tähden.

19 Minä murskaan teidän voimanne ja ylpeytenne, taivas teidän yllänne tulee raudankovaksi ja maa teidän allanne pronssin kaltaiseksi.

20 Teidän voimanne kuluvat hukkaan, kun maa ei tuota satoa eivätkä puut kanna hedelmää.

21 " Jos te yhä vain niskoittelette ettekä suostu kuulemaan minua, minä kuritan teitä vielä seitsemän kertaa ankarammin syntienne tähden.

22 Minä lähetän teidän kimppuunne villipetoja, ja ne riistävät teiltä teidän lapsenne, raatelevat karjanne ja tappavat teidät niin vähiin, että tiet tulevat autioiksi. [Hes. 14:15]

23 " Jos ette tästäkään kurituksesta ota opiksenne vaan edelleen vastustatte minua,

24 minä itse käännyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsemän kertaa ankarammin syntienne vuoksi.

25 Minä lähetän teidän kimppuunne vihollisen kostamaan teille liiton rikkomisen, ja jos vetäydytte kaupunkeihinne, minä lähetän ruton teidän keskuuteenne ja te joudutte vihollistenne armoille.

26 Minä estän teitä saamasta ruokaa, niin että kymmenelle naiselle riittää yksi ainoa uuni heidän vähien leipiensä paistamiseen. He joutuvat jakamaan leivät vaa' alla punniten, eikä kukaan tule niistä kylläiseksi. [Jes. 9:19; Hoos. 4:10; Miika 6:14; Hagg. 1:6]

27 " Jos ette tämänkään jälkeen suostu tottelemaan vaan edelleen vastustatte minua,

28 käännyn minäkin vihassani teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti syntienne tähden.

29 Te joudutte syömään poikienne ja tyttärienne lihaa. [5. Moos. 28:53; 2. Kun. 6:29; Jer. 19:9; Valit. 4:10]

30 Minä hävitän teidän uhrikukkulanne, kaadan kumoon suitsutusalttarinne ja kokoan teidän omat ruumiinne röykkiöiksi epäjumalankuvienne sirpaleiden päälle. Minä alan inhota teitä [Hes. 6:4]

31 ja muutan teidän kaupunkinne rauniokasoiksi, annan pyhäkköjenne autioitua enkä enää välitä teidän uhrisavunne tuoksusta. [Jes. 1:13]

32 Minä teen teidän maanne niin autioksi, että teidän vihollisennekin, jotka tulevat sinne asumaan, kammoksuvat sitä. [Jer. 19:8]

33 Ja teidät minä hajotan vieraiden kansojen sekaan, minä karkotan teidät paljastettu miekka kädessäni. Teidän maastanne tulee autiomaa, ja teidän kaupunkinne muuttuvat rauniokasoiksi. [Jer. 9:15]

Mukava hemmo tää Jumala!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä