Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin retkikäytänteistä kysyisin!

Vierailija
26.09.2007 |

Mitä mieltä olette, että ryhmän yksi aikuinen ottaa mukaansa 7 lasta, ja lähtee heidän kanssaan metsä- tai muulle vastaavalle retkelle? Lapset 3-5-vuotiaita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä lähtisi yksin, meitä lahtee yleensä koko porukka, tai siten 2 aikuista, mutta lapsiakin sitten reilu 10. kumpi mielestäsi parempi?! Kirjastossa olen käynyt yksin, mukana ollut 2 lasta.

Vierailija
2/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pph ja jo 4 lapsen kanssa metsäretki on täyttä vahtimista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsia on enemmänkin niin silti kaksi hoitajaa pystyy vahtimaan paremmin kuin yksi hoitaja, joka vahtii pienempää ryhmää. JOs jotain sattuu, niin toinen voi jäädä muun ryhmän kanssa, jos toisen pitää lähteä auttamaan jotain lasta tai kenties vaikka apua hälyttämään.

Vierailija
4/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle sattuu tulemaan pissi hätä tai jotain niin eihän henkilökunnan edustaja pysty niitä muita valvomaan, ota vain puheeksi päiväkodissa niin kyllä he ymmärtävät, kuitenkin nykyään on kasvatuskumppanuus jo kirjoitettu ihan valtakunnallisiin päivähoitoalan linjauksiinkin. Vanhempia on kuultava ja henkilökunta voisi ajatella asiaa vähän pidemmällekin.

Vierailija
5/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, että päiväkodissa viitsitään nähdä vaivaa lasten ilojen eteen. Ihanaa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän