Kumman asunnon valitsisit näistä? Etuovi: 39810 tai 513496
Kommentit (27)
rivarissa kuin toinen eli 2-taso ja ei kyllä ole muuta hyvää sanottavaa kuin, että toinen makuuhuone on ihanan iso. Toisaalta tuossa 1-taso-vaihtoehdossa näyttää olohuone tosi pieneltä. Mutta molemmat tosi karuja ja hirveitä ulkoapäin...
Siihen vain vähän uutta tapettia seinälle niin tulee ihan mukava asunto!
Itse teksiin rivarin suhteen niin, että ottaisin selvää pihapiiristä: onko lapsiperheitä ja onko muutenkin ihan jees vai onko valittavia mummoja, juhlivia lapsettomia tms. Rivarit voi joskus olla täysiä helvettejä, joskus aivan ihania tai ainakin ihan tavallisia.
Avarampi vaikutelma. Portaat ei syö turhia neliöitä.
1-taso lähes aina käytännöllisempi ja avaramman tuntuinen. Tuo eka oli sekä ulkoa että sisältä aika kälyinen, keittiön kaapit ja sisäovet hirveitä. Anteeksi vaan, mutta mielipidettähän kysyit.
Yksitasoisessa on hienompi keittiö. Siitä saisi ehkä pienemmällä rempalla viihtyisämmän. Aika vanhoja molemmat. Vastikkeissa, siis elinkustannuksissa ei ole hirveää eroa.
Isommat ja kalliimmat remmontit tehty
En ostaisi kumpaakaan. Mieluummin ostaisin tuolla samalla rahasummalla tai halvemmalla joko Keskilohjalta tai keskustasta kt 3h+k, vaikka 378830. Mut mä olenkin mä.
Samalla rahalla ostatte omakotitalon vähän syrjemmästä. Ei yhtiövastikkeitajne.
Ne maksaa vähintää 100000 euroa enemmän ja siihen ei vaan ole varaa. Tämä hinta on ainoa ja korkein!
Ehdottomasti käytännöllisempi kuin juosta portaita. Ja musta tuo oli ihan ok muutenkin. Pikku remppaa vaan. Toinen pitäisi laitta uusiksi melkein kokonaan.
Itse muuttaisin ennemmin vuokralle jonnekin Espooseem jos ei rahat riitä muuten.
Siis omakotilao missä olis oma tontti jne, eli ei yhtiövastikkeita. Itse ostin Porvoosta 140 neliön omakotitalon 180000 kun olisin " samalla rahalla" saanut rivitaloasunnon max 160000.
Ottaisin tokan koska se on yksitasoinen, pienen asunnon jako kahteentasoon hukkaa vaan neliöitä. ja koska siinä keittiö ja märkätilat oli hiljattain rempattu ja vielä ihan kivasti.
siiihen ekaan pitäs laittaa paljon aikaa ja rahaa että siitä yktä kiva tulis.
.. ja noille osta omakotitalo, ei yhtiövastiketta yms. kommentoisin että kyllähän se yhtiövastike menee noissa rivareissa asuinkustannuksiin eli ei erillisiä jätemaksuja, ruohonleikkausta, lämmistysmaksua yms yms..
luulisin (en toki tiedä) että " yhteisöasumissessa" sais noita asioita tehokkaamin (ja halvemmalla) järjestettyä..
Ottaisin kuitenkin yhdessä tasossa olevan.
Kolmio kahdessa tasossa on musta aika huono...
Kumpaakaan en haluaisi.