Jätin 19.4 kelaan toimeentulotuki hakemuksen
Miten voi olla ettei vieläkään ole päätöstä?
7 arkipäivää on mennyt jo?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, kuiva vappu elätillä
Kerropas sinä suuri selviytyjä mitä teet työksesi, niin minä kerron kuinka elätti itse olet.
Ei vapun viettäminen Kelan rahoilla ole mikään ihmisen perusoikeus.
t. Kelan täti
Vierailija kirjoitti:
t. Kelan täti
Sain sossusta onneksi 250€ tilille vapunviettoa varten 💃🎉
Mitä tuo 19.4 tarkoittaa? Versio 19.4?
Laketaanpa, 7 arkipäivää (ma-pe), käsittelypäivät alkaa kulua 20.4 jolloin huomenna päätös, ja jos on puutteita liitteissä niin niistä uusi 7 päivän käsittely, rahat tilillä lopullisesta päätöksestä kahden pankkipäivän kuluessa.
Tod. näk toukokuun puolenvälin paikkeilla kun on vappukin tässä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kelan täti
Sain sossusta onneksi 250€ tilille vapunviettoa varten 💃🎉
Et ole kantasuomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Laketaanpa, 7 arkipäivää (ma-pe), käsittelypäivät alkaa kulua 20.4 jolloin huomenna päätös, ja jos on puutteita liitteissä niin niistä uusi 7 päivän käsittely, rahat tilillä lopullisesta päätöksestä kahden pankkipäivän kuluessa.
Vielä kun oletuksena on, että haettu toimeentulotuki on toukokuulle, niin aikaisintaan 4.5.2026 tuki näkyy tilillä, koska 1.4.2026 ei ole pankkipäivä, vaan vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
t. Kelan täti
Jos ei muita tuloja ole niin kyllä kelan rahoilla Vappu ruuat ostetaan.
Joo, tänään ti varmaan otettu käsittelyyn. Tarkista, ettei tänään ole pyydetty sen kolmannen pankkitilin tiliotteita tai viidennen pelitilin kuukausitositetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule uutta 7 päivän käsittelyaikaa, jos joku liite puuttuu. Ainakin mulla on aina käsitelty hakemus lähes samantien, kun olen puuttuvan liitteen toimittanut.
Voi mennä 30 päivääkin helposti kuten minulla.
Se tulee keskiyön jälkeen